;
coinex

کمیسیون CTFC یک شرکت آفریقای جنوبی را به کلاه‌برداری 1.7 میلیارد دلاری متهم کرد

کمیسیون CTFC یک شرکت بازرگانی آفریقای جنوبی که از بیت کوین به عنوان ارز پایه خود استفاده می‌کرد را به کلاهبرداری بزرگ 1.7 میلیارد دلاری متهم کرده است.

بر اساس بیانیه Kristin Johnson، کمیسر کمیسیون معاملات آتی کالایی، کمیسیون CTFC علیه Mirror Trading International و بنیانگذار آن، Cornelius Johannes Steynberg شکایتی مطرح کرده است. در این شکایت CTFC شرکت Mirror Trading International را متهم به اجرای یک طرح کلاه‌برداری بازاریابی چندلایه در زمینه ارزهای دیجیتال کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

شکایت کمیسیون CTFC از شرکت آفریقای جنوبی

جانسون مدعی شده که شرکت Mirror Trading International یک طرح کلاه‌برداری جهت جمع آوری بیش از 1.7 میلیارد دلار سرمایه برای تجارت در خارج از بورس و خرده فروشی ارز خارجی راه‌اندازی کرده است. طبق ادعای Kristin Johnson، شرکت از قابلیت‌های margin، financing و اهرم در فعالیت‌های تجاری خود استفاده می‌کند.

کمیسیون CTFC یک شرکت آفریقای جنوبی را به کلاه‌برداری 1.7 میلیارد دلاری متهم کرد

منهمان علاوه بر رسانه‌های اجتماعی، از طریق وبسایت‌های مختلف، در یک طرح بازاریابی چندسطحی بین‌المللی شرکت کردند. در این طرح شرکت آفریقای جنوبی از کاربران خواست در استخر نقدینگی این شرکت بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. بنابر بررسی‌ها حداقل 23 هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح کلاهبرداری ساکن ایالت متحده آمریکا بودند.

CTFC ادعا می‌کند متهمان به جای معامله وجوه در پلتفرم‌های خارجی، سرمایه‌گذاران را با طرح پانزی فریب داده‌اند. شرکت Mirror Trading International از وجود استخر نقدینگی که به کاربران تعلق داشت سوءاستفاده کرد و بنیانگذاران این شرکت صورت‌ حساب‌های ساختگی ارائه کرده و اقدام به ساخت یک کارگزاری جعلی نمودند. اندک معاملاتی که توسط شرکت Mirror Trading International انجام شد نیز سودآور نبود و این افراد به طور تقریبی حداقل 29421 بیت کوین تصاحب کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات کمیسیون CTFC چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر