;
coinex

تاریخ انتشار نسخه بتای بازی Modern Warfare 2 مشخص شد؟

با توجه به شایعه‌ای از رالف والو (Ralph Valve) از بلاگ What If Gaming باید دید آیا تاریخ انتشار نسخه بتای بازی Modern Warfare 2 مشخص شد؟
بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در ماه اکتبر عرضه می‌شود و طبق معمول همیشه بازیکنان این فرصت را دارند تا قبل از عرضه رسمی، بخش چند نفره آن را امتحان کنند. قبلا شایعه شده بود که بتای این عنوان در ماه آگوست در دسترس قرار می‌گیرد اما طبق گزارش جدیدی که رالف والو (Ralph Valve) از بلاگ What If Gaming نوشته است، نسخه بتای بازی Modern Warfare 2 در واقع برای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok به صورت رسمی اعلام شد [+تریلر]

تاریخ انتشار نسخه بتای بازی Modern Warfare 2

مانند همیشه که دارندگان پلی استیشن دسترسی زود هنگام به این فرنچایز را دارند، ظاهرا از 15 سپتامبر نیز کسانی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند به نسخه بتای بازی در پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 دسترسی خواهند داشت، در حالی که سایر افراد در پلی‌استیشن در تاریخ 17 سپتامبر می‌توانند نسخه بتا را تجربه کنند.

کسانی هم که این عنوان را بر روی ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی پیش خرید کرده‌اند، شانس این‌را دارند تا در تاریخ 22 سپتامبر بتای بازی Modern Warfare 2 را تجربه کنند. در نهایت نیز از تاریخ 24 سپتامبر تا 26 سپتامبر همه افراد در تمامی پلتفرم‌ها به نسخه بتا دسترسی خواهند داشت.

تاریخ انتشار نسخه بتای بازی Modern Warfare 2 مشخص شد؟

به گفته Ralph Valve ظاهرا آگوست ماهی است که اکتیویژن برای رونمایی‌ از بخش چند نفره و رویدادهای بازی در نظر گرفته است که شامل جزئیاتی از مودهای سنتی‌تر، سیستم‌های جدید بازی و تعدادی سوپرایز می‌شود. این‌‌که آیا از حالت DMZ در این ماه رونمایی می‌شود باید منتظر ماند و دید.

اخیرا جزئیات متعددی از بخش چند نفره Modern Warfare 2 از جمله نقشه‌ها و سلاح‌های آن، و همچنین جزئیات مربوط به بازی 2024 این سری که در حال حاضر در Treyarch در دست توسعه است، فاش شده است. باید منتظر ماند و دید تا در آینده چه چیز انتظار طرفداران این فرنچایز محبوب را می‌کشد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شما علاقه‌ای به امتحان کردن نسخه بتای بازی Modern Warfare 2 دارید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر