;
coinex

تاریخ اکران فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ 2 مشخص شد

برادران وارنر که پیش‌تر از تمایل به ساخت قسمت دوم Godzilla Vs. Kong گفته بودند حال رسما تاریخ اکران فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ 2 را اعلام کردند.

بنابر اعلام جدید برادران وارنر، دنباله فیلم گودزیلا علیه کینگ‌کنک در سال 2024 اکران خواهد شد. تابحال اطلاعات زیادی از قسمت جدید این فیلم در جهان مانسترورس لجندری منتشر نشده است اما حال که تاریخ اکران مشخص شده انتظار می‌رود به مرور جزئیات بیشتری فاش شود و باید دید قرار است شاهد چه تقابلی باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

تاریخ اکران فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ 2

فیلم اصلی گودزیلا علیه کینگ کونک که در شرایط پاندمی کرونا در سال 2012 اکران شد موفق شد فروش قابل قبول 100 میلیون دلاری را ثبت کند. برادران وارنر نیز که از موج توجه و علاقه مردمی شگفت‌زده شدند، سریعا دست به کار شدند و برنامه برای ساخت نسخه دوم را پیش کشیدند.

انتظار بر این است که فیلمبرداری دنباله فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ از سال جاری در استرالیا آغاز شود، اما لجندری و برادران وارنر در حال حاضر برنامه‌های فیلمبرداری و مراحل ساخت را شدیدا مخفی می‌کنند.

تاریخ اکران فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ 2 مشخص شد

وینگارد که کارگردان فیلم اول بود و بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کرد، برای هدایت نسخه دوم نیز انتخاب شده است و در نتیجه قرار است با یکی از بازیگران قدیمی خود، یعنی دن استیونز در فیلم جدید همکاری کند. این دو پیش از این در The Guest نیز با یکدیگر کار کرده بودند.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از شخصیت استیونز در گودزیلا علیه کینگ کونگ 2 منتشر نشده است ولی احتمالا یکی از نقش‌های اصلی را خواهد داشت. همچنین مشخص نیست که آیا گودزیلا و کینگ کونگ بار دیگر قرار است با هم مقابله داشته باشند یا خیر،‌ اما در پایان اولین فیلم کراس اوور، هر موجود یک قلمرو را برای خود تصاحب کرد و در شرایطی که گودزیلا پادشاه شکست ناپذیر هیولاها باقی ماند، کینگ کونگ حال آزاد است تا در زمین پادشاهی زیرزمینی که اجدادش پیش‌تر اشغال کرده بودند را از آن خود کند.

فراتر از دنبال گودزیلا علیه کینگ کونگ، لجندری در حال کار روی سریال گودزیلا برای اپل تی‌وی پلاس است که مت شکمن، کارگردان وانداویژن هدایت آن را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخص شدن تاریخ اکران فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ 2 چیست؟ نظراتتان در این باره را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نمی دونم چرا اینا دوست دارن کینگ کونگ رو با گودزیلا در گیر کنن به نظر من کینگ کونگ: جزیره جمجمه از همه بهتر بود.

    پاسخ