;
coinex

میلیون‌ها پنل OLED سامسونگ برای استفاده در BMW عرضه می‌شود

سامسونگ دیسپلی در حال ساختن پنل OLED سامسونگ برای عرضه به خودروسازان است. به نظر می‌رسد این کمپانی قصد گسترش قلمرو محصولاتش را دارد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، کمپانی سامسونگ با شرکت BMW به توافق رسیده است تا چند میلیون صفحه نمایش OLED را برای خودروهای به این شرکت آلمانی عرضه کند. طبق این توافق، بخش سامسونگ دیسپلی موظف است پنل‌های OLED را برای مدل‌های BMW که از سال 2024 به بعد وارد تولید انبوه می‌شوند، ارائه دهد. اخبار اخیر حاکی از آن است که، این شرکت پنل‌های OLED خود را برای برنامه‌ی تولید چهار میلیون خودروی BMW در یک دوره 6 تا 7 ساله عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: زیباترین خودروهای جهان ؛ با شاهکارهای هنری تاریخ اتومبیل سازی دنیا آشنا شوید!

خودروی BMW جدید مجهز به پنل OLED سامسونگ خواهد بود!

منابع طی روزهای اخیر از آمادگی بخش تولید نمایشگر سامسونگ برای عرضه‌ی پنل‌های OLED برای یک «سدان رده بالا» خبر دادند. اما به نظر می‌رسد این توافق و همکاری فقط مربوط به دو کمپانی BMW و سامسونگ نباشد، و ممکن است در آینده‌ی نزدیک شاهد همکاری سامسونگ  و کمپانی آئودی نیز باشیم. پنل‌های OLED سامسونگ در کارخانه Giheung تولید خواهند شد و با مشارکت مشتریان بزرگی مانند BMW، به نظر می‌رسد Samsung Display امیدواری بیشتری برای کاهش فاصله خود با LG Display دارد.

خودروی BMW جدید مجهز به پنل OLED سامسونگ خواهد بود!

به غیر از BMW، شرکت سامسونگ همچنین قصد دارد برای دیگر خودروسازان اروپایی دیگری از جمله آئودی نیز محصول تولید کند. سال گذشته، سامسونگ پنل‌های OLED را برای هیوندای Ioniq 5 عرضه کرد. در همین حال، سامسونگ قطعات خودروهای الکتریکی از جمله باتری و چیپ‌ست را برای خودروسازان مختلف تامین می‌کند و ظاهراً این شرکت به ساخت خودروی برقی خود نیز فکر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استفاده از پنل OLED سامسونگ در ماشین‌های BMW چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر