;
coinex

بهترین انیمه های جادویی ؛ برترین عناوین را بشناسید!

انیمه جادویی یکی از پرطرفدارترین سبک‌های انیمه است، برای شناخت بهترین انیمه های جادویی ، فانتزی، اکشن و عاشقانه همراه ما باشید.

انیمه سبک خاص و بی‌مانندی از پویانمایی است که از ابتدای سده‌ی 20 ساخت آن آغاز شد. انیمه از دید شیوه‌های پویانمایی، سبک‌های هنری، تولید و روند کار گوناگون است و تفاوت بسیاری با سایر انیمیشن‌ها دارد.

گوناگونی انیمه‌ها از تفاوت سبک کاری هنرمند آفرینده‌ی و استودیو سازنده آن ایجاد می‌شود، در برخی از انیمه‌ها شباهت میان طراحی نقش‌ها و تکنیک‌های پویانمایی دیده می‌شود. هر سبکی از انیمه بینندگان خود را دارد و هیچ سبکی بر دیگری برتری ندارد.

بهترین انیمه های جادویی

یکی از سبک‌های انیمه‌ ژاپنی انیمه جادویی است، که برای وصف انیمه و مانکا خیال پردازی که در آن نقش اصلی از جادو استفاده می کنند، به کار می‌رود. در سبک انیمه جادویی که یکی از سبک‌های پرطرفدار هم است، معمولا شخصیت‌های محوری داستان که دارای نیرو جادویی هستند، گاهی برای بدل کردن خود به یک ابرقهرمان از ساختار شکنی واقعیت تا اراده و یا رعایت قوانین بسیار سختگیرانه را در پیش می‌گیرند، و سپس آن‌ها با قدرت‌های جادویی خود به مبارزه با نیروهای شیطانی و گاهی خود شیطان می‌پردازند. البته در مقابل با آن‌ها ضد قهرمان انیمه جادویی هم وجود دارد. . ما در این نوشتار بهترین انیمه جادویی ، فانتزی و عاشقانه را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های چینی

انیمه Children Who Chase Lost Voices

بهترین انیمه های جادویی
بهترین انیمه های جادویی

یکی از بهترین انیمه های جادویی ، انیمه انیمه بچه‌هایی که آواهای گمشده را دنبال می‌کنند  بوده که به کارگردانی ماکوتو شینکای در سال 2011 ساخته شده است. این انیمه کودکان در جستجوی صداهای گمشده که در بریتانیا بیشتر با عنوان سفر به آگارتا به شهرت رسیده است.

این فیلم طولانی‌ترین انیمیشن ساخت این کارگردان تا به امروز است و از آن به‌عنوان اثری سرزنده و پویا با محوریت ماجراجویی‌های اکشن را رنگ و لعابی عاشقانه شناخته می‌شود.

داستان با زندگی دختری به نام آسونا آغاز می‌شود که پدرش را از دست داده و به خاطر شغل مادرش، مجبور است ساعت‌های طولانی در خانه تنها بماند. تنها دلخوشی او دراین‌میان گوش دادن به موسیقی پخش شده از رادیویی است که خاطره پدرش را برایش زنده نگه می‌دارد.

اما یک روز موجودی خطرناک به او حمله می‌کند و پسری مرموز به نام شون جان او را نجات می‌دهد که طبق گفته خودش از دنیای دیگری به نام آگارتا آمده است. این آشنایی مقدمه شروع سفری طولانی در سرزمینی گمشده است که رفته رفته از تخیلات آسونا پیشی گرفته و زندگی گذشته او را به مرثیه‌ای پیچیده تبدیل می‌کند.

انیمه Rosario + Vampire

بهترین انیمه های جادویی ؛ برترین عناوین را بشناسید!
بهترین انیمه های اکشن جادویی

داستان این انیمه درباره تسوکونه آئونو دانش‌آموزی پانزده ساله است، که مجبور می‌شود وارد یک مدرسه عجیب و غریب و اسرارآمیز شود. در این آکادمی خصوصی یوکای تسوکونه با دختری بسیار زیبا که روی گردنش تسبیحی با نام موکا آکاشیا دارد، آشنا می‌شود. پس از چندی مشخص می‌شود که آن دختر خون آشام است.

با گذر زمان تسوکونه متوجه می‌شود که این اکادمی خصوصی یوکای در حقیقت موسسه‌ای است که به هیولاها به طور پنهانی آموزش می‌دهد تا با انسان‌ها در هم‌زیستی مسمالت آمیزی داشته باشند.

حالا او باید با یاری موکا و دوستانش در باشگاه روزنامه نگاری با خطرهای این آکادمی روبرو شود و آرام آرام به شناختی کامل از آن‌ها برسد. داستان این انیمه بر مفاهیمی چون مراقبت و محافظت از همدیگر، عشق و دوستی که بین نقش‌ها و شخصیت‌ها ایجاد شده تاکید ویژه دارد.

انیمه Yamada-Kun and the Seven Witches

بهترین انیمه های جادویی
بهترین انیمه های جادویی

یکی از دانشجویان سال دوم دبیرستان سوزکو، ری یامادا است. او شخصیتی تقریبا بی‌تفاوت دارد و در واقع یک دانش‌آموز مشکل ساز است که در مدرسه خراب کاری می‌کند. ری یامادا از نظر درسی ضعیف است و در بیشتر وقت‌ها بدترین نمرات را می‌گیرد. او که معمولا در کلاس چرت می‌زند، زندگیش در نظر دیگران به بن بست رسیده است.

دقیقا نقطه مقابل ری یامادا، زورکی شیراشی اورارا است، که بسیار مهربان، جدی، باهوش و دانش‌آموز درخشان دبیرستان سوزاکو است، اما یک روز پس از حادثه‌ای عجیب و ناگهانی که تا آن زمان هیچگاه رخ نداده بود، کالبد این دو تغییر می‌کند، و پس از آن هر دو یک زندگی نو و متفاوت را آغاز می‌کنند. زندگی آن‌ها پس آن حادثه پر از رویدادهای معجزه‌آسا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی

بهترین انیمه های ژانر شیطانی 

انیمه Puelle Magi Madoka Magica

بهترین انیمه های جادویی ؛ برترین عناوین را بشناسید!
بهترین انیمه های عاشقانه جادویی

در شهری خیالی در ژاپن که Mitakihara نام دارد، یک دانش ‌اموز دبیرستانی و دوستش Sayaka Miki با موجودی بسیار عجیب و غریب و جادویی با نام Kyubey روبررو می‌شوند. این دیدار به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا با او پیمان ببندند که در ازای کسب قدرت‌های ماوراءطبیعی، از قدرت خود برای نبرد با جادوگران که درواقع همان موجودات شیطانی هستند، استفاده نمایند. این جادوگران که باعث خودکشی‌ها، بلاها و جنایت‌های جامعه امروز هستند، از دل نفرین زاده شده‌اند و در دید انسان‌ها نامرئی هستند.

در همین زمان دانشجویی مرموز با نام پوئلا ماجی در تلاش است هر طور شده مادوکا از به پیمانش با کیوبی وفادار است، اجتناب کند و بارها تلاش می‌کند او را بکشد. پس مدتی مادوکا و سایاکا با مامی تومو همکلاسی آن‌ها در همان دبیرستان آشنا می‌شوند، که یک نوع پوگلای ماگی است و به او پیشنهاد می‌دهند تا با آن‌ها همراه شود و جادوگران را شکار کند.

درون مایه اصلی این بهترین انیمه جادویی مفهوم “آنتروپی” و قوانین حاکم بر جهان هستی است، که با روایتی همراه با ترس، سردرگمی، مرگ و ناامیدی درهم می‌آمیزد و فضای کلی این انیمه جادویی را شکل می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های کوتاه

بهترین انیمه های شوجو

انیمه Re:Zero – Starting Life in Another World

بهترین انیمه های جادویی ؛ برترین عناوین را بشناسید!
بهترین انیمه های اکشن جادویی

ماجرای این انیمه جادویی که یکی از بهترین انیمه‌ های فانتزی هم هست، در مورد یک دانش‌آموز معمولی دبیرستانی به نام سوبارو ناتسوکی، در یک دنیا جایگزین گم می‌شود، و در آن جا دختری زیبا با موهای نقره‌ای را نجات می‌دهد، آن دختر برای جبران لطف او تصمیم می‌گیرد با او باشد، اما سرنوشت دختر مو نقره‌ای متفاوت و خاص‌تر از آن چه سوبارو انتظارش را دارد، است.

دشمنان او یکی پس از دیگری به آن‌ها هجوم می‌آورند و در نهایت سوبارو و دختر زیبای مو نقره‌ای می‌میرند، در این زمان است که سوربارو متوجه می‌شود که قدرت بازگشت به گذشته و آغاز داستان را دارد، و بیش از دنیایی که در آن بوده، در بازگشت به گذشته پیش رفته است تا به دنیایی نا شناخته رسیده است. مشکل بزرگ این است که او تنها کسی است که به یاد دارد چه اتفاقی رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ایسکای 

نقد انیمه شیطان کش

انیمه Chivalry of a Failed Knight

بهترین انیمه های جادویی ؛ برترین عناوین را بشناسید!
بهترین انیمه های عاشقانه جادویی

این انیمه از آن جا آغاز می‌شود که در جهانی انسان‌هایی با قدرت‌های بی‌نظیر معروف به Blazers می‌توانند دستگاهی به وجود آورند، سلاح‌هایی که از روح مردم ساخته می‌شوند. ایکی کوروگان که لقب بدترین دختر را دارد، دختری نیمه برهنه با نام استلا ورمیلیون را پیدا می‌کند.

این دیدار و حادثه زندگی ایکی را دگرگون می‌کند؛ زیرا او تلاش می‌کند تا در جشنواره هنر، برنده شود و  شمشیر هفت ستاره را به دست بیاورد. این جشنواره هر ساله در هفت آکادمی جادوگر در ژاپن برای برگزیدن و مشخص کردن قوی‌ترین شاگرد برگزار می‌شود. این انیمه جادویی طراحی خاص خود را دارد و نظر مثبت طرفدارانش را جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شونن

انیمه Project of raising magic girls

بهترین انیمه های جادویی ؛ برترین عناوین را بشناسید!
بهترین انیمه های جادویی

این انیمه جادویی است که داستانش درباره یک بازی پرطرفدار معروف به Project of raising magic girls است. این بازی یک توانایی منحصربه‌فرد دارد و آن این که به بازیکنان یک تا هزار شانس تبدیل شدن به دختری جادویی را ‌می‌دهد. این دختران جادویی قدرتی خاص و فوق‌العاده دارند و در محافظت و یاری مردم توانا هستند.

اما دولت بر این باور است که شانزده دختر جادویی برای یک شهر زیاد است، و تصمیم می‌گیرد تعداد آن‌ها را به نصف کاهش دهد. این قانون به بسیار زود در هم گره می‌خورد. شانزده دختر برای زنده ماندن مقابل هم می‌ایستند و به طور اجباری یکدیگر را حذف می‌کنند.

انیمه Makai Prince

بهترین انیمه های جادویی ؛ برترین عناوین را بشناسید!
بهترین انیمه های جادویی

این انیمه جادویی که یکی از بهترین انیمه های فانتزی هم هست، تعداد بسیاری شخصیت مرد که بر پایه کمیک اصلی و بر اساس ترکیبی از حلقه تاکادونو و یوکیهیرو اوتاکو طراحی شده است. در سال‌های پایانی قرن نوزدهم در انگلستان ویلیام توئینینگ، فرزند یک اشراف‌زاده‌ی بسیار مشهور محور بحث‌های مدارس دولتی است. اما روزی عموی او به خاطر شکست در کسب و کار، ثروت خود را از دست می‌دهد و او در خطر ترک تحصیل واقع می‌شود.

ویلیام که در جستجوی پول درآوردن است، حلقه‌ای جادویی در زیرزمین عمارت پیدا می‌کند. او متوجه می‌شود در زیرزمین عمارت شیطانی با نام دانتالیون هوبر وجود دارد. طی اتفاق‌هایی ویلیام از سوی دانتالیون جهت پادشاهی بعدی دنیای دیوها انتخاب می‌شود و این پادشاهی او به اجبار درگیر قوانینی عجیب و غریب می‌کند. در این اینمه فانتزی مدرسه‌ای نبردهای جادویی و عناصر کمدی بسیاری وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سینمایی جهان

انیمه The Testament of Sister new Devil

بهترین انیمه های جادویی ؛ برترین عناوین را بشناسید!
بهترین انیمه های جادویی

قصه‌ی این انیمه درباره بسارا نوجو یک دانش‌آموز دبیرستانی است. روزی پدر بسارا از او پرسش‌های عجیبی می‌کند؛  آیا خواهر کوچکتر می‌خواهی؟ و بعد از آن هم چند سوال درمورد ازدواج می‌پرسد. پس از این گفتگو بسارا دو خواهر ناتنی در کنار خود می‌بیند. سپس پدر بسارا به سفری دور و دراز می‌رود.

پس از آن بسارا متوجه می‌شود خواهران ناتنی و جدید او با نام میو و ماریا ناروس آنطور که به نظر می‌رسند نیستند و درحقیقت آن‌ها یک سوکوبوس و یک دیو هستند. سرانجام بسارا یک قرارداد خطرناک وضع می‌کند که بر اساس آن خدمتگزار آن‌ها می‌شود.

زندگی پسر این انیمه جادویی از همین جا آغاز می‌شود. میو خواهر ناتنی او هدف هیولاها و دیگر قهرمانان است و بسارا باید از او مراقبت و محافظت کند. در این انیمه موقعیت‌های شهوانی هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

انیمه Black Clover

بهترین انیمه های جادویی ؛ برترین عناوین را بشناسید!
بهترین انیمه های جادویی

Black Clover یک انیمه جادویی است که توسط استودیو پرو ساخته شده است و در واقع نسخه اصلی آن یک کتاب طنز با همین عنوان از یوکی تاباتا است. Black Clover با پیشرفت بسیار خوب و خاص خود در مسیر انیمه‌های شونن، یک اثر جذاب و محبوب را ارائه می‌دهد.

داستان این انیمه در دنیایی روی می‌دهد که جادو و سحر در آن یک امر عادی و معمول است. نقش اصلی آن آستا نام دارد، او بدون قدرت جادویی در این جهانی که اساس آن قدرت جادویی است زاده می‌شود.

این دورن مایه به داستانی است بدل شده که هدف آن ساختن امپراطوری جادویی بالاتر از همه جادوگرها است. یکی از ویژگی‌های خاص این انیمه جادویی جادوهای گوناکونی است که یکی پس از دیگری به نمایش درمی‌آید.

در انیمه Black Clover هر نقش ویژگی‌های جادویی منحصر به فردی دارد، از مسائل عادی، طبیعی و اساسی همچون آب، آتش، رعد و برق و باد گرفته تا وسایلی که هیچ جا یافت نمی‌شوند مانند فضا، ترکیب دوباره، نخ و نقاشی. نقش‌ها با جادوی منحصربه فرد خود دارای شخصیت‌هایی پربار و سبک‌های گوناگون نبرد هستند. این انیمه از بهترین انیمه های جادویی است.

انیمه KonoSuba: God`s Blessing on This wonderful World

بهترین انیمه های جادویی ؛ برترین عناوین را بشناسید!
بهترین انیمه های جادویی

داستان این انیمه از آن جا آغاز می‌شود که در بخش روستایی ژاپن Kazuma Sato که یک hikiomori است، زندگی می‌کند، او روزی از روزها تصمیم می‌گیرد یک بازی ویدئویی بخرد و به همین خاطر خانه را ترک می‌کند.

در مسیر همان طور که دنبال دختری است، ناگهان با یک کامیون تصادف می‌کند، اما آن دختر با انجام کارهایی منحصربه فرد غیرعادی و فوق‌العاده جان او را نجات می‌دهد و قهرمانانه جانش را از دست می‌دهد.

اما حقیقت آن تصادف این است که او در حقیقت تصادف نمی‌کند و از ترس تصور اینکه با یک کامیون (که درواقع کامیونی هم وجود نداشت.) و تنها یک تراکتور بود، برخورد کند به این حال دچار می‌شود.

مرگ او به قدری مایه‌ی تاسف بود که حتی پزشکانی که معاینه‌اش می‌کردند او را مسخره می‌کنند. همه به مرگ او می خندند. تا جایی که خانواده‌اش نیز مرگ او را مورد تمسخر قرار می‌دهند.

اما ناگهان او به طوری باورنکردنی و جادویی در اتاقی ناشناخته از خواب بیدار می‌شود، جایی که پس از آن همه تمسخر مرگ تاسف بار و مسخره‌اش، الهه زیبایی را پیدا می‌کند که آکوا نام دارد و این تازه نقطه‌ی آغاز ماجرا ست.

سوالات متداول

بهترین انیمه های جادویی کدام ها هستند؟

در این مطلب از تکراتو تلاش کردیم لیستی از بهترین انیمه های جادویی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر بخواهیم بهترین انیمه های جادویی  را نام ببریم باید به انیمه Re:Zero – Starting Life in Another World، انیمه Chivalry of a Failed Knight، انیمه Makai Prince و انیمه KonoSuba: God`s Blessing on This wonderful World اشاره کنیم.

جدیدترین انمیه های جادویی کدام ها هستند؟

در این نوشتار لیستی از قدیمی ترین تا جدیدترین انیمه های جهان قرار گرفته است. اما اگر بخواهیم چند مورد از بهترین انیمه های جادویی را نام ببریم باید به انیمه Children Who Chase Lost Voices، انیمه Yamada-Kun and the Seven Witches، انیمه Chivalry of a Failed Knight اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین انیمه های جادویی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    انیمه بوسه ایزدی هم زیبا بود وهم عاشقانه کمی جادویی هم بود از اسمشم معلوم بود که عالیه ببینید

    پاسخ

    جالبه موشوکو تنسی و وقتی به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم توش نبود

    پاسخ