;
coinex

گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال ؛ ایرلاین اروپایی بیت کوین را به‌عنوان روش پرداخت پذیرفت

خطوط هواپیمایی Vueling با کمک BitPay و UATP، رمزارزهای شیبا، دوج کوین و بیت کوین را به عنوان روش پرداخت انتخاب کرد. این گامی دیگر در جهت گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال است.

طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط Universal Air Travel Plan (ملقب به UATP) در روز 16 ژوئن، خطوط هواپیمایی Vueling به طور رسمی رمزارزهای شیبا، دوج کوین و بیت کوین را به عنوان روشی پرداختی خود پذیرفت. این امکان که با همکاری UATP و BitPay صورت گرفته، به کاربران اجازه می‌دهد تا برای خرید بلیط هواپیما و سایر خدمات مربوطه از رمزهای مطرح دنیا استفاده کنند.

گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال شیبا، دوج کوین و بیت کوین

پذیرش پرداخت رمزارزی توسط خطوط هواپیمایی کم هزینه همچنان به روند خود در ماه‌های اخیر ادامه می‌دهد. هر ساله شرکت‌های بیشتری از رمزارزها به عنوان روش پرداختی خدمات و محصولات خود استفاده می‌کنند.

گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال ؛ ایرلاین اروپایی بیت کوین را به‌عنوان روش پرداخت پذیرفت

Vueling به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ بین‌المللی International Airlines Group و دومین شرکت هواپیمایی کشور اسپانیا، سالانه میزبان بیش از 30 میلیون مسافر است. این شرکت هواپیمایی خدمات پرواز خود را در 122 مقصد در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این شرکت نیز به لیست شرکت‌هایی که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند، افزوده شد.

یکی از شرکت‌هایی که باعث پذیرش شیبا، دوج کوین و بیت کوین توسط Vueling شد، UATP نام داد. از فناوری شرکت UATP به طور گسترده در صنعت هوانوردی استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند پس از مشاهده مبلغ بلیت خود، هزینه آن را با استفاده از کیف پول‌ ارز دیجیتال خود پرداخت کنند. از جمله رمزارزهایی که توسط Vueling پشتیبانی می‌شوند می‌توان به BTC ،DOGE و SHIB و سایر رمزارزهای معروف بازار اشاره کرد.

BitPay، واسطه پرداخت رمزارزی در شرکت‌ها

BitPay هم اکنون جای پای خود را به عنوان اپراتور اصلی پرداخت توسط رمزارزها سفت کرده است. این شرکت به آرامی در حال تبدیل شدن به محرک اصلی روند پذیرش کریتوکارنسی‌ها در میان شرکت‌هاست. اخیرا، این شرکت پیشگام در پردازش پرداخت شبکه بلاک چین موفق شد نهاد‌هایی مانند غول ساعت‌سازی Tag Huer، آژانس مسافرتی لوکس Taylor Travel Management و شرکت خدماتی Camper & Nicholson را به جمع مشتریان خود اضافه کند.

سیاست‌های رفتاری BiyPay تا حدود زیادی مشخص شده است. هر تکنولوژی پیشرفته ابتدا میان طبقه ثروتمندان جامعه معرفی شده و سپس به طور گسترده در میان مردم رواج پیدا می‌کند. مکانیسم BitPay نیز چنین الگویی را در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر