;
coinex

پوکو M5 در چند پایگاه اطلاعاتی مختلف رویت شد

به تازگی گوشی جدید پوکو یعنی پوکو M5 در چندین پایگاه اطلاعاتی رویت شده است که این خبر از عرضه این گوشی در آینده‌ی نزدیک می‌دهد.

مدتی پیش پوکو، گوشی Poco F4 5G خود را در هند عرضه کرد و این گوشی هوشمند به طرز شگفت انگیزی با استقبال عمومی مردم روبرو شد. اکنون به نظر می‌رسد که زیربرند شیائومی، پوکو، در حال کار بر روی دستگاه جدیدی به نام Poco M5 است.

نام این گوشی هوشمند توسط پایگاه اطلاعاتی IMEI تایید شده است. همچنین این گوشی در چندین پایگاه ثبت گواهی دیده شده است که نشان می‌دهد قرار است به زودی در هند و بازارهای جهانی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: حل مشکل اینترنت گوشی پوکو M3 شیائومی

حضور پوکو M5 در چندین پایگاه اطلاعاتی

منبع موثق مرتبط با اخبار شیائومی یعنی Xiaomiui اولین رسانه‌ای بود که از وجود این گوشی هوشمند در پایگاه‌های آماری آگاه شد. این نشریه در ابتدا متوجه حضور یک گوشی هوشمند ناشناخته با شماره مدل 22071219CG و اسم رمز Rock and Stone در چندین وب‌سایت شد و پس از جستجوی شماره مدل در IMEI، مشخص شد که این گوشی هوشمند Poco M5 است.

علاوه بر آن، گوشی هوشمندی با همین شماره مدل در پایگاه‌های ثبت گواهی مختلفی از جمله FCC ،BIS و IMDA مشاهده شده است. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، این گوشی هوشمند از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 استفاده می‌کند. این گوشی از وای‌فای دوبانده 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین مشخص شده است که Poco M5 یک دستگاه 4G است.

پوکو M5

 

Poco M5 در این سری از گوشی‌های پوکو تنها نیست و Poco M5s هم اخیرا در پایگاه صدور گواهی IMDA مشاهده شده است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند با نام ردمی نوت 10S در بازار عرضه خواهد شد. بنابر اطلاعات موجود، این گوشی به پردازنده هلیو G95 مدیاتک مجهز می‌شود و دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح و رزولوشن Full HD پلاس خواهد بود.

همچنین در پشت Poco M5s یک دوربین چهارگانه، متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی وجود دارد. احتمالا این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و دارای شارژ سریع 33 واتی خواهد بود.

این دو گوشی هوشمند در بخش میان رده عرضه خواهند شد و احتمالا قیمتی کمتر از 160 دلار دارند. با این حال هنوز پوکو به صورت رسمی این دو گوشی را تایید نکرده است و ما امیدواریم در روزهای آینده از جزئیات بیشتری در مورد این گوشی‌ها آگاه شویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پوکو M5 و M5s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر