;
coinex

نهنگ ناشناس بیت کوین 46000 واحد BTC را منتقل کرد

یکی از بزرگترین آدرس‌های کیف پول BTC دنیا دست به اقدام مهمی زد. نهنگ ناشناس بیت کوین 46000 واحد BTC را منتقل کرد. این فروش البته تأثیر چندانی بر بازار نگذاشت.

یکی از بزرگترین تراکنش‌های غیرمبادله‌ای کریپتوکارنسی با ارزش 46 هزار بیت کوین (یک میلیارد دلار) در بلاک چین پدیدار شد. این تراکنش باعث ایجاد بحث و مناظره میان سرمایه‌گذاران و معامله‌گران شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

انتقال سنگین نهنگ ناشناس بیت کوین

نهنگ ناشناس بیت کوین 46000 واحد BTC را منتقل کرد

نهنگ ناشناس بیت کوین در گذشته هفتمین آدرس بزرگ کل فضای بلاک چین به شمار می‌رفت. این نهنگ با انجام 5 تراکنش هر کدام به ارزش 15 هزار بیت کوین، جایگاه خود را از دست داد.

فروش انبوه 46 هزار بیت کوینی نهنگ ناشناس بیت کوین، دومین فروش بزرگ تاریخ این آدرس بود. این نهنگ از سال 2019 به طور مداوم اقدام به انباشت بیت کوین نموده است. بزرگترین توزیع کیف پول نهنگ ناشناس بیت کوین در ژانویه 2021 انجام شد. در این تاریخ که اوج بازار صعودی رمزارزها به شمار می‌رفت، 7000 بیت کوین توسط این نهنگ BTC به فروش رسید.

در حال حاضر، موجودی آدرس کیف پول نهنگ BTC برابر با دارایی وی در ژانویه 2021 است. به احتمال زیاد این نهنگ در ادامه اقدام به انباشت بیت کوین نماید. با توجه به بازیابی قیمت بیت کوین علت اصلی این فروش سنگین همچنان مشخص نیست.

خوشبختانه فروش دارایی‌های نهنگ بیت کوین تأثیر چندانی بر بازار رمزارزها نگذاشته است. نهنگ ناشناس بیت کوین می‌توانست بخش بزرگی از دارایی‌های خود را به جای 17000 دلار با قیمت نسبتاً مناسبت 23000 دلار به فروش برساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتقال 46000 بیت کوین توسط نهنگ ناشناس BTC چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر