;
coinex

نتفلیکس از بازی‌های اسکویید گیم یک رئالیتی شو می‌سازد [+ تیزر رسمی نتفلیکس]

رئالیتی شو اسکویید گیم جدیدترین ترفند نتفلیکس برای خلاصی از بحران مالی این شبکه است. باید دید، آیا محصولات اسکویید گیم به داد این استریم خواهند رسید یا خیر؟

این روزها نتفلیکس حال و روز خوشی ندارد. این استریم از اول سال 2022 تا به حال، نزدیک به 40 درصد از ارزش سهام خود را از دست داده است؛ به طوریکه خیلی از کارشناسان انتظار ورشکستگی این غول رسانه‌ای را دارند. همین وضعیت باعث شده، نتفلیکس به فکر استفاده دوباره از ایده‌های موفق گذشته بیفتد، اما در قالبی جدید. یکی از این ایده‌ها، ساخت رئالیتی شو اسکویید گیم است.

سریال کره‌ای Squid Game محصول استریم نتفلیکس، درباره افرادی‌ست که زندگی خود را به خطر می‌اندازند و گاهی اوقات یکدیگر را می‌کشند تا بدهی‌های فلج‌کننده خود را پرداخت کنند. حالا نتفلیکس قصد دار از بازی‌های این سریال، یک سمابقه رئالیتی شو بسازد.

همه چیز درباره رئالیتی شو اسکویید گیم

نتفلیکس به تازگی اعلام کرده که فصل دوم اسکویید گیم در راه است. علاوه‌براین، نتفلیکس راه دیگری برای در‌آمدزایی از این سریال را در پیش گرفته است؛ ٰرئالیتی شو اسکویید گیم که شرکت‌کنندگان در آن، بازی‌های سریال را انجام می‌دهند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که برای این برنامه، 456 بازیکن از سراسر جهان در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند؛ زیرا آنها برای یک جایزه 4.56 میلیون دلاری مبارزه می‌کنند که در نهایت فقط یک شرکت‌کننده آن را به خانه می‌برد.

رئالیتی‌شو اسکویید گیم

نتفلیکس یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرده است که صحنه‌هایی از بازی خیالی Squid Game را نشان می‌دهد؛ اما هنوز مشخص نکرده است که بازی Squid: The Challenge چه نوع موانعی را برای شرکت‌کنندگان ایجاد خواهد کرد.

طرفداران این مجموعه درام در سفری جذاب و غیرقابل پیش‌بینی قرار دارند؛ زیرا 456 شرکت‌کننده در دنیای واقعی، بزرگترین مجموعه رقابتی را با همه تنش‌ها و پیچ و تاب‌هایش از سر خواهند گذراند.

نتفلیکس از انگلیسی زبانان از هر نقطه در جهان برای این رئالیتی شو دعوت کرده است.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رئالیتی شو اسکویید گیم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من شنیدم فیلم بازی ماهی مرکب رو نباید دید چون سابلیمینال داره ک مغز و به سمت آدم کشی و نمی دونم چیز دیگه ای بود یا ن ،سوق می ده ،ولی نمی دونم درسته این موضع یا ن ،خودتون از منابعی ک مطمئنید معتبره تحقیق کنید تا متوجه بشید

    پاسخ