;
coinex

تاریخ پخش انیمه Tekken: Bloodline چه زمانی است؟ [+تریلر]

بالاخره نتفلیکس تاریخ پخش انیمه Tekken: Bloodline را اعلام کرد و به همراه آن، یک تریلر جدید از این انیمه مورانتظار منتشر کرد.

انیمه مورد انتظار تکن بلادلاین (Tekken: Bloodline) در بهار امسال معرفی شد و یک ماه پیش، نتفلیکس اولین تریلر آن را منتشر کرد. با این حال، تاریخ پخش آن نامعلوم بود تا اینکه امروز نتفلیکس اعلام کرد این انیمه در تاریخ ۱۸ آگوست معادل با ۲۷ مرداد پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2022

تاریخ پخش انیمه Tekken: Bloodline

تکن بلادلاین یک انیمه در ژانر شیطانی بوده که یک ماه دیگر از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. این اثر بر روی شخصیت جین کازاما (Jin Kazama) تمرکز دارد. وی در دوران طفولیت هنرهای دفاع شخصی سنتی سبک کازاما از مادرش یاد گرفته است.

یک روز یک هیولای شیطانی به خانه آنها حمله می‌کند و زندگی او را نابود می‌کند. پس از این ماجرا، جین با خود عهد بسته که به دنبال قدرت مطلق برود تا انتقام خود را بگیرد.

در انیمه تکن بلادلاین شخصیت‌های نینا ویلیامز (Nina Williams)، لینگ شیایو (Ling Xiaoyu)، پل، لیروی و کازویا میشیما (Kazuya Mishima) حضور دارند.  اما به جز این، جزئیات بیشتری از این انیمه در دسترس نیست. شما می‌توانید تریلر Tekken: Bloodline را در زیر مشاهده کنید:

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره این انیمه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر