;
coinex

ردمی K50S پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی و سخت‌افزار قدرتمند در راه است

شایعاتی مبنی بر اینکه ردمی قصد دارد گوشی های جدید خود یعنی ردمی K50S پرو و K50S را در چین با مشخصات فنی قابل توجهی عرضه کند، منتشر شده است.

به نظر می‌رسد K50S پرو قرار است به عنوان اولین گوشی هوشمند برند ردمی با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شود، زیرا خبر جدیدی که منتشر شده است نشان می‌دهد این گوشی دارای دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

اطلاعات ردمی K50S پرو لو رفت

مشخصات اصلی این پرچمدار آینده شیائومی توسط منبع موثق Digital Chat Station در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل ۱ بوده و همچنین به یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

بخش نظرات این پست نشان می‌دهد که این منبع درباره موتو X30 Pro، که انتظار می رود به زودی در چین به عنوان اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی جهان معرفی شود، صحبت نمی‌کند. تنها برند دیگری که گفته می‌شود یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می‌کند، شیائومی است. بنابراین، به نظر می‌رسد این منبع درباره یک گوشی پرچمدار از برند شیائومی صحبت می‌کند.

ردمی K50S پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی و سخت‌افزار قدرتمند در راه است

گوشی‌های 12S pro، 12S و 12S Ultra که اخیراً رونمایی شده‌اند، همگی دارای چیپست اسنپدراگون +8 نسل 1 هستند. از این رو، بعید است که این شرکت گوشی دیگری با این پردازنده عرضه کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که بازارهای جهانی به جای سری 12S شیائومی، سری 12T شیائومی را با تراشه اسنپدراگون +8 نسل 1 دریافت خواهند کرد. این گوشی‌های 12T و 12T Pro احتمالاً با عنوان ردمی K50S و K50S پرو در چین معرفی خواهند شد.

همچنین طبق اخباری که هفته گذشته منتشر شد شیائومی 12 تی پرو دارای دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود. این نشان می دهد ردمی K50S پرو که به زودی به چین می‌رود نیز از همین دوربین استفاده خواهد کرد. از این رو، به نظر می‌رسد مشخصات ذکر شده در توییتر متعلق به ردمی K50S پرو باشد. احتمالا ردمی K50S و K50S Pro در ماه آگوست در چین به طور رسمی عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ردمی K50S پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر