;
coinex

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس Premium ماه ژوئیه فاش شد

طبق آخرین اخبار بازی منتشر شده، ظاهرا بازی های رایگان پلی استیشن پلاس Premium ماه ژوئیه (تیر) فاش شده‌اند. در بین این بازی‌ها چند عنوان مهم به چشم می‌خورد.

برخی از بازی‌های جدیدی که اواخر این ماه راهی پلی استیشن پلاس Premium و پلی استیشن پلاس Extra می‌شوند، ممکن است زودتر از موعد فاش شده باشند. ظاهرا کاربر سایت ResetEra یعنی BlackBate مجموعه‌ای از عناوین را فاش کرده است که ادعا می‌شود در تاریخ 19 ژوئیه (28 تیر) به سرویس پلی استیشن پلاس Premium سونی می‌آیند.

این لیست شامل بازی‌های مختلفی از سری Assassin’s Creed مانند نسخه Black Flag و The Ezio Collection می‌شود. برای طرفداران سبک RPG، بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade و Episode Intermission وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی God of War Ragnarok به صورت رسمی اعلام شد [+تریلر]

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس Premium ماه ژوئیه

طبق گفته بلک‌بیت (BlackBate)، این بازی‌ها به سرویس پلی استیشن پلاس Premium سونی اضافه خواهند شد:

  • Final Fantasy 7 Remake Intergrade + FF7R Episode Intermission
  • Assassin’s Creed IV Black Flag
  • Assassin’s Creed Unity
  • Assassin’s Creed Rogue Remastered
  • Assassin’s Creed Freedom Cry
  • Assassin’s Creed The Ezio Collection
  • Saints Row IV: Re-Elected

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس Premium ماه جولای فاش شد

اگر این افشای اطلاعات حقیقت داشته باشد، این عناوین در کنار Stray قرار خواهند گرفت. این بازی یک پلتفرمر مورد انتظار است که شما را در نقش یک گربه دوست داشتنی قرار می‌دهد تا به‌دنبال خانواده‌تان در دنیایی که توسط روبات‌ها تسخیر شده است، بگردید. همچنین باید گفت که بلک‌بیت ادعا کرده است که این‌ها فقط برخی از بازی‌هایی هستند که قرار است به این سرویس اضافه شوند. این ادعا نشان می‌دهد که عناوین بیشتری ممکن است به سرویس اشتراکی سونی اضافه شوند.

حال بهتر است تا زمانی‌که از سونی تاییدیه رسمی این شایعه را دریافت نکرده‌ایم، در مورد محتوای جدید پلی استیشن پلاس Premium زیاد هیجان‌زده نشویم. اما این‌را هم درنظر داشته باشید که بلک‌بیت منبع قابل‌اعتمادی است، زیرا قبلا اطلاعات دقیقی درباره‌ی Death Stranding Director’s Cut ،Skull and Bones و Microsoft Flight Simulator از سوی او به بیرون درز پیدا کرده بود.

سونی ماه گذشته سرویس جدید PlayStation Plus خود را عرضه کرد که شامل سه سطح عضویت می‌شود. PS Plus Extra ،PS Plus Essential و پلی استیشن پلاس Premium. در سطح Essential که اساسا همان سرویس قدیمی PS Plus است بازی‌هایی که هر ماه رایگان می‌شوند را می‌توان به کتابخانه خود اضافه کرد و تا همیشه به آن دسترسی داشت. در حالی که اعضای سطح Extra می‌توانند از 400 بازی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 لذت ببرند. کسانی هم که سطح Premium را انتخاب می‎‌کنند در کنار بازی‌های سطح Extra به کتابخانه‌ای از بازی‌های کلاسیک پلی استیشن 1، پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن پرتابل دسترسی خواهند داشت.

در نظر داشته باشید بازی‌های رایگان سطح استاندارد یا همان Essential این ماه PS Plus عبارتند از Crash Bandicoot 4: It’s About Time ،The Dark Pictures Anthology: Man of Medan و Arcadegeddon.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازی های رایگان پلی استیشن پلاس Premium چیست؟ شما هم از اضافه شدن بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade به سرویس پلی استیشن پلاس Premium خوشحال خواهید شد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamesradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر