;
coinex

وان پلاس نورد N300 5G تاییدیه FCC را دریافت کرد

وان پلاس احتمالا به زودی یک گوشی اقتصادی دیگر را روانه بازار می‌کند. این گوشی احتمالا وان پلاس نورد N300 5G خواهد بود که تاییدیه FCC را دریافت کرده است.

وان‌پلاس در سالیان اخیر محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است و به مرور از روند ارائه گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده به سمت عرضه گوشی‌های قدرتمند و پرچمدار حرکت کرده است. اما با وجود ارائه برخی از بهترین گوشی‌های بازار در سالیان اخیر، وان پلاس به طور کامل قید دنیای گوشی‌های اقتصادی و ارزانقیمت را نزده است و در تدارک عرضه گوشی جدیدی در این رنج قیمتی است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

مشخصات وان پلاس نورد N300 5G

اخیرا اطلاعات یک دستگاه معرفی نشده در سری نورد وان پلاس در پایگاه اطلاعاتی FCC رویت شده که ممکن است جانشینی برای Nord N200 5G سال گذشته باشد. گمان می‌رود دستگاه جدید با شماره مدل CPH2389، مدل میان‌رده‌ی Nord N300 5G باشد که ممکن است دوباره در انحصار بازار آمریکای شمالی باشد. فهرست FCC همچنین باندهای پشتیبانی شده 5G گوشی را فاش می‌کند: n2،n25،n41، n66، n71 و n77.

وان پلاس نورد N300 5G تاییدیه FCC را دریافت کرد

تنها اطلاعات دیگری که در حال حاضر شایعه شده است این است که این دستگاه دارای صفحه نمایشی با وضوح  FHD پلاس و نرخ نوسازی احتمالا 90 هرتزی است و از مدلی میان‌رده از چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام برخوردار است. علاوه بر این، شایعات حاکی از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و با اندروید 11 عرضه می‌شود. انتظار می رود این گوشی بعد از معرفی رسمی، در ایالات متحده و کانادا از قیمت حدود 240 دلار برای نسخه پایه عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره وان پلاس نورد N300 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر