;
coinex

برنده فینال جوکر فصل 7 چه کسی شد؟ [+فیلم جوکر تایم برنده]

برنده فینال جوکر فصل 7 در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

فینال جوکر در دو فصل آماده و پخش شد که همانند مرحله مقدماتی، هر فصل شامل ۴ یا ۵ قسمت بود. آخرین قسمت از فینال برنامه جوکر امروز دوشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ از طریق شبکه خانگی منتشر شد. دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ قسمت ۵ فصل ۷ سریال جوکر در شبکه خانگی منتشر شد و در پایان این قسمت، امین حیایی به عنوان برنده فینال فصل هفتم معرفی شد.

حرکت جالب تر این بازیگر سرشناس اینکه تمام جایزه نقدی خود را برای امر مدرسه سازی تقدیم کرد. حامد آهنگی نیز که نقش جوکر را داشت، به جایزه ۵۰ میلیون تومانی رسید.

برنده فینال جوکر فصل 7 چه کسی شد؟ [+فیلم]

فیلم منتشر شده از جوکر تایم امین حیایی در فینال سریال جوکر به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای اینستاگرام تبدیل شده است که با نقدهایی ام مواجه شده است. امروز دوشنبه آخرین قسمت فصل نهایی جوکر از طریق شبکه خانگی پخش شد. در پایان این قسمت، امین حیایی به عنوان برنده فصل دوم فینال معرفی شد.

‌در این مرحله، آقایان غلام‌رضا نیکخواه، هومن برق‌نورد، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، یوسف صیادی، علیرضا استادی، حامد آهنگی، سیروس میمنت و امین حیایی حضور داشتند.

در ویدیو که از جوکرتایم امین حیایی منتشر شده است، علی استادی با ظاهری عجیب ظاهر شده و امیرمهدی ژوله نیز نوازنده دمبل است! سریال جوکر یک رئالیتی شو به کارگردانی احسان علیخانی است. جوکر در رقابتی جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور سینمای کمدی را در یک اتاق در بسته جمع کرده و آنها باید برای ‌خنداندن یکدیگر رقابت کنند.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر