;
coinex

داستان فصل دوم سریال اسکوئید گیم فاش شد؛‌ بازگشت چهره‌های محبوب از دنیای مردگان!

داستان فصل دوم سریال اسکوئید گیم فاش شد. به نظر می‌رسد هوانگ دونگ هیوک خالق این اثر طرح های اولیه‌ای را که در ذهن دارد، با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

با گذشت ماه‌ها از پخش سریال محبوب اسکوئید گیم از نتفیلکس، همچنان این عنوان علاقمندان بیشتری به خود جذب می‌کند. همین محبوبیت باعث شد نتفیلکس تصمیم بگیرد با اقتباس از این سریال ریلیتی شویی بسازد. در این ریلیتی شو قرار است 456 نفر بر سر جایزه 4.56 میلیون دلاری با یکدیگر رقابت جانانه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2022

داستان فصل دوم سریال اسکوئید گیم فاش شد

دونگ هیوک در مصاحبه‌ای که با E! News انجام داده گفته که در فصل دوم سریال اتفاقات به شکل دیگری رقم خواهد خورد و علاقمندان فضای هیجان‌انگیزتری را تجربه خواهند کرد. او که علاقه‌ی چندانی برای پاسخ به سوالات برنامه از خود نشان نمی‌داد گفت «بازی‌ها و شخصیت های جدیدی» را وارد داستان خواهد کرد. دونگ هیوک افزود:

من یک طرح کلی دارم و قرار است در این فصل جدید با بازی‌ها و شخصیت‌های جدید و متفاوتی آشنا شویم. من این را دوست دارم و به نظرم بهتر از آن چیزی است که انتظار داشتم.

هر چند که بسیاری از شخصیت‌های داستان در فصل اول کشته شده‌اند، تائید حضور کاراکترهایی مانند گی هون (لی جونگ-جه) و Front Man (هوانگ این هو) در فصل دوم باعث قوت گرفتن فرضیه زنده ماندن برخی از شخصیت‌های سریال شده است.

با توجه به اینکه زمان پخش فصل دوم این سریال مشخص نیست، دونگ هیوک می‌تواند از این فرصت به خوبی استفاده کرده و کاراکترهای بیشتر و جدیدی را وارد داستان کند. احتمال می رود سریال اسکوئید گیم ( بازی مرکب) در اواخر سال 2023 یا 2024 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص داستان فصل دوم سریال اسکوئید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام نمیشه زود تر پخش شه

    پاسخ