;
coinex

اوپو واچ 3 (Oppo Watch 3) اولین ساعت هوشمند با پردازنده W5 نسل 1 خواهد بود

اوپو واچ 3 (Oppo Watch 3) کمتر از 1 ماه دیگر به عنوان اولین ساعت هوشمند مجهز به پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون W5 نسل 1 عرضه خواهد شد.

اوایل امروز، کوالکام تراشه‌های گجتی اسنپدراگون W5 و W5 پلاس را معرفی کرد و طبق گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد یکی از اولین ساعت‌های هوشمندی که از این دو تراشه جدید استفاده می‌کنند، گجتی مربوط به کمپانی اوپو یعنی Oppo Watch 3 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان [خرداد 1401]

اوپو واچ 3 (Oppo Watch 3) با تراشه‌ی اسنپدراگون W5 نسل 1

طبق اطلاعاتی که مستقیماً از فرانکو لی، معاون اوپو و رئیس تجارت اینترنت اشیا این شرکت منتشر شده است، ساعت هوشمند Oppo Watch 3 از اسنپدراگون W5 بهره خواهد برد. معاون اوپو از Watch 3 به عنوان یک سری یاد می‌کند، بنابراین ما انتظار بیش از یک مدل را داریم، اما می‌دانیم که حداقل یکی از محصولات این سری، باید اولین پلتفرم W5 را در یک محصول واقعی به بازار عرضه کند.

ساعت هوشمند Oppo Watch 3

اینکه آیا محصول مذکور در سطح جهانی عرضه خواهد شد یا نه، هنوز اخبار دقیقی در دسترس نیست، ولی امیدواریم که چنین باشد. زیرا دنیای گجت‌ها به شدت به رقابت بیشتر در سطح جهانی نیاز دارد. همچنین امیدواریم که ادعاهای کوالکام در مورد عمر باتری و عملکرد تراشه‌ی W5 و W5 پلاس تحقق یابد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد Mobvoi با نسل بعدی ساعت هوشمند پرچمدار TicWatch خود که قرار است پاییز امسال عرضه شود، دنباله‌روی اوپو خواهد بود. TicWatch جدید که هنوز نامش فاش نشده است (که به احتمال زیاد TicWatch Pro 4 نامیده می‌شود) اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که از اسنپدراگون W5 پلاس استفاده می‌کند. این اطلاعات مستقیما از خود شرکت و از طریق مدیر عامل Mobvoi، Zhifei Li، به دست آمده است.

هیچ جزئیات رسمی دیگری در مورد این دو خط تولید آینده وجود ندارد، اما شایعات اخیر مدعی هستند که سه مدل اوپو واچ 3 با صفحه‌نمایش بزرگتر و طراحی‌های مربعی عرضه خواهند شد. همچنین در مورد رنگ‌بندی نیز باید بگوییم که سری ساعت هوشمند Oppo Watch 3 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، خاکستری تیره و طلایی روشن تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اوپو واچ 3 (Oppo Watch 3) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو  و دیگر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر