;
coinex

بازی Forspoken بار دیگر تاخیر خورد

بازی Forspoken اسکوئر انیکس که در سبک آر پی جی اکشن در حال توسعه قرار دارد، ظاهرا با تاخیری استراتژیک از سوی سازنده‌ها مواجه شده است.

بازی Forspoken یک بازی در سبک RPG اکشن است که وقتی اولین اطلاعات و تریلرها را از داستان و گیم‌پلی خود به نمایش گذاشت، افراد متعددی را مجذوب خود کرد. داستان درباره زن جوانی به نام فری (Frey) است که به دنیای افسانه‌ای آتیا (Athia) منتقل می‌شود و در آن‌جا خود را با توانایی‌های جادویی پیدا می‌کند.

این بازی از ابتدا عنوانی جاه طلبانه به‌نظر می رسید و با رونمایی از هر بخش جدیدی از محتوا، عناصر تاثیرگذاری را به نمایش می‌گذاشت. آخرین بار در آوریل امسال تریلر جدیدی از گیم پلی آن به نمایش گذاشته شد و ده دقیقه از سیستم مبارزات خود را به طرفداران نشان داد.

بیشتر بخوانید: بازی‌های رایگان PS Plus جولای 2022 امروز در دسترس قرار می‌گیرند

بازی Forspoken مجددا تاخیر خورد

برای Forspoken تاریخ انتشار فرضی که اکتبر امسال بود، در نظر گرفته شده بود، اما بسیاری بر این باور بودند که این عنوان در سکوت خبری به‌سر می‌‌برد. برخی از طرفداران گمان می‌کردند که این موضوع ممکن است منجر به تاخیر دیگری از این بازی شود، و متاسفانه هم اکنون سازنده‌ها آن را تایید کرده‌اند.

تصویری در حساب رسمی توییتر Forspoken منتشر شده که در آن بیان می‌شود که در نتیجه گفتگو با شرکای اصلی و اتخاذ تصمیمی استراتژیک، انتشار این عنوان از 11 اکتبر 2022 به 24 ژانویه 2023 (4 بهمن) منتقل شده است.

این اولین باری نیست که Forspoken با تاخیر قابل توجهی مواجه می‌شود. در ماه مارس بود که اعلام شد Forspoken از تاریخ انتشار خود که قرار بود ماه می باشد به ماه اکتبر که از قبل برنامه ریزی شده بود، منتقل شده است. بسیاری از طرفداران از شنیدن تاخیرهای متعدد این عنوان ناامید شده‌اند. اما Square Enix و توسعه دهنده Luminous Productions بیان کرده‌اند که اکنون تمام عناصر بازی Forspoken کامل شده و توسعه در حال حاضر در مرحله پرداخت نهایی قرار دارد.

بازی Forspoken باری دیگر تاخیر خورد

امیدواریم این بدان معنا باشد که با شش ماه زمانی که Luminous برای خود خریده است بازی Forspoken را در وضعیت بهتری از زمانی که قرار بود در ماه اکتبر باشد، به سرانجام برساند و روانه بازار کند.

جالب است بدانید که در کامنت‌های پست توییتری که تاخیر را اعلام کرده است، طرفداران تا آن‌جا که می‌توانستند فضای مثبتی را به‌وجود آوردند، و بسیاری اظهار داشتند که خوشحال هستند که Luminous Productions به اندازه‌ای که لازم است برای تبدیل شدن Forspoken به یک بازی بهتر وقت می‌گذارد.

به نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس و Luminous در نظر دارند که تجربه به شدت بد و غیر قابل قبولی که برای بازی Cyberpunk 2077 در زمان عرضه اتفاق افتاد را تکرار نکنند. آن‌ها می‌خواهند که بازی Forspoken در زمان انتشار موفق عمل کند.

در حال حاضر، اولین بسته گسترش دهنده Forspoken فاش شده و این بدان معنا است که اسکوئر انیکس احتمالا محتوای زیادی در آینده برای عنوان اکشن RPG خود در نظر گرفته است. با این تاخیر گیمرها می‌توانند این بازی را به لیست عناوین اصلی از جمله Starfield و Redfall اضافه کنند که تا سال 2023 به تعویق افتاده است. بازی Forspoken با تاخیری که خورد قرار است در 24 ژانویه 2023 (4 بهمن) برای پی‌سی و پلی استیشن 5 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

شما ترجیح می‌دهید بازی زودتر به دستتان برسد یا وقت بیشتری برای بهبود آن صرف شود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر