;
coinex

زمان پری‌لود و حجم بازی The Last of Us Part 1 مشخص شد

کمتر از دو ماه تا عرضه بازی The Last of Us Part 1 توسط کمپانی محبوب ناتی‌داگ باقی مانده است، اما اطلاعات زیادی از این عنوان در دسترس نیست. اما اخیرا جزییاتی از زمان پری‌لود و حجم بازی The Last of Us Part 1 منتشر شده که در ادامه به جزییات آن می‌پردازیم.

ریمیک بازی اکشن ماجراجویی The Last of Us که به The Last of Us Part 1 تغییر نام داده است، در اوایل سپتامبر برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و نسخه پی‌سی آن نیز در دست ساخت قرار دارد. بازی The Last of Us Part 1 با معرفی خود، حواشی زیادی را به‌وجود آورد. تعدادی از طرفداران و منتقدان از این موضوع راضی هستند و تعدادی دیگر بر این باورند که این نسخه از بازی به دلیل محبوبیت زیادی که در بین طرفداران دارد، فقط برای درآمدزایی بیشتر شرکت سازنده در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: راکستار تمام تمرکز خود را بر روی GTA 6 گذاشته است

به هر ترتیب اختلاف نظرهای زیادی در شبکه‌های مجازی در خصوص ریمیک این عنوان بیان شده است؛ با این‌حال اطلاعات زیادی راجع به آن در دسترس نیست. اما ممکن است سونی و ناتی‌داگ در هفته‌های آینده و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، جزئیات بیشتری را در مورد آن فاش کنند. حال تا آن زمان ممکن است از منابع دیگر اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کند تا آگاهی بیشتری به این ریمیک پر حاشیه داشته باشیم.

زمان پری‌لود و حجم بازی The Last of Us Part 1

با توجه به صفحه توییتر PlaystaionSize که تمامی اطلاعات پس زمینه و هر نوع به‌روز‌رسانی پلی استیشن نتورک را رصد می‌کند، می‌دانیم که چه زمانی پری‌لود بازی آغاز می‌شود. بر طبق اطلاعات این صفحه، بازی The Last of Us Part 1 یک هفته قبل از عرضه مانند اکثر انحصاری‌های PlayStation در تاریخ 26 آگوست (4 شهریور) برای پری‌لود در دسترس قرار خواهد گرفت.

زمان پری‌لود و حجم بازی The Last of Us Part 1 مشخص شد

همچنین با توجه به یک پست در سایت پلی استیشن دایرکت، می‌دانیم که بازی The Last of Us Part 1 حداقل به 79 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد. این مقدار تقریبا برای یک بازی مدرن AAA مناسب است، اما در مقایسه با فضای ذخیره سازی 50 گیگابایتی ریمستر این بازی در پلی استیشن 4 یک جهش نسبتا بزرگ به‌حساب می‌آید.

جزئیات دیگری نیز در مورد نحوه پیاده‌سازی ویژگی‌های DualSense در این بازی، به‌ویژه بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی (haptic) ​​کنترلر در این پست ارائه شده است که بر طبق آن می‌توان به بازخورد لمسی برای هر سلاح و اثرات محیطی مانند احساس باران اشاره کرد. همچنین تریگرهای تطبیق پذیر ​​برای همه سلاح‌ها از جمله هفت تیر جوئل و کمان الی استفاده خواهند شد.

بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ 2 سپتامبر (11 شهریور) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. به گفته سازندگان نسخه پی‌سی نیز در حال توسعه است و در تاریخی که در آینده اعلام خواهد شد، منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره زمان پری لود و حجم بازی The Last of Us Part 1 چیست؟ شما از معرفی بازی The Last of Us Part 1 برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 و همچنین پی‌سی راضی هستید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر