;
coinex

بررسی ردمی نوت 11 تی پرو (Redmi Note 11T Pro) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

با بررسی ردمی نوت 11 تی پرو این گوشی جدید کمپانی شیائومی همراه ما باشید. با بررسی Redmi Note 11T Pro می‌توان اطلاعات کاملی به دست آورد.

کمپانی شیائومی در زمینه تولید گوشی‌های ارزان قیمت توانسته توانایی خوبی از خود نشان دهد. سری ردمی‌نوت یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین خط تولیدهای شیائومی محسوب می‌شود که همیشه به واسطه قیمت و امکانات بی‌نظیرش، فروش خوبی در بازار داشته است.

یکی از جدیدترین مدل‌های این خانواده، ردمی نوت ۱۱ تی پرو است که با طراحی زیبا و جذابش قطعاً شما را مجذوب خود می‌سازد. گوشی ردمی نوت 11 تی پرو را باید یکی از بهترین گوشی‌های میان رده شیائومی دانست که جدیدا معرفی و عرضه شده است.

ردمی نوت 11T پرو مشخصات خوبی دارد. با بررسی Redmi Note 11T Pro همراه ما باشید تا با این مشخصات و ویژگی‌ها بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

با بهترین گوشی‌های شیائومی 2022 آشنا شوید

بررسی ردمی نوت 11 تی پرو

با بررسی ردمی نوت 11 تی پرو همراه ما باشید تا با خصوصیات و توانایی‌های این گوشی جدید و موفق بیشتر آشنا شوید. این مدل جدید، یک گوشی حرفه‌ای و پرطرفدار این کمپانی است.

بررسی ردمی نوت 11 تی پرو از نظر کیفیت ساخت و طراحی ظاهری

یکی از مهم‌ترین ویژگی گوشی‌های شیائومی را باید زیبایی منحصر به فرد آن‌ها در مقایسه با محصولات موجود در بازار دانست. گوشی ردمی نوت 11T Pro دارای ظاهر بسیار جذابی بوده و می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

با این که بدنه این دستگاه از پلاستیک باکیفیت تولید شده است، اما هنگامی که آن را در دستان خود بگیرید و از نزدیک نگاه کنید، به نظر می‌رسد یک گوشی با بدنه‌ای شیشه‌ای را در دستان خود قرار داده‌اید و این نشان‌دهنده هنر طراحی و کیفیت مواد اولیه بدنه دستگاه است.

در بخش عقب دستگاه یک ماژول مستطیل شکل را در سمت چپ قسمت بالا مشاهده خواهید کرد که دو سنسور بزرگ را به صورت بالا و پایین در خود جای داده و در سمت راست آن هم یک سنسور دوربین دیگر در کنار فلاش ال ای دی قرار گرفته‌اند.

در سمت چپ قسمت پایین بخش عقب گوشی هوشمند جدید شیائومی هم عبارت ردمی (Redmi) درج شده که نشان‌دهنده اصالت دستگاه است. هنگامی که به بخش جلوی دستگاه نگاه کنید، حاشیه‌های کم در کنار وجود حفره در بخش مرکزی قسمت بالا می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.

بدنه این دستگاه شباهت زیادی به مدل‌های ردمی نوت 11 پرو دارد که مشابه بدنه گوشی‌های آیفون است. از نظر طراحی باید گفت این دستگاه همانند سایر گوشی‌های شیائومی شرایط ایده‌آل و خوبی دارد.

خوشبختانه جک 3.5 میلی‌متری محبوب موسیقی هم در گوشی شیائومی نوت ۱۱ تی پرو دیده می‌شود و می‌توانید انواع هدفون‌های باکیفیت گیمینگ را به آن متصل کنید.

اسپیکرهای استریو تعبیه شده در این گوشی نیز کیفیت و وضوح صدای خوبی دارند و حتی با بلندکردن موسیقی، باز هم صدای خروجی آن، گوش‌خراش و مبهم نمی‌شود.

بد نیست بدانید که این دستگاه وزنی معادل 200 گرم دارد و تاییدیه IP53 را کسب کرده که نشان‌دهنده مقاومت در برابر پاشش و گرد و غبار است.

گواهی IP53 این گوشی را در برابر پاشش آب و گرد و غبار تا جای ممکن ایمن می‌کند. هرچند توصیه می‌کنیم تا جای ممکن از ریختن مستقیم مایعات روی آن خودداری کنید. ردمی نوت ۱۱ تی پرو در سه رنگ جذاب آبی، نقره‌ای و مشکی در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه آیفون SE 2022 با شیائومی 12 لایت ؛ پرچمدارانی اقتصادی

مقایسه آیفون 13 پرو مکس با شیائومی 12 پرو ؛ نزاع پرچمداران

بررسی Redmi Note 11T Pro از نظر صفحه نمایش

شاید در سال 2022 هیچکس به نمایشگر‌های LCD اهیمتی ندهد، اما اگر این ذهنیت را نادیده بگیریم و در عمل آن را بسنجیم، متوجه خواهید شد پنل‌های IPS LCD هنوز هم می‌توانند یک گزینه ایده‌آل برای گوشی‌های هوشمند باشند.

ردمی نوت ۱۱ تی پرو از یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD استفاده کرده که کیفیت بسیار بالایی دارد و از رفرش ریت فوق‌العاده 144 هرتزی و همین‌طور رزولوشن +Full HD نیز پشتیبانی می‌کند و یک گزینه عالی برای گیمرها، وب گردی و فیلم دیدن است.

ناگفته نماند تراکم پیکسلی خوب 407 پیکسل در هر اینچ صفحه نمایش گوشی ردمی نوت ۱۱ تی پرو وضوح و کیفیت تصویر آن را تضمین می‌کند.

توجه داشته باشید که استفاده از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز می‌تواند ماندگاری شارژ باتری را کاهش دهد و توصیه می‌کنیم همواره از نرخ‌های پایین‌تر استفاده کنید تا بتوانید ماندگاری شارژ باتری بالاتری را تجربه کنید.

لازم است بدانید نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه معادل 85.1 درصد بوده که نشان می‌دهد بیشتر فضای جلوی دستگاه از صفحه نمایش تشکیل شده است.

بررسی ردمی نوت 11 تی پرو از نظر دوربین

گوشی هوشمند ردمی نوت 11 تی پرو در بخش عقب مجهز به دوربین سه گانه بوده که در یک ماژول مستطیل شکل در کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین درون این ماژول شاهد قرارگیری یک فلاش ال ای دی هم هستیم.

در حقیقت این دستگاه در بخش عقب مجهز به سنسور اصلی 64 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده که نشان می‌دهد توانایی قابل قبولی در زمینه ثبت تصاویر در محیط‌های کم نور دارد. همچنین در کنار سنسور اصلی یک سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو قرار گرفته است. بد نیست بدانید سنسور اولترا واید می‌تواند زاویه 120 درجه را پوشش دهد که در نوع خود بی‌نظیر است.

این دستگاه از HDR و پانوراما در ثبت تصاویر پشتیبانی کرده و قابلیت‌های فیلمبرداری قابل توجهی دارد. همچنین در بخش جلو یک سنسور سلفی 16 مگاپیکسل قرار گرفته که قابلیت‌های آن باعث می‌شود کاربران بتوانند تصویربرداری را باکیفیت بالا انجام دهند.

دوربین این گوشی به لطف پردازش عالی تراشه دایمنسیتی، تصاویری بسیار باکیفیت و شارپی را ثبت می‌کند. در کل ترکیب سه گانه نسبتاً خوبی را در این مدل شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی اس 21 اولترا با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی A51 سامسونگ (POCO X4 Pro Vs. Galaxy A51)

بررسی گوشی ردمی نوت 11 تی پرو از نظر باتری

کاربران از باتری‌های شیائومی شکایتی ندارند و این کمپانی چینی همیشه در این زمینه یکی از بهترین‌ها بوده است. در ردمی نوت ۱۱ تی پرو نیز شاهد یک مخزن انرژی 5080 میلی‌آمپری هستیم که مصرفی بهینه و مناسب دارد.

اگر از رفرش ریت استاندارد یا همان 60 هرتزی استفاده کنید، این باتری به سادگی یک روز کامل پاسخگوی شما خواهد بود. گرچه این باتری با پشتیبانی از فست شارژ 67 واتی در یک چشم به هم زدن فول شارژ می‌شود.

در حقیقت اگر هنگام بازی یا کار روزمره شارژ دستگاه به پایان برسد، برای تکمیل ظرفیت صفر الی 100 درصد فقط به 30 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. البته توصیه می‌شود همواره شارژ باتری دستگاه را در بازه 20 الی 90 درصد حفظ کنید.

این یک امتیاز ویژه برای ردمی نوت 11 تی پرو به حساب می‌آید و شما می‌توانید از این قابلیت مهم استفاده کنید. در کل هیچ‌گونه انتقادی نمی‌توان در این زمینه به گوشی نوت ۱۱ تی پرو وارد کرد.

بررسی ردمی نوت 11 تی پرو از نظر نرم افزاری

از آن‌جایی که ردمی نوت ۱۱ تی پرو به تازگی معرفی شده، نرم‌افزار آن کاملا بروز است. این گوشی از نسخه 13 رابط کاربری انحصاری MIUI استفاده کرده که بر روی اندروید 12 سوار شده است.

طبق تجربه‌های گذشته می‌توان گفت که نوت 11T پرو از نظر نرم‌افزاری کاملا روان بوده و محیط کاربری آن یکی از زیباترین‌ها است. البته اگر تاکنون تجربه استفاده از گوشی‌ شیائومی یا رابط کاربری MIUI را نداشتید، ممکن است چند ساعتی زمان ببرد تا کاملا به آن عادت کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی 2022 کدامند؟

با بهترین گوشی‌های گیمینگ در سال 2022 آشنا شوید!

بررسی ردمی نوت 11 تی پرو از نظر سخت افزاری

یکی از نقاط قوت ردمی نوت ۱۱ تی پرو که توجه شما را جلب خواهد کرد، بی‌شک سخت افزار آن است. شیائومی نوت ۱۱ تی پرو قدرت خود را از تراشه Dimensity 8100 می‌گیرد که از نظر قدرت یکی از 5 تراشه برتر فعلی اندرویدی‌ها است.

در کنار آن شاهد پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 هستیم. این چیپست هشت هسته‌ای توانایی زیادی برای اجرای انواع بازی‌ها دارد و برای کسانی که از دستگاه برای اجرای برنامه‌های قدرتمند و سنگین هم استفاده می‌کنند، مناسب و کارآمد خواهد بود.

 

لیتوگرافی 5 نانومتری این چیپست به مصرف بهینه باتری کمک بسزایی می‌کند. همانطور که می‌دانید هر چه فناوری ساخت یک چیپست نازک‌تر باشد، دستگاه دیرتر داغ شده و در نتیجه باعث پردازش و عملکرد بهتر سخت‌افزار و گوشی می‌شود.

شرکت تایوانی مدیاتک بهترین چیپست‌های خود را تحت سری دایمنسیتی عرضه می‌کند و حتی ضعیف‌ترین تراشه‌های این خانواده توانایی اجرای بسیاری از بازی‌ها را دارند. با وجود تمام این‌ها، Dimensity 8100 قدرتی در قامت یک پرچمدار داشته و مثل آب خوردن گرافیکی‌ترین بازی‌ها را با بالاترین فریم ریت اجرا می‌کند.

شما می‌توانید با خیالی آسوده این دستگاه را خریداری کنید و با استفاده از آن، اجرای جدیدترین بازی‌ها را به سادگی انجام دهید.

اگر از طرفداران گیم هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ردمی نوت 11T پرو را با توجه به مشخصات و قیمت بسیار مناسبی که دارد در نظر بگیرید. نسخه پایه این گوشی با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر به سراغ ورژن‌های قوی‌تر ردمی نوت 11T پرو با رم 8 گیگابایتی بروید.

بررسی ردمی نوت 11 تی پرو از نظر کیفیت صدا

در ادامه بررسی ردمی نوت 11 تی پرو از نظر کیفیت صدا باید گفت که گوشی ردمی نوت 11 تی پرو دارای اسپیکرهای استریو است. اسپیکرهای استریو تعبیه شده در این گوشی کیفیت و وضوح صدای بسیار خوبی دارند و نیازی به نگرانی بابت نحوه کارکرد اسپیکرها نیست.

با وجود این اسپیکرهای استریو حتی با بلندکردن موسیقی، باز هم صدای خروجی آن، گوش‌خراش و مبهم نخواهد و کیفیت صدا به صورت مناسب باقی خواهد ماند.

در این مطلب به بررسی Redmi Note 11T Pro پرداختیم. با بررسی گوشی ردمی نوت 11 تی پرو دیدیم که با یک گوشی حرفه‌ای و باکیفیت روبرو هستیم. در نهایت، شما این گوشی را چگونه ارزیابی می‌کنید.

سوالات متداول

آیا گوشی ردمی نوت 11 تی پرو ارزش خرید دارد؟

با بررسی Redmi Note 11T Pro به این نتیجه رسیدیم که این گوشی صفحه نمایش بزرگ با رزولوشن و تراکم پیکسلی بالا و رفرش‌ریت 144 هرتزی دارد. قیمت گوشی نوت ۱۱ تی پرو مناسب است و باتری حجیم 5080 میلی‌آمپری و فست شارژ 67 واتی دارد. از تراشه قدرتمند Dimensity 8100 و اینترنت پرسرعت 5G پشتیبانی می‌کند؛ نرم افزار بروز و گواهی ضدآب نیز دارد. این گوشی قیمت مناسبی دارد و با مقایسه آن با رقبا می‌توان به سادگی متوجه ارزش خرید بالای آن شد. اکنون انتخاب با شماست!

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بررسی ردمی نوت 11 تی پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالی متوالی سامسونگ فقط داره با احساسات ملت بازی میکنه

    پاسخ