;
coinex

دامن کوتاه، یقه رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات را گرفت!

انتشار تصویر جنجالی از مصاحبه وزیر ارتباطات در روسیه از همان اول هم نشانه‌هایی از دردسر با خود داشت و حالا یقه رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات را گرفته است.

انتشار تصویر جنجالی از پشت صحنه مصاحبه وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی با شبکه راشاتودی روسیه کار دست رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات داد و امروز خبر برکناری مهدی سالم رسما منتشر شد.

بیشتر بخوانید: مخالفت مرکز پژوهش های مجلس با طرح صیانت پلاس

دامنی که برای رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات دردسر شد!

صبح امروز عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات با صدور حکمی رسما مصطفی اشرف را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب کرد. آقای اشرف هم اکنون مسئولیت حوزه ریاست این وزارتخانه را نیز بر عهده دارد. آقای سالم که تا پیش از این مسئول روابط عمومی وزارت ارتباطات بود نیز خود این خبر را منتشر کرده است.

دامن کوتاه، یقه رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات را گرفت!

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، عکس‌های منتشر شده از گفت‌وگوی تلویزیونی وزیر ارتباطات در روسیه را دلیل عزل سالم‌ عنوان کرده‌اند. وزارتخانه البته تاکنون درباره شایعات واکنشی نشان نداده و دلیل مشخصی را نیز برای این جابجایی در سطوح بالا عنوان نکرده است.

دامن کوتاه، یقه رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات را گرفت!

تصویری که در بالا می‌بینید مربوط به مصاحبه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با شبکه تلویزیونی راشاتودی روسیه است که در توییتر مشاور اسبق وزیر منتشر شد و بلافاصله بعد از لحظاتی حذف شد. گویا این ناهماهنگی علت این واکنش بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عزل رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر