;
coinex

ادغام صرافی کریپتو دات کام با گوگل پی با هدف سهولت امور پرداخت

استقبال Big Tech از حوزه رمزنگاری منجر به ادغام صرافی کریپتو دات کام با گوگل پی شد. کاربران Google Pay از این پس قادر به پرداخت رمزارزی خواهند بود.

پلتفرم صرافی و کیف پول ارزهای دیجیتال کریپتو دات کام (Crypto.com)، در حال افزودن سیستم گوگل پی (Google Pay) به عنوان گزینه پرداخت برای کاربران اندرویدی است.

بیشتر بخوانید: هک تراست ولت ؛ چگونه امنیت کیف پول خود را تضمین کنیم؟

جزئیات ادغام صرافی کریپتو دات کام با گوگل پی

گوگل پی در حال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر دارد. این کاربران می‌توانند از این پس از درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال استفاده کنند. با ادغام صرافی کریپتو دات کام با گوگل پی که در هفته آینده انجام می‌شود، کاربرانی که حساب‌های گوگل پی خود را به کارت‌ اعتباری خود متصل کرده‌اند، می‌توانند از خدمات صرافی Crypto.com استفاده کنند.

ادغام صرافی کریپتو دات کام با گوگل پی با هدف سهولت امور پرداخت

این صرافی در حال حاضر بیش از 250 ارز دیجیتال را فهرست کرده است. حدود 50 میلیون کاربر از سراسر جهان از خدمات کریپتو دات کام استفاده می‌کنند. صرافی کریپتو دات کام در ماه‌های اخیر سرفصل اخبار بوده است. این شرکت در مدت کوتاهی موفق به دریافت مجوز فعالیت در کشورهای مختلف دنیا شد. ایتالیا آخرین کشوری است که چراغ سبز خود را به صرافی Crypto.com نشان داده است. Crypto.com در گذشته نیز موفق به اخذ مجوز فعالیت در کشورهای یونان، سنگاپور و دبی شده بود.

ادغام سیستم‌های پرداخت اصلی در کیف پول‌های رمزنگاری و پلتفرم‌های مبادلاتی در دو سال گذشته سرعت بیشتری گرفته است. Google Pay در ژانویه 2022 با انتصاب آرنولد گلدبرگ (Arnold Goldberg)، مدیر سابق Paypal، به عنوان رئیس بخش پرداخت شرکت، قصد خود از فعالیت بیشتر در فضای ارزهای دیجیتال را ثابت کرد.

ادغام صرافی کرپتو دات کام با گوگل پی پس از رویداد بزرگ 2021 شرکت Google اتفاق افتاد. در آن زمان شرکت گوگل با صرافی Gemini ادغام شده بود. نحوه ادغام گوگل پی با Crypto.com دقیقاً مشابه با ادغام این شرکت با صرافی Gemini است.

گوگل پی در اکتبر 2021 با شرکت Bakkt نیز همکاری نمود. شرکت Nexo نیز با راه‌اندازی کارت‌های Mastercard با پشتوانه ارزهای دیجیتال در آپریل 2022، همکاری خود با گوگل پی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ادغام صرافی کریپتو دات کام با گوگل پی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر