;
coinex

بازی اسپلینترلند (Splinterlands) ؛ معرفی، آموزش بازی و کسب درآمد

بازی اسپلینترلند (Splinterlands) یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که امروزه رایج شده است. ما امروز در این مقاله از تکراتو، به بررسی آن خواهیم پرداخت.

این بازی را هم می‌توان به‌عنوان یکی از این بازی‌های محبوب در میان گیمرها به‌حساب آورد. این بازی با اعتبار بالایی که دارد، افراد زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

ما در این مقاله، قصد داریم به آموزش بازی Splinterlands بپردازیم و تمام نکات مربوط به آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. ازاین‌رو، تا پایان مقاله را مطالعه فرمایید تا تمام اطلاعات لازم درباره این بازی را به دست آورید.

بازی اسپلینترلند (Splinterlands)

بازی Splinterlands یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی شناخته می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی هم تقریباً مشابه بسیاری از سایر بازی‌های کریپتویی عمل می‌کنند.

اگر شما نیز به این بازی علاقه دارید، می‌تواند علاوه بر این مقاله، اطلاعات مختص به بازی بلاک‌‌چینی Down of Gods را مطالعه فرمایید. علاوه بر این، بازی دیسنترالند نیز یکی از این نوع بازی‌های محسوب می‌شود که طرفدارن بسیار زیادی دارد. همچنین بازی دیگری که بر اساس کریپتو کار می‌کند، بازی کریپتوبلیدز بوده که بسیار محبوب و معتبر است.

اسپلینترلند یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بلاک‌چینی است که در سراسر دنیا طرفداران مخصوص به خود را دارد. نکته جالب‌توجه درباره این بازی این است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در ازای بازی کردن، بتوانند به درآمدهای خوبی برسند.

به بیانی دیگر، می‌توان این‌گونه گفت که بازی اسپلینترلند (Splinterlands) نوعی بازی P2E شناخته می‌شود که اجازه دریافت پول را به بازیکنان خود می‌دهد. شاید یکی از دلایل محبوبیت این بازی نیز همین باشد. در این بازی، شما با برنده شدن و رسیدن به برخی دستاوردها، می‌توانید درآمد کسب کنید.

کارت‌های مخصوصی که در این بازی ردوبدل می‌شوند، نوعی توکن‌های غیرقابل‌توزیع (NFT) هستند که هر یک به‌صورت منحصربه‌فرد عمل می‌کنند. خوب است بدانید که اسپلینترلند بر اساس بلاک‌چین هایو ساخته شده است که یکی از بلاک‌چین‌های معتبر شناخته می‌شود.

شما با استفاده از ارزهای دیجیتال مخصوص این بازی، می‌توانید دارایی‌های مخصوصی در آن خریداری کنید. داشتن این تجهیزات به برنده شدن شما در آن کمک شایانی خواهد کرد.

بازی اسپلینترلند
بازی اسپلینترلند (Splinterlands)

با استفاده از این ارز دیجیتال، شما این امکان را دارید که تجهیزات و دارایی‌های متفاوتی اعم از تاس، زمین و انواع تجهیزات دیگر خریداری نمایید. بدین ترتیب، شما می‌توانید در این بازی به معامله بپردازید و حتی این تجهیزات را به سایر بازیکنان اجاره دهید.

ازآنجاکه اسپلینترلند از زمان انتشار تا کنون پیشرفت بسیار زیادی داشته است، می‌توان آن را به‌عنوان یکی از فعال‌ترین بازی‌های مبتنی بر NFT در جهان ارزهای دیجیتال نام‌گذاری کرد.

طبق گزارشاتی که اخیراً منتشر شده است، مشخص شد که این بازی به‌تازگی نزدیک به 100000 گیمر جدید را به خود جذب کرده است. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازی، گزینه اجاره‌ای آن بوده که با استفاده از این گزینه، بازیکنان مجبور نیستند که برای شروع، هزینه زیادی بپردازند. در ادامه، بیشتر با این بازی آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

بلاک‌چین هایو

همان طور که گفتیم، بازی Splinterlands مبتنی بر بلاک‌چین هایو (Hive) بوده که این بلاک‌چین یکی از معتبرترین بلاک‌چین‌ها شناخته می‌شود. این بلاک‌چین در تاریخ 20 مارس سال 2020 ایجاد شد و در همین مدت کوتاه توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند.

خوب است بدانید که سازنده این بلاک‌چین، هارد فورکی بود که به کمک تیم قدرتمند خود، این بلاک‌چین محبوب را راه‌اندازی و روانه بازار ارزهای دیجیتال کرد. یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت اسپلینترلند را می‌توان بلاک‌چین امن و پرقدرت آن دانست.

بازی اسپلینترلند چگونه کار می‌کند؟

حالا شاید بخواهید نحوه کار با این بازی محبوب را بدانید. ما در ادامه این مقاله، آموزش بازی Splinterlands را برای شما بازگو می‌کنیم و همچنین راه‌های کسب درآمد از آن را نیز به‌‌اختصار شرح خواهیم داد.

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، شما با استفاده از کارت‌های موجود در این بازی، می‌توانید در ازای بازی کردن، پول به دست آورید. شما این امکان را دارید که با دسکتاپ یا گوشی موبایل وارد این بازی شده و آن را آغاز کنید. در حال حاضر، بیشتر از 283 کارت در این بازی وجود دارد که گیمرها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

بازی اسپلینترلند
بازی اسپلینترلند چگونه کار می‌کند؟

همان طور که می‌دانید، بازیکنان می‌توانند با استفاده از این کارت‌ها، توانایی‌های خود را در بازی افزایش داده و حتی در آن برنده شوند. یک بازیکن خوب در بازی اسپلینترلند (Splinterlands) دارای هفت ویژگی است که باعث می‌شود او با سایر بازیکنان متفاوت باشد.

سرعت، یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که عملکرد یک بازیکن را نشان می‌دهد. به‌علاوه، زره وی نیز تأثیر بسزایی در موفقیت او دارد. هزینه آن‌ها برای برنده شدن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. نوع حمله، برنده شدن، معجون جادویی و استفاده از سلاح سرد، از سایر این موارد است.

در این بازی، جناح‌های متفاوتی به نام اسپلینترلند وجود دارد که هر کارت، به یکی از این جناح‌ها مربوط است. این جناح‌ها شامل آتش، زمین، اژدها، مرگ، زندگی، آب و درنهایت، خنثی (مزدوران) می‌شوند.

برای این‌که شما بتوانید از سایر بازیکنان جلوتر بزنید، باید چندین توانایی مختلف داشته باشید تا از سایر آن‌ها برتر باشید. بازی اسپلینترلند به بازیکنان خود برخی فعالیت‌ها ارائه می‌دهد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانند در طول روز، جوایزی کسب کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

دریافت امتیاز از گیم‌پلی

گیم‌پلی‌های متفاوتی ازجمله انجام مأموریت، کسب رتبه و همچنین مسابقات وجود دارد. هر بازیکن با بازی در هر سطح و برنده شدن، می‌تواند به کارت‌های مخصوصی دست یابد.

علاوه بر این، با بازی کردن و کسب امتیاز، می‌توانید به انواع کارت‌ها، گزینه‌های جادویی و مهم‌تر از همه، به انرژی سیاه (Dark energy) دست پیدا کنید. انرژی سیاه، ارز دیجیتال رایجی است که برای خریدن محصولات در بازی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

بازی اسپلینترلند
دریافت امتیاز از گیم‌پلی

برای آموزش بازی Splinterlands خوب است بدانید که گیمرها می‌توانند برای به‌روز کردن مراحل خود می‌توانند کارت‌های خود را با یکدیگر ترکیب کنند. بدین ترتیب، این افراد می‌توانند کارت‌های خود را به سایر بازیکنان اجاره دهند و یا حتی کارت‌های خود را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل نمایند.

دلیل جذابیت و منحصربه‌فرد بودن بازی اسپلینترلند

برخلاف سایر بازی‌های ارزهای دیجیتال NFT دار، اسپلینترلند با بسیاری از بلاک‌چین‌ها سازگاری زیادی دارد. بلاک‌چین‌هایی مانند تورن، اتریوم و وکس ازجمله این بلاک‌چین‌ها هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌‎های منحصربه‌فرد این بازی کریپتویی جذاب، این است که آن بلاک‌چین مخصوص خود را دارد. این باعث می‌شود که در بازی ثبات بیشتری وجود داشته باشد و همچنین کارت‌های معاملاتی بازی به‌روز می‌شود.

نکات طلایی برای بازی اسپلینترلند (Splinterlands)

اگر تمایل دارید که بازی Splinterlands را به نحو احسن بازی کرده و برنده شوید، باید با نکات مخصوصی درباره آن آشنا شوید. زیرا اکثر افرادی که به‌تازگی با این بازی آشنا شده‌اند، با چالش‌های زیادی در این بازی مواجه می‌شوند.

ازاین‌رو، به این نکات توجه کنید تا بتوانید در کمترین زمان، کارت‌های خود را ارتقا دهید. ارتقاء این کارت‌ها باعث می‌شود که شما بتوانید درآمدهای بیشتری در این بازی کسب کنید و توکن‌های NFT بیشتری به دست آورید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

بازی اسپلینترلندز
بازی اسپلینترلند (Splinterlands)

ایجاد پلن و نقشه بازی

هر بازیکنی برای ورود به بازی محبوب اسپلینترلند، هدف خاصی دارد. برخی افراد، قصد کسب درآمد دارند، برخی افراد هم قصد دارند در این بازی قهرمان شوند.

بعضی از بازیکنان هم این بازی را به قصد جمع‌آوری اطلاعات و برخی دیگر، فقط برای سرگرمی و خوشی این بازی را انجام می‌دهند. ازآنجاکه راه‌های متفاوتی برای شروع Splinterlands وجود دارد، بازیکنان باید در ابتدای آن هدف خود را مشخص کنند. علاوه بر این، بهتر است برای هزینه‌هایی که قصد دارید در این بازی خرج کنید، برنامه‌ریزی درستی داشته باشید.

این امر موجب می‌شود که شما بهتر بتوانید در انجام بازی پیشرفت کنید. برای مثال، اگر شما به طور روزانه پاداش و هزینه اندکی دریافت کنید، این امکان را دارید که مرحله نقره‌‌ای این بازی را دریافت کنید. از سوی دیگر، اگر قصد دارید در این بازی به مرحله قهرمانی دست پیدا کنید، باید زمان و هزینه بیشتری برای آن صرف کنید.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU)

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

بازی اسپلینترلندز
بازی اسپلینترلند (Splinterlands)

این امر تضمین کند که شما در بین قهرمانان بازی Splinterlands حضور داشته باشید. البته کیفیت بازی کردن شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین می‌توانید از عرشه‌های که سایر افراد ایجاد کرده‌اند هم استفاده کنید. در نهایت، اهمیتی ندارد که شما چگونه بازی می‌کنید، چیزی که مهم است، خوش گذراندن در بازی و کسب تجربه‌های جدید است.

اطلاع از گزینه‌های خرید کارت

اگر شما کارت‌های خود را به طور مداوم ارتقا دهید، این امکان را دارید که در رقابت برای قهرمانی شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ‌های انتخابی خود داشته باشید. وقتی صحبت از خرید کارت‌های جدید می‌شود، شما با گزینه‌های جدیدی روبرو خواهید شد.

ساده‌ترین روش خرید این کارت‌های جدید، استفاده از بازار خود اسپلینترلند است. شما می‌توانید مستقیماً با استفاده از وب‌سایت اصلی Splinterlands، به این بازار دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، شما این امکان را دارید که برای خرید این کارت‌ها از وب‌سایت این بازی، از کارت اعتباری یا کریستال‌های انرژی سیاه (DEC) نیز استفاده نمایید.

برخی کارت‌های ارزان‌قیمت وجود دارد که شما می‌توانید به کمک آن‌ها، بخش‌های نقره‌ای و برنزی بازی را خریداری نمایید. این کارت‌ها نیز تا حدودی به شما کمک می‌کنند. برای یافتن این کارت‌ها، به اندازه کافی جست‌وجو کنید تا آن‌ها را بیابید.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

شرکت در مسابقات

یکی دیگر از نکات طلایی برای افزایش امتیاز در بازی اسپلینترلند (Splinterlands) این است که در مسابقات متعددی شرکت نمایید. از نظر بسیاری از افراد، شرکت در مسابقات یکی از راه‌های لذت‌بخش برای ارتقا در این بازی شناخته شده که منجر به افزایش توانایی‌های شما می‌شود.

همچنین که با شرکت در این مسابقات، می‌توانید مقدار زیادی DEC نیز کسب کنید. هر لیگ این بازی، مسابقات بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید باتوجه‌به موقعیت، توانایی‌ها و سطح خود، یکی از مسابقات مناسب برای خود را انتخاب نمایید.

به یاد داشتن به‌روزرسانی‌های مهم

نکته دیگری که تأثیر زیادی در نحوه بازی بلاک چین اسپلینترلندز دارد، این است که هرگز نباید به‌روزرسانی‌های مهمی که در آن روی می‌دهد را فراموش کنید.

ازآنجاکه این بازی به طور مداوم در حال آپدیت شدن و به‌روزرسانی است، هر هفته اطلاعات و نمونه‌های جدید و تازه‌ای به این بازی وارد می‌شود که بهتر است از آن‌ها عقب نمانید. اهمیت زیادی دارد که شما بازی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید را پیگیری کنید و از اخبار جدید درباره این بازی اطلاعات کافی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

پیش بینی قیمت اکسیس توکن (AXIS)

بازی اسپلینترلندز
بازی اسپلینترلند (Splinterlands)

مهم‌تر از همه، اطلاع از ویژگی‌های جدیدی که به بازی اضافه شده‌اند نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برای پیگیری این اطلاعات، می‌توانید وب‌سایت رسمی اسپلینترلندز را دنبال کنید.

علاوه بر این، بهتر است که از منابع مهم و قابل‌اعتمادی که برای این بازی در دسترس است، استفاده نمایید. این امر به شما کمک می‎‎کند تا از آپدیت‌های مهم بازی باخبر باشید.

نگه داشتن میزان کپچر کارت DEC کمتر از 100 درصد

یکی دیگر از مواردی که در بازی Splinterlands باید به آن توجه داشته باشید، میزان و نرخ کپچر DEC شماست. اگر شما به سمت گزینه DEC بروید، می‌توانید یک گزینه آماری به نام نرخ کپچر (Capture Rate) را مشاهده کنید.

هرچه میزان این نرخ بیشتر باشد، شما هم DEC بیشتری در بازی خود کسب خواهید کرد. لازم به ذکر است که با هر برد شما، میزان نرخ کپچر شما کاهش پیدا می‌کند. این نرخ به طور روزانه با نرخ تقریبی 25 درصد، مجدداً پر می‌شود (البته این موضوع احتمالی بوده و قطعی نیست).

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت تریپیو (TRIO)

پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube)

بازی اسپلینترلند
بازی اسپلینترلند (Splinterlands)

به یاد داشته باشید که باید همواره در مسابقات شرکت کرده و بجنگید تا بتوانید میزان نرخ کپچر خود را زیر 100 درصد نگه دارید. زیرا همان طور که گفتیم، این امر به شما کمک می‌کند تا DEC بیشتری به دست بیاورید.

تحقیق روی سایر بازیکنان و شناخت استراتژی آن‌ها

درنهایت، یکی دیگر از نکاتی که برای برنده شدن در اسپلینترلند باید به آن توجه داشته باشید، استراتژی سایر بازیکنان بوده که اهمیت زیادی در برنده شدن یا نشدن شما دارد. شما این امکان را دارید که در صفحه Leaderboard این بازی، رتبه خود و همچنین رتبه سایر بازیکنان را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که توجه به امتیازها و رتبه‌های سایر بازیکنان در بازی اسپلینترلند (Splinterlands) بسیار سودمند بوده و می‌تواند نقش زیادی در موفقیت شما داشته باشد.

علاوه بر این‌که می‌توانید کیفیت کارت سایر بازیکنان و منحصربه‌فرد بودن آن‌ها مشاهده کنید، تماشای این رتبه‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید درک درستی از میزان تجربه آن‌ها کسب کنید. درک این تجربیات به شما کمک می‌کند تا بتوانید دید بهتری درباره ادامه بازی و برنده شدن در آن پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) 

 پیش بینی قیمت استکس (STX)

چگونه در بازی اسپلینترلند به کسب درآمد برسیم؟

حالا شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه می‌توان از طریق این بازی به کسب درآمد رسید؟ ما در این بخش از مقاله، به بررسی آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی اسپلینترلند (Splinterlands) خواهیم پرداخت. در این بخش، شما می‌توانید بهترین روش‌های کسب درآمد از طریق این بازی محبوب را مشاهده نمایید.

بازی اسپلینترلند
آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی اسپلینترلند (Splinterlands)

بازی کردن در مسابقات رتبه‌بندی شده

یکی از لذت‌بخش‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد از بازی جذاب اسپلینترلند، فقط بازی کردن است. اسپلینترلند، یک بازی منحصربه‎‌فرد و جذاب است که بر اساس استراتژی و همچنین شانس افراد کار می‌کند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از کسانی که با این بازی آشنا نیستند نیز تمایل دارند در آن بازی کنند. وقتی شما در بازی موفق به گذراندن مرحله برنزی دوم شدید، می‌‌توانید شروع به دریافت DEC نمایید.

هرچه در بازی Splinterlands بهتر عمل کنید، می‌توانید DEC بیشتری کسب کنید. با ادامه بازی و برنده شدن، شما این امکان را دارید که کارت‌های طلا، آلفا، بتا و سایر قابلیت‌های دیگری برای بازی کسب کنید.

نکته جالب‌توجه درباره نحوه بازی بلاک چین اسپلینترلندز این است که است اگر شما در این بازی ببازید، چیزی از دست نخواهید داد. پس هرگز خطری شما را تهدید نکرده و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

مسابقه دادن به طور روزانه

اگر شما به طور روزانه مسابقه دهید، شانس شما در برنده شدن و موفقیت بیش‌تر خواهد شد. برنده شدن در این مسابقات، با چالش‌هایی شروع می‌شود. برای مثال، شما می‌توانید برای شروع مسابقه از یکی از توانایی‌های خود استفاده نمایید.

اگر از یکی از مسابقات راضی نبوده و آن را دوست نداشتید، می‌توانید به‌راحتی از آن خارج شده و وارد مسابقه دیگری که با سلیقه شما جور باشد، شوید.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت سی پی کوین (CPC) 

پیش بینی قیمت ویکناف (VKNF)

بازی اسپلینترلند
بازی اسپلینترلند (Splinterlands)

جوایز آخر فصل

یکی دیگر از راه‌هایی که در آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی اسپلینترلند (Splinterlands) باید بدانید، جوایز آخر فصل آن است. در آخر هر فصل (یک دوره 15 روزه)، شما این امکان را دارید که صندوق‌های بیشتری برای دریافت جوایز طلب کنید. هرچه میزان قهرمانی‌های شما بیشتر باشد، ارزش و تعداد این صندوق‎ها در بازی اسپلینترلند (Splinterlands) نیز بیشتر خواهد بود.

برای مثال، شما در مرحله برنزی سوم، می‌توانید 5 صندوق دریافت کنید، برای مرحله برنزی دوم، 7 صندوق، برای برنزی اول، 9 صندوق دریافت خواهید کرد. همچنین برای مرحله نقره‌ای سوم، 12 صندوق، مرحله نقره‌ای دوم، 15 صندوق و برای مرحله نقره‌ای اول، قادر به دریافت 18 صندوق خواهید بود. درنهایت، در مرحله طلایی سوم شما می‌توانید 22 صندوق دریافت کنید و این روند به همین شکل ادامه دارد.

شرط‌بندی روی SPS

برای آموزش بازی Splinterlands خوب است بدانید که اگر شما توکن این بازی، یعنی SPS را داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی روی آن شرط‌بندی کنید. با انجام این کار، می‌توانید به کسب درآمد رسیده و هزینه‌هایی دریافت نمایید.

درست است که این گزینه می‌تواند باعث شود که توکن شما در دسترس خود نباشد، اما شما می‌توانید به‌راحتی آن را از شرط‌بندی بیرون آورید. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که استفاده از این روش، از هر روش سرمایه‌گذاری دیگری مفیدتر و بهتر است.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA)

پیش بینی قیمت فیوژن (FSN)

بازی اسپلینترلند
شرط‌بندی روی SPS

فروش کارت‌ها

یکی از بهترین و رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد از بازی اسپلینترلند (Splinterlands) این است که شما می‌توانید کارت‌های خریداری شده خود را با قیمت بهتر به فروش برسانید. برای این‌که سود بیشتری در این قسمت داشته باشید، هنگامی که بازار ارز دیجیتال افت کرده و قیمت آن کاهش پیدا کرد،

می‌توانید برای خرید کارت‌ها (NFTها) و ذخیره و نگهداری از آن‌ها اقدامم نمایید. بعدازاین هم هنگامی که وضعیت بازار بهتر شد و قیمت‌ها بالا رفت، می‌توانید توکن‌های خود را با قیمت بالاتر به فروش برسانید.

اجاره کارت‌ها

برای آموزش بازی Splinterlands و کسب درآمد از آن، خوب است بدانید که کارت‌ها و توکن‌های آن یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به درآمد موردنظر است.

علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید کارت‌های خود را بفروشید، می‌توانید از اجاره آن‌ها در بازی Splinterlands برای کسب درآمد استفاده کنید. با استفاده از این روش، شما علاوه بر این‌که کارت‌ها و توکن‌های خود را دارید، می‌توانید روزانه هزینه‌ای هم دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکچینی و ارز دیجیتال گالا (Gala)

پیش بینی قیمت PureFi

بازی کردن برای دیگران

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از بازی Splinterlands این است که شما به‌جای شخص دیگری بازی کنید. برای مثال، اگر دوست شما وقت ندارد و نمی‌تواند بازی کند، شما می‌توانید با استفاده از اکانت او، بازی کرده و امتیازهای بیشتری برای وی کسب کنید. این روش، یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از این بازی شناخته می‌شود؛ زیرا شما به هیچ هزینه‌ای برای سرمایه‌گذاری در آن نخواهید داشت.

بازی اسپلینترلند
نحوه بازی بلاک چین اسپلینترلندز

سخن نهایی

بازی Splinterlands یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی حال حاضر است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی که مبتنی بر بلاک‌چین هایو بوده، قدرت زیادی دارد و کاملاً امن و معتبر است.

نکته جالب‌توجه درباره بازی اسپلینترلند (Splinterlands) این است که شما می‌توانید هم با دسکتاپ و هم با گوشی موبایل آن را اجرا کنید. تنها چیزی که برای شروع کار نیاز دارید، یک مرورگر در یکی از این‌هاست.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: coinmarketcap, hive.blog

نظر شما در خصوص بازی اسپلینترلند (Splinterlands) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر