;
coinex

جدایی وریا غفوری از استقلال ؛ فوتبال سیاسی؟ انتقال به پرسپولیس؟

جدایی وریا غفوری از استقلال در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

قرارداد وریا غفوری با استقلال هنوز تمدید نشده و شاید در روزها و هفته های آینده هم تمدید نشود. وریا غفوری عصر امروز صحبت‌های مشکوکی را به زبان آورد. حرف‌هایی که به نظر می‌رسد بوی جدایی از استقلال را می‌دهد. تمدید قرارداد با وریا غفوری مهم‌ترین چالش نقل و انتقالاتی استقلال در کوران این روز های پر تب و تاب است.

جدایی وریا غفوری از استقلال ؛ فوتبال سیاسی؟ انتقال به پرسپولیس؟

وریا غفوری خودش میگوید:‌«تنها توقعم از باشگاه این هست که خیلی صادقانه و شفاف با من برخورد کند. چیزی جز این انتظار ندارم» استقلال با جذب صالح حردانی و حضور او در دفاع راست عملا پشتوانه‌سازی برای غفوری را آغاز کرده و به همین سبب هم بود که وریا از یک بازیکن فیکس که در هر شرایطی در ترکیب حضور داشت، موقعیت متفاوتی در تیم گرفت.

وریا در شرایطی که مشغول عکس گرفتن با یکی از هواداران حاضر در یک مراسم بود، گفت:

عکس خداحافظی استقلال را هم از من بگیرید!

صحبت‌هایی که شایعه جدایی کاپیتان را بیش از هر زمان دیگری تقویت کرد. غفوری در ادامه و در پاسخ به سوال یکی از افراد حاضر در آنجا که پرسیده بود قصد دارد کجا برود، گفت: نمی‌دانم…!طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر شروع صحبت‌های اولیه با برخی از بازیکنان برای ماندن در استقلال منتشر شده بود که در این میان تاکنون تماسی برای حفظ وریا غفوری در تیم برقرار نشده تا بدین‌صورت اخبار و گمانه زنی‌هایی مبنی بر احتمال جدایی این بازیکن به گوش برسد.

البته وریا هم با توجه به جایگاهش در استقلال انتظار دارد اولین بازیکنی باشد که برای تمدید به باشگاه می‌رود که این موضوع از نظر فوتبالی چندان هم بیراه نیست. با این حال کمی صبوری احتمالا به حل این مسئله کمک شایانی خواهد کرد؛ اینکه باشگاه در نهایت چه تصمیمی درباره کاپیتان خبرساز و البته محبوبش بگیرد.

بیشتر بخوانید: 

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر