;
coinex

اولین تریلر فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان منتشر شد

اولین تریلر فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان منتشر شده است. اگر به فیلم‌های حماسی علاقمند هستید در ادامه می‌توانید نمای کلی از فیلم را تماشا کنید و از جزئیات بسیاری مطلع شوید.

فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) یکی از جدیدترین فیلم‌های حماسی زندگینامه‌ای محسوب می‌شود که به کارگردانی و تهیه کنندگی کریستوفر نولان ساخته شده است. فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) بر اساس کتاب پرومته آمریکایی، پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر توسط کریستوفر نولان نوشته شده است. در ادامه اولین تریلر فیلم Oppenheimer را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

اولین تریلر فیلم Oppenheimer

در این فیلم، بازیگران محبوبی همچون فلورنس پیو، رامی ملک، مت دیمون، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، متیو موداین، آلدن ارنرایک، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، دیوید دستمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکیوی، کیسی افلک، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دفراری، هریسون گیلبرتسون، ماتیاس شوایگهوفر و اما دومان به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیلین مورفی که بسیاری از بینندگان او را با سریال Peaky Blinders می‌شناسند، بازیگر نقش اصلی فیلم اوپنهایمر است.

این فیلم زندگی‌نامه فیزیکدان شناخته‌شده به نام  رابرت اوپنهایمر را روایت می‌کند. رابرت اوپنهایمر به عنوان پدر بمب اتمی شناخته می‌شود. این فیلم در خصوص پروژه‌ای است که منجر به ساخت بمب هسته‌ای شد و تاثیری قابل‌توجه روی جنگ جهانی دوم داشته است.

کارگردان فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) سعی دارد به جزئیات بسیاری در خصوص زندگی رابرت اوپنهایمر به پردازد، از این جهت برای خاص‌تر جلوه دادن فیلم‌اش بخش‌هایی از فیلم Oppenheimer را به‌صورت سیاه‌وسفید ساخته است.

از دیگر عوامل این فیلم فوق العاده باید به لودویگ گورنسن به‌عنوان آهنگ‌ساز، هویته ون هویتما به‌ عنوان فیلم‌بردار، جنیفر لیم به‌عنوان تدوین‌گر و روث دی یانگ به‌عنوان طراح صحنه اشاره کنیم.

گویا قرار است فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) در تاریخ 30 تیر 1402 (21 ژوئیه 2023) اکران شود. شرکت یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است که فیلم Oppenheimer حداقل 100 روز اکران سینمایی اختصاصی خواهد داشت. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Oppenheimer را مشاهده کنید و از جزئیات بسیاری مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اولین تریلر فیلم Oppenheimer چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر