;
coinex

پیتر برندت : کاهش مصرف انرژی بیت کوین منجر به ناکارآمدی این رمزارز خواهد شد

پیتر برندت، تاجر کهنه‌کار بازارهای مالی، نظرات خود در زمینه مصرف انرژی BTC را مطرح نمود. کاهش مصرف انرژی بیت کوین این رمزارز را ناکارآمد خواهد کرد.

مایکل سیلور، مدیر عامل شرکت میکرواستراتژی (MicroStrategy) در 19 جولای توییتی در زمینه بیت کوین منتشر کرد. مایکل در این توییت گفت:”بیت کوین یک کالای دیجیتال است، زیرا این رمزارز هیچ صادرکننده‌ای نداشته و با استفاده از انرژی تأمین می‌شود.” پیتر برندت در پاسخ به این توییت نوشت:”بزرگترین رمزارز بازار بدون مصرف بالای انرژی ناکارآمد خواهد بود.”

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

کاهش مصرف انرژی بیت کوین

پیتر برندت : کاهش مصرف انرژی بیت کوین منجر به ناکارآمدی این رمزارز خواهد شد

به عقیده پیتر برندت عملکرد شبکه بیت کوین بدون مصرف بالای انرژی مختل خواهد شد. برندت معتقد است در نظر گرفتن بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال کم مصرف چیزی شبیه به یک افسانه بزرگ است.

معامله‌گر معروف در توییت بعدی خود به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر صاحب بیت کوین است و از سناریو صعودی بزرگترین رمزارز بازار حمایت می‌کند. به گزارش U.Today، قبل از آغاز چرخه نزولی بازار پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین به احتمال زیاد تا اوایل سال 2024 به بالاترین قیمت تاریخی خود نخواهد رسید.

بیت کوین به دلیل مصرف بالای انرژی همواره با انتقاد شدید فعالان محیط زیست مواجه شده است. بر اساس داده‌های شاخص مصرف بیت کوین Cambridge، مصرف سالانه انرژی بیت کوین 93 تراوات ساعت تخمین زده شده است. طبق این داده‌ها، مصرف انرژی بیت کوین همتراز با کل مصرف کشور آفریقای جنوبی است. مصرف انرژی بیت کوین در حال حاضر از کشور فنلاند بالاتر بوده و پایین‌تر از کشورهای آرژانتین و نروژ قرار دارد.

میزان سود استخراج رمزارزها با ریزش قیمت بیت کوین کاهش می‌یابد. در این شرایط ماینرهایی که بهره‌وری کمتری دارند، از آنلاین بودن منصرف می‌شوند. این موضوع باعث کاهش مصرف انرژی و هش ریت بیت کوین خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، مصرف انرژی بیت کوین در ماه گذشته 25 درصد کاهش یافته است. قیمت بزرگترین رمزارز بازار از اواسط ژوئن به حدود 17500 دلار کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کاهش مصرف انرژی بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر