;
coinex

فصل چهارم The Boys به زودی جلوی دوربین می‌رود

در شرایطی که قصل سوم سریال موفق پسران (The Boys) هنوز به پایان نرسیده است، اخیرا اخباری از شروع فیلمبرداری فصل چهارم The Boys منتشر شده است.

The Boys از آن دست سریال‌هایی است که برخلاف تصور بسیار موفق عمل کرده و حالا طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. حالا و در شرایطی که هنوز طرفداران درگیر تماشای فصل سوم سریال هستند و هنوز دو قسمت از فصل سوم باقی‌مانده است، برخی اخبار از شروع فیلمبرداری فصل چهارم سریال The Boys حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های تاریخی

فصل چهارم The Boys

خبر شروع فیلمبرداری فصل چهارم سریال The Boys را کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر اعلام کرده است. او که در مصاحبه‌ای اختصاصی با وب‌سایت Collider درباره انیمیشن The Sea Beast صحبت می‌کرد، در میان صحبت‌های خود به سراغ سریال محبوب این روزهای آمازون رفت و گفت:

بله من فکر می‌کنم که در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد)، فیلمبرداری فصل چهارم را آغاز کنیم. بنابراین من دوباره با «بیلی بوچر» برمی‌گردم. بازی کردن با این گروه بسیار سرگرم‌کننده است. ما سخت کار می‌کنیم، سخت بازی می‌کنیم و من نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم سرنوشت این شخصیت‌ها پس از فصل سوم چگونه خواهد بود.

فصل چهارم The Boys به زودی جلوی دوربین می‌رود

گرچه طبیعتا طرفداران مشتاق اطلاع از داستان فصل چهارم سریال پسران هستند،‌ اما اربن می‌گوید که حتی خودش هم هنوز فیلمنامه را ندیده و اضافه می‌کند:

ما حدود ۲ ماه با فیلمبرداری فاصله داریم و من اکنون هیچ نظری ندارم. اما هفته آینده اریک کریپک [نویسنده سریال] را می‌بینم و از او درباره ایده‌هایش برای فصل چهارم سوال خواهم کرد. ترجیح می‌دهم به آن‌ها فرصت دهم تا با آرامش کار نوشتن فیلمنامه را انجام دهند، اما مطمئن باشید آن‌ها همیشه چیزهای دیوانه‌کننده‌ای به ذهنشان می‌رسد، بنابراین فصل جدید هم هیجان‌انگیز خواهد بود.

در فصل سوم سریال پسران، علاوه بر کارل اربن احتمالا شاهد حضور بازیگرانی چون جک کواید، آنتونی استار، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، ارین موریارتی و جسی آشر بودیم و انتظار می‌رود که در فصل چهارم هم شاهد همین بازیگران باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود درباره شروع فیلمبرداری فصل چهارم The Boys را با تکراتو در بخش نظرات در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر