;
coinex

گلکسی S22 به زودی در تنوع رنگی بنفش هم عرضه می‌شود

یک گزینه رنگی دیگر هم به رنگ بندی گلکسی S22 اضافه می‌شود. سامسونگ در بهمن ماه گذشته از گوشی‌های سری S22 رونمایی کرد که با استقبال خوبی مواجه شدند.

اکنون که نزدیک به 6 ماه از عرضه جهانی این گوشی‌ها می‌گذرد، بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نمی‌دانند که این گوشی را خریداری کنند یا اینکه منتظر نسل بعدی آن بمانند.

این تصمیم سختی است که سامسونگ تلاش کرده با اضافه کردن یک گزینه رنگی دیگر به رنگ بندی گلکسی S22 ، انتخاب را برای کاربران آسان کند.

رنگ بندی گلکسی S22

خرداد ماه گذشته بود که شایعاتی درباره اضافه شدن رنگ بنفش به تنوع رنگی گلکسی اس 22 سر زبان‌ها افتاد. آیس یونیورس معروف، با انتشار پستی در توییتر به رنگ بندی گلکسی اس 22 اشاره کرده و مدعی شده که سامسونگ،‌ این تنوع رنگی را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

گلکسی S22 به زودی در تنوع رنگی بنفش هم عرضه می‌شود

با توجه به سابقه خوبی که آیس یونیورس در پیش‌بینی مشخصات گوشی‌ها دارد، می‌توان امیدوار بود که این خبر نیز صحت داشته باشد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره تنوع رنگی بنفش در گوشی گلکسی اس 22 در دست نیست. اما با توجه به نزدیک شدن به تاریخ رونمایی گوشی‌های تاشوی سامسونگ، این احتمال وجود دارد که رنگ بندی جدید گلکسی S22 نیز در همین تاریخ رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رنگ بندی گلکسی اس 22 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر