;
coinex

احسان کرمی در عروسی ساسی در لس آنجلس [+عکس]

حضور دو سلبریتی تلویزیون در عروسی ساسی، خبرساز شد. برزو ارجمند و احسان کرمی در مراسم عروسی ساسی در لس آنجلس حضور داشتند. با این خبر همراه ما باشید تا تصویر حضور بروز ارجمند و احسان کرمی در عروسی ساسی را مشاهده کنیم.

چند روز پیش به گوش رسید که مراسم عروسی ساسی در لس آنجلس آمریکا برگزار شده است. در این عروسی، عکس دو چهره معروف صدا و سیما هم پخش شد. بازیگر ایرانی به نام برزو ارجمند و مجری معروف برنامه‌های تلویزیونی، احسان کرمی در تصاویر عروسی دیده شدند.

حضور بروز ارجمند و احسان کرمی در عروسی ساسی

پخش تصویر احسان کرمی و برزو ارجمند در عروسی ساسی، جنجال به پا کرد. به دنبال حادثه آبادان و عزای عمومی، حضور این دو سلبریتی ایرانی که در صدا و سیما مشغول به کار هستند، حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

حضور بروز ارجمند و احسان کرمی در عروسی ساسی

برزو ارجمند، به عنوان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در فیلم‌هایی مانند: قهوه تلخ، یک وجب خاک، زندانی‌ها، محیا، روز سوم و … نقش آفرینی کرده است.

احسان کرمی نیز مجری برنامه‌ها و مراسم‌هایی مانند برنامه نقره به کارگردانی منصور ضابطیان از شبکه یک، برنامه خوشا شیراز از مرکز فارس، چارگوش از برنامه اینترنتی، برنامه امضا از شبکه سه، خندوانه به عنوان مجری برنامه خنداننده شو و … بوده است. همچنین مجری‌گری افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و افتتاحیه شبکه تهران اچ دی را بر عهده داشت.

این دو سلبریتی، در صدا و سیما نقش مهمی دارند و به همین دلیل، حضور آنان در عروسی ساسی که نماد ضد فرهنگی است، برای خیلی از افراد تعجب‌آور بود.

حضور بروز ارجمند و احسان کرمی در عروسی ساسی

احسان کرمی، اخیرا به ماجرای شادی در ورزشگاه آزادی انتقاد کرده بود و به همراه برزو ارجمند در صفحه اینستاگرام خودشان در پستی گفته بودند که به خاطر همدردی با مردم آبادان از تبلیغ نمایش در حال اجرای خود، خودداری می‌کنند. دیده شدن تصاویر آن‌ها در عروسی ساسی، در حالی که کشور در عزای عمومی برای آبادان قرار دارد، اعتراض بسیاری از رسانه‌ها از جمله کیهان را به همراه داشت.

به دنبال این خبر، روزنامه کیهان انتقاد بسیار تندی از احسان کرمی کرد و گفت، حضور این بازیگر در آن مراسم کذایی، نشان می‌دهد که دغدغه او مردم آبادان نیست و مانند بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها، برای جلب توجه، نمایش اجرا کرده است.

راضیه جباری خبرنگار رادیو و تلویزیون متنی درباره این موضوع منتشر کرد و در این متن نوشت: «برزو ارجمند و احسان کرمی از طرفی در صفحه شخصی خود اعلام می‌کنند که تبلیغات نمایشِ در حال اجراشون رو به‌خاطر همدردی با مردم آبادان به خاطر فضای شاد آن متوقف کرده‌اند! و از طرفی به همراه همسران خود در مراسم عروسی #ساسی_مانکن شرکت می‌کنند…

اینکه چطور می‌توانند این‌گونه دروغ‌ بگویند به کنار!  جالب اینجاست احسان کرمی معترضِ همیشه در صحنه چندروز پیش به اجرای سرود #سلام_فرمانده در ورزشگاه آزادی انتقاد کرد و نوشت: چطور می‌توانیم خود را ملت ایران بدانیم وقتی غم‌هایمان را مشترک ندانیم و در شادی‌ها شریک نباشیم؟… چرا عده‌ای می‌خواهند ما همدل نباشیم؟

آقای کرمی چطور خود را از ملت ایران می‌دانی وقتی غم هموطنت پشیزی برای شما ارزش ندارد؟ خسته نشده‌اید از این همه تناقض و دورویی!»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حضور حضور بروز ارجمند و احسان کرمی در عروسی ساسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)