;
coinex

هیوندای از گسترش فعالیت خود در متاورس خبر می‌دهد

توییتی که اخیراً توسط مایک کوندودیس (Mike Kondoudis)، وکیل تجاری هیوندای منتشر شده، از گسترش فعالیت هیوندای در متاورس (Metaverse) خبر می‌دهد. این شرکت با ثبت پتنت جدید خود نشان داده است که می‌خواهد توکن‌های غیرمثلی (NFT) را ارائه دهد و محتوای رسانه‌ای در ارتباط با NFTها منتشر کند.

شرکت هیوندای همچنین قصد دارد محصولات مد مجازی خود، مثل پوشاک، کفش، لوازم ورزشی، کلاه محافظ، عینک، آثار هنری، تصاویر و اسباب‌بازی‌های متنوع را در واقعیت مجازی و شبیه‌سازی ارائه دهد.

گسترش فعالیت هیوندای در متاورس

در پتنت جدید هیوندای، جزییاتی درباره آواتارها و تصاویر قابل دانلود خودروهای مجازی در فضای VR هم به چشم می‌خورد. این اولین تلاش هیونداری در صنعت NFT نیست. هیوندای در ماه آوریل، با انتشار NFTهای اختصاصی خود به جمع دیگر شرکت‌های فعال در حوزه NFT، مثل مرسدس بنز پیوست. این کمپانی با تولید کلکسیون NFT مرتبط با جامعه طرفداری یک گام فراتر از رقبای خود حرکت کرده است.

هیوندای از گسترش فعالیت خود در متاورس خبر می‌دهد

آخرین محصول NFT شرکت هیوندای، در اکران یک فیلم کوتاه معرفی شد. این محصول مفهوم «متابولیتی» را توضیح می‌دهد.

به گزارش U.Today، چندین شرکت بزرگ نظیر غول تولید خودروی آمریکایی، Chevron، به حوزه متاورس ورود کردند. لیست مشاغل مرتبط با متاورس از ماه اکتبر تا کنون حدود 380 درصد رشد کرده است. علی‌رغم میل شدید شرکت‌ها به متاورس، این صنعت نوپا ممکن است در میانه یک بحران هویتی قرار داشته باشد. ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار اتریوم ماه گذشته صراحتاً اعلام کرد که هیچ تعریف منسجم و مشخصی از متاورس وجود ندارد.

حوزه متاورس در اصل به هیچ فناوری خاصی اشاره نمی‌کند. به نظر می‌رسد که متاورس چندین تکنولوژی مختلف نظیر واقعیت مجازی، Big Data و واقعیت افزوده را با یکدیگر ترکیب می‌کند.

Marc Petit، معاون اپیک گیمز و مدیر کل Unreal Engine، اواخر ماه می گفته بود که کاربران مدت‌هاست علاقه خود به متاورس را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گسترش فعالیت هیوندای در متاورس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر