;
coinex

مشخصات گلکسی M04 در گیک بنچ رویت شد

اخیرا اطلاعاتی از گوشی جدید سامسونگ در پایگاه آماری بنچمارک Geekbench رویت شده که جزئیاتی از مشخصات گلکسی M04 را فاش کرده است.

به تازگی شایعه شده است که سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی هوشمند است و قصد دارد به زودی آن‌ها را عرضه کند. برخی از این دستگاه‌ها مانند گلکسی A04s و A04 از سوی سامسونگ نیز تایید شده‌اند و در بسیاری از پایگاه‌های اطلاعاتی و ثبت گواهی دیده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری M سامسونگ

افشای مشخصات گلکسی M04 در گیک بنچ

پس از معرفی گوشی‌های جدید سامسونگ یعنی گلکسی A04s و A04، اکنون یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند این برند که در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد در وب‌سایت گیک بنچ با نام گلکسی M04 دیده شده است. تصویر زیر که در این وب‌سایت قرار داده شده است به برخی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی اشاره می‌کند.

مشخصات گلکسی M04

همان طور که در ابتدای لیست دیده می‌شود شماره مدل این دستگاه SM-M045F است. با این حال اطلاعات منتشر شده مهر تاییدی بر اینکه این گوشی هوشمند با عنوان Samsung Galaxy M04 به بازار عرضه می‌شود نزده است. چیپست دستگاه با اسم رمز “ARM MT6765V/WB” و مادربرد با عنوان “m04” ذکر شده است. علاوه بر این، دستگاه دارای پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 است.

اطلاعات منتشر شده ما را به این باور می‌رساند که این گوشی هوشمند از پردازنده هلیو G35 مدیاتک بهره می‌برد، که حداکثر سرعت این پردازنده هشت هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز است. بنابراین این دستگاه فاقد شبکه اتصالی 5G است. این لیست نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای 3 گیگابایت رم بوده و سیستم عاملش هم اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری One UI 4.1 خواهدبود.

همچنین نتایج بنچمارک گویای این است که این دستگاه در تست تک هسته‌ای 861 امتیاز و در تست چند هسته‌ای امتیاز 4233 را کسب کرده است. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان‌ عرضه و قیمت‌ این گوشی در دسترس نیست. اما با توجه به مشخصات آن، می توان انتظار داشت که این دستگاه به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی M04 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر