;
coinex

کیان رشیدی هرکول ایرانی رکورد شکست [+فیلم] ؛ بی‌ادعا و نه مثل هالک فتوشاپی

فیلم رکوردشکنی کیان رشیدی «هرکول ایرانی» در لیفت وزنه و کسب عنوان فویترین کودک جهان در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در این ویدیو هرکول نوظهور ایرانی مقابل دیدگان رئیس سازمان جهانی ثبت رکوردهای ورزشی جهان موفق به لیفت وزنه ۹۵ کیلویی می شود. کیان رشیدی پسربچه لرستانی با استعداد خدایی است که به واسطه قدرتی که دارد به عنوان قوی‌ترین کودک دنیا شناخته می‌شود. او از رویاهایش برای درخشش در دنیا می‌گوید و می‌خواهد روزی رکورد حسین رضازاده را بشکند.

کیان رشیدی هرکول ایرانی رکورد شکست [+فیلم] ؛ بی‌ادعا و نه مثل هالک فتوشاپی

کیان رشیدی پسربچه لرستانی با استعداد خدادادی است که به واسطه قدرتی که دارد به عنوان قوی ترین کودک دنیا شناخته می شود. کیان رشیدی سه سالش که می‌شود، ناخودآگاه سمت ۲ کیسه‌ ۱۰ کیلویی برنج گوشه خانه‌شان می‌رود و در یک ضرب بلندشان می‌کند، اهل خانه انگشت در دهان از این توانایی، اسپند دود کرده و همان‌جا پی به استعدادی ذاتی در کودکشان می‌برند.

او از رویاهایش برای درخشش در دنیا می گوید و می‌خواهد روزی رکورد حسین رضازاده را بشکند. پدر کیان می‌گوید:

آقای سپهوند از قهرمانان پاورلیفتینگ همین که به خانه‌مان آمد، فقط به دست‌های کیان نگاه کرد و رفت، آن وقت چیزی از استعداد علی به ما نگفت و بعدها که کیان ۶ ساله شد و از فرزندمان برای شرکت در مسابقات دعوت کرد، به ما گفت: ترسیدم از قدرت پسرتان مطلع شوید و به انجام کارهای سنگین وادارش کنید، در حالی که سنش برای شروع ورزش سنگینی چون پاورلیفتینگ کم بود و منتظر شدم ۶ ساله شود.

کیان رشیدی هرکول ایرانی رکورد شکست [+فیلم] ؛ بی‌ادعا و نه مثل هالک فتوشاپی

هرکول ایرانی موفق شده در حضور بنیان گذار و رئیس سازمان جهانی ثبت رکوردهای ورزشی جهان (ایمارو) در شهرستان الشتر، لیفت وزنه ۹۵ کیلوگرمی را ثبت کند و از آنجا لقب قویترین کودک جهان را به خود اختصاص دهد. کاربران شبکه های اجتماعی ظهور این پدیده وزنه برداری در واقعیت را با هالک ایرانی که در فتوشاپ بروز کرده است مقایسه کرده اند.

ویدیوی رکوردشکنی کیان رشیدی را در ادامه تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر