;
coinex

تریلر زمان عرضه بازی F1 22 منتشر شد ؛ صحنه های اکشن از رقابت های فرمول یک

تریلر زمان عرضه بازی F1 22 از طرف استودیو کدمسترز منتشر شده است. سرتاسر تریلر مملو از صحنه‌های اکشن مسابقات فرمول یک است.

تاریخ انتشار بازی F1 22 که توسط استودیو Codemasters ساخته می‌شود، با نمایش یک تریلر مشخص شد. جدیدترین نسخه بازی F1 22 قرار است در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۱ (۱ ژوئیه ۲۰۲۲) در پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و ایکس باکس سری S عرضه شود. تریلر بازی F1 22 در انتهای مطلب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تریلر زمان عرضه بازی F1 22 منتشر شد

گیمرهایی که نسخه‌ Champions Edition را خریداری کرده‌اند، نگران نباشند. آن‌ها از فردا می‌توانند بازی خود را انجام دهند. نسخه Champions Edition دسترسی زودتر به بازی، قبل از انتشار (سه روز زودتر) را به ارمغان می‌آورد.

تریلر زمان عرضه بازی F1 22 منتشر شد ؛ صحنه های اکشن از رقابت های فرمول یک
تریلر بازی F1 22

پیش خرید هر یک از نسخه‌ها تا قبل از شانزدهم ماه می، Miami-Themed Cintent Pack و یک لباس، کلاه، تی‌شرت، کلاه و نقاشی دیواری به شما خواهد داد. استودیو Codemasters و شرکت الکترونیک آرتز، تریلر زمان عرضه‌ بازی F1 22 را نیز در دسترس بازیکنان قرار دادند.

در نسخه جدید فرمول یک تمام حالت‌های موردانتظار طرفداران این مجموعه مانند بخش MyTeam، رقابت‌های Grand Prix، بخش MyDriver Careers و Podium Pass در دسترس قرار دارند. نسخه‌ جدید برخلاف نسخه‌ قبلی، بخش داستانی Braking Point را شامل نمی‌شود.

بازیکنان می‌توانند اتومبیل‌های سوپراسپرت را خریداری کنند و با آن‌ها در مسابقات مختلف شرکت کنند. همچنین امکان شخصی‌سازی آواتار، خرید لباس‌ از برند‌های مختلف و تغییرات در محل زندگی راننده از دیگر قابلیت‌های بخش F1 Life خواهد بود. در بازی F1 22، بازیکنان بخش چندنفره می‌توانند از امکانات زندگی و پروفایل سایر گیمرها دیدن کنند. از دیگر ویژگی‌های جدیدترین نسخه‌ فرمول یک کدمسترز هم باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیمات Immersive و Broadcast برای Formation Laps و Pit Stops
  • گزارشگر و تفسیرکننده‌ جدید
  • آهنگ‌های به‌روزشده
  • پیست جدید Miami International Autodrome

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر زمان عرضه بازی F1 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر