;
coinex

فعال شدن زیرنویس خودکار تیک تاک برای همه ویدیوها با پشتیبانی از 9 زبان رایج

با فعال شدن زیرنویس خودکار تیک تاک برای همه ویدیوها دیگر نیازی نیست که انتظار فعال شدن این قابلیت از طرف سازنده محتوا را داشته باشید.

دیگر لازم نیست کاربران شبکه اجتماعی محبوب TikTok منتظر بمانند تا سازنده محتوا قابلیت زیرنویس را در صفحه‌ی خود روشن کند، چرا که به تازگی این شرکت قابلیت تبدیل خودکار گفتار به نوشتار را به این اپلیکیشن اضافه کرده است.

حالا نمایش زیرنویس خودکار را می‌توان برای همه ویدیوها فعال کرد، اما فعلا این قابلیت تنها از چند زبان پشتیبانی می‌کند. این قابلیت می‌تواند به کاربرانی که مشکل شنوایی دارند یا در محیط شلوغی هستند، کمک کند.

بیشتر بخوانید: ورود تیک تاک به صنعت تراشه انحصار اینتل و AMD را می‌شکند؟

فعال شدن زیرنویس خودکار تیک تاک

شبکه اجتماعی TikTok به پلتفرمی تبدیل شده است که از مرزهای فرهنگی فراتر می‌رود و ارتباطات جهانی را بدون هیچ زحمت و دردسری ممکن می‌کند. هر روز، کاربران زیادی از سراسر جهان، بدون هیچ محدودیتی در تیک تاک فعالیت می‌کنند و از محتواهای سرگرم کننده موجود در این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. این محیط فراگیر و در دسترس، کمک کرده است که جامعه جهانی در حال رشد ما بتواند در آن احساس آزادی کرده و به راحتی احساسات خود را ابراز و با دیگران ارتباط برقرار کند.

حال قابلیت زیرنویس خودکار، به ویژه می‌تواند برای افرادی مفید باشد که زبان دیگری را بلد هستند اما نمی‌توانند به درستی از طریق شنیدن متوجه آن زبان بشوند. اگرچه رباتی که وظیفه انجام این کار را برعهده دارد گاهی اوقات در ترجمه و تولید زیرنویس دچار اشتباهاتی می‌شود، اما به طور کلی، جملات معنادار و قابل درکی تولید می‌کند. همچنین این شبکه اجتماعی ترجمه خودکار کپشن‌ها و متن‌های موجود در ویدیوها را نیز فعال کرده است.

فعال شدن زیر نویس خودکار تیک تاک

این شبکه اجتماعی در سال 2021، امکان کپشن نویسی را فراهم کرد تا تولیدکنندگان محتوا در سراسر جهان بتوانند توضیحات لازم را به ویدیوهای خود اضافه کنند. اکنون مدیران این شبکه اجتماعی به امید کاهش موانع زبانی و برای کمک به ارائه محتوا به کاربران بیشتر، قابلیت زیرنویس و ترجمه را فعال کرده‌اند.

در حال حاضر این قابلیت فقط از زبان‌های رایجی مانند انگلیسی، چینی، پرتغالی، آلمانی، اندونزیایی، ایتالیایی، کره‌ای، اسپانیایی و ترکی پشتیبانی می‌کند. هنوز زمان پشتیبانی این قابلیت از زبان‌های دیگر مشخص نیست، اما فعلا تیک تاک مانند قسمت Shorts یوتیوب از سرویس زیرنویس و ترجمه خودکار ویدیوها، حداقل از دیگر زبان ها به انگلیسی و از انگلیسی به زبان‌های دیگر، پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره فعال شدن زیرنویس خودکار تیک تاک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر