;
coinex

کاپیتان آمریکا در نقش ولورین ؛ نقشه جدید برادران روسو برای فیلم جدید مارول!

برادران روسو، نقش آفرینی «کریس ایوانز» را دوست دارند و می‌خواهند در نقش‌های انتقام جویانه حضور داشته باشد. به این ترتیب، کاپیتان آمریکا در نقش ولورین نقش آفرینی خواهد کرد.

قسمت سوم و چهارم فیلم «Avengers»، به کارگردانی جو و آنتونی روسو ساخته شد. این کارگردانان از نقش‌آفرینی کریس ایوانز (کاپیتان آمریکا) در نقش ولورین در آینده، ابراز رضایتمندی کردند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

کاپیتان آمریکا در نقش ولورین

نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول و جانی استورم (Human Torch) در فیلم‌های Fantastic Four، بر عهده ایوانز بوده است. در یک مصاحبه، برادران روسو اعلام کردند از جمله نقش‌هایی که دوست دارند ایوانز در آن ایفای نقش کند، نقش ولورین است. در حقیقت این دو نفر بیش‌تر دوست دارند تا ایوانز در نقش‌های انتقام‌جویانه، بازی کند.

کاپیتان آمریکا در نقش ولورین

طبق گفته جو روسو:

ایوانز گستره‌ی بازیگری فوق‌العاده متنوعی دارد و از نظر فیزیکی و کنترل بدن هم در وضعیت ایده آلی قرار دارد. او یک بازیگر فوق‌العاده است. منظور بدی از این حرف ندارم ولی شخصیت او اصلاً شبیه کاپیتان امریکا نیست. استیو راجرز یک کاراکتر بسیار کم حرف و کاملاً مسلط بر رفتار خود است، درحالی که کریس همیشه پرانرژی، بامزه و کاریزماتیک است و حس خوبی را به صحنه‌ی فیلم‌برداری می‌آورد. من خیلی دوست دارم او را در نقشی مثل ولورین ببینم.

نقش ولورین در حقیقت یک شخصیت خیالی است که در کتاب‌های کمیک آمریکایی وجود دارد. انتشار این کتاب‌ها را شرکت مارول کامیکس برعهده دارد. در بیش‌تر قسمت‌های داستان، ارتباط او با تیم ایکس من برقرار است. در حقیقت ولورین یک میوتنت به شمار می‌آید که حس‌های حیوانی و توانایی بدنی بالایی داشته و علاوه بر آن، توانایی بازسازی بالا و توانایی‌های دیگری نیز دارد.

در چند هفته گذشته، در مورد گذشته و آینده کریس ایوانز و در مورد فیلم‌های کامیک‌ بوکی بحث‌هایی در جریان بوده است. ایوانز مدعی شد که اگر بخواهد دوباره در نقش کاپیتان آمریکا ایفای نقش کند، این کار برای وی بسیار سخت خواهد بود، اما می‌خواهد در فیلم‌های هیجانی و در نقش جانی استورم دوباره نقش آفرینی کند. با توجه به موضوع و داستان مولتی ورس، شاید بتوانیم بار دیگر شاهد نقش آفرینی کریس ایوانز در نقش MCU باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کاپیتان آمریکا در نقش ولورین چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر