;
coinex

تاریخ پخش فصل ششم انیمه My Hero Academia مشخص شد

شبکه Funimation تاریخ پخش فصل ششم انیمه My Hero Academia را تائید و اعلام کرده است. این انیمه حدود 2 ماه دیگر پخش خود را آغاز می‌کند.

پاییز سال گذشته شرکت Funimation از ساخت فصل ششم انیمه آکادمی قهرمان من خبر داد و حال اعلام کرده پخش این انیمه از 9 مهر امسال آغاز خواهد شد. به علاوه، پوستری نیز از فصل جدید این انیمه منتشر شده که در آن کاراکتر منفی را می‌توان دید.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های اکشن

تاریخ پخش فصل ششم انیمه My Hero Academia

انیمه سریالی آکادمی قهرمان من از مانگای محبوبی به همین نام اقتباس شده که آن را کوهی هوریکوشی خلق کرده است. اولین اپیزود این مانگا در سال 2014 منتشر شد و همچنان نیز اپیزوهای بعدی آن در حال انتشار است.

اما در فصل ششم My Hero Academia، قرار است نبردهای زیاد و شدیدی بین قهرمانان و شروران در بگیرد و این انیمه قرار است براساس آرک داستانی Paranormal Liberation War تولید و پخش شود.

تاریخ پخش فصل ششم انیمه My Hero Academia

تاکنون ۳۱ شماره از مانگا آکادمی قهرمان من منتشر شده است. جالب است بدانید علاوه بر این انیمه سریالی، سه انیمه سینمایی بلد نیز حول محور داستان My Hero Academia در طول سال‌های 2018 تا 2021 با نام‌های انیمه My Hero Academia: Two Heroes، انیمه My Hero Academia: Heroes Rising و My Hero Academia: World Heroes’ Mission منتشر شده که همگی نشان از محبوبیت بالای این مانگا دارند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شنا درباره این انیمه چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر