;
coinex

معروف‌ترین متاورس کاردانو گسترش خواهد یافت

پاویا، معروف‌ترین متاورس کاردانو به زودی گسترش خواهد یافت. به دلیل هزینه تراکنش کمتر نسبت به اتریوم، پروژه‌های متاورسی کاردانو در آینده رشد خواهند کرد.

اولین و شاید بزرگترین متاورس مبتنی بر بلاک چین کاردانو در شرف یک بروزرسانی بزرگ قرار دارد. پروژه Pavia در بروزرسانی جدید، نقشه دنیای مجازی را تغییر داده و همچنین از نسخه جدید وب سایت خود رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2022

بروزرسانی معروف‌ترین متاورس کاردانو

پروژه متاورسی پاویا (Pavia) در سال 2021 و در اوج هیاهوی بازار کریپتو توسط تیم کاردانو راه‌اندازی شد. درست همانند دیگر پروژه معروف یعنی Sandbox، بازیکنان پاویا قادر به خریداری زمین‌ها و آیتم‌های NFT و CNFT درون بازی خواهند بود. خرید و مبادله این آیتم‌ها با رمزارزهای PAVIA‌ و ADA صورت می‌گیرد.

از زمان راه‌اندازی معروف‌ترین متاورس کاردانو تاکنون، نزدیک به 18 هزار نفر زمین‌های این بازی را خریداری کرده‌اند. این موضوع باعث ایجاد گردش مالی مثبت در شبکه کاردانو شده است. بر اساس گزارش JPG Store، کاربران پاویا در مبادلات خود از 28 میلیون توکن ADA استفاده کرده‌اند.

هنگام سقوط سنگین و طولانی مدت بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران دست به فروش سودآورترین دارایی‌های خود می‌زنند. دارایی‌های پرخطر نیز در این دسته قرار می‌گیرند. از بخش‌هایی که بیشترین تأثیرگذاری را بر سرمایه‌گذاران گذاشتند، می‌توان به NFTها و پروژه‌های متاورسی اشاره کرد.

معروف‌ترین متاورس کاردانو گسترش خواهد یافت

مشتریان NFT و متاورس بازار را ترک نکرده‌اند. به احتمال زیاد آن دسته از پروژه‌های گیمینگی که همچنان پابرجا هستند، در آینده سود زیادی از بازار دریافت خواهند کرد. بر اساس گزارش تحلیلی Technavio، بازار املاک و مستغلات متاورس به تنهایی قادر است در 3.5 سال آینده بیش از 5 میلیارد دلار رشد کند. تحلیلگران Technavio اعتقاد دارند که حوزه املاک متاورس در آینده عامل اصلی رشد و محبوبیت صنعت رمزنگاری خواهد شد.

در حال حاضر، ناتوانی در ارزیابی ارزش واقعی املاک در متاورس، بزرگترین ضعف و مانع رشد این بازار تلقی می‌شود. این موضوع تا حدود زیادی منطقی است، زیرا بزرگترین پروژه‌های متاورس‌ دنیا بر پایه اتریوم تشکیل شده‌اند. شبکه اتریوم به تنهایی با هزینه تراکنش (gas fee) بالا جیب سرمایه‌گذاران را خالی خواهد کرد. بازار املاک متاورس به طور کلی میل زیادی به تورمی شدن دارد. در صورتی که به موضوعات ذکر شده عواملی نظیر تبلیغات دیوانه وار پروژه‌ها و همچنین حرص و طمع فعالان بازار را نیز اضافه کنید، حباب تورمی متاورس ملموس‌تر خواهد شد.

شبکه کاردانو بر خلاف اتریوم مشکلی با کارمزدها و قیمت‌‌گذاری‌ها ندارد. احتمال این وجود دارد که پروژه‌های این تیم از جمله معروف‌ترین متاورس کاردانو رشد قابل توجهی را پیش روی خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معروف‌ترین متاورس کاردانو چیست؟ آیا پاویا در ادامه رشد قابل توجهی را تجربه خواهد کرد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر