;
coinex

بازی گادز آنچیند (Gods Unchained) ؛ معرفی، آموزش بازی و کسب درآمد

گادز آنچیند یک بازی استراتژیک کارتی بوده که می‌توان از آن کسب درآمد کرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی گادز آنچیند و نحوه کسب درآمد از آن بپردازیم.

Gods Unchained یکی از پلن‌های جدید صنعت بازی، در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. گادز آنچیند یک بازی کارتی آنلاین رایگان بوده که تقریبا شبیه به بازی Magic: The Gathering Arena عمل می‌کند.

بازی Gods Unchained بدین گونه شکل گرفته شده که با بازی کردن، بازیکنان می‌توانند از آن کسب درآمد کنند. در آن بازیکنان، آیتم‌های درون بازی را خریداری می‌کنند، این آیتم‌ها در واقع، به گونه‌ای عمل می‌کنند که هرگز نمی‌توانید آن‌ها را باری دیگر بفروشید. در این بازی، بازیکنان می‌توانند توکن GODS را که مانند یک روش پرداخت در طول بازی عمل می‌کند، به دست آورند.

علاوه بر آن، کارت‌هایی در بازی وجود دارد که کمیاب بوده و ارزش واقعی منحصر به فردی دارند زیرا می‌توان آن‌ها فروخت و در عوض توکن GODS دریافت کرد و پس از دریافت توکن گادز بازیکنان می‌توانند آن را به بیشتر ارزها تبدیل کرده و یا به جای آن پول واقعی دریافت کنند.

این پروسه، به بازیکنان انگیزه بیشتری برای بازی می‌دهد زیرا آن‌ها مالکیت کامل بر دارایی‌های ارزشمندی که در طول بازی جمع‌آوری می‌کنند را خواهند داشت. در ادامه با اطلاعات بیشتر درباره بازی گادز آنچیند همراه ما باشید.

بازی گادز آنچیند

این بازی اولین بار در سال 2018 معرفی شد. از آن زمان، بنیان گذاران این بازی میلیون‌ها کارت را فروختند، ۱۵ میلیون دلار سرمایه در سری A جمع‌آوری کردند و اولین فصل بازی خود را راه‌اندازی کردند.

محبوبیت این بازی و سایر بازی‌های مبتنی بر NFT به دلیل این است که به بازیکنان اجازه می‌دهند در طول بازی و سرگرمی کسب درآمد کنند. سوالی که برایمان در این قسمت ایجاد می‌شود این است که نحوه بازی بلاک چین گادز انچیند چگونه است؟

Gods Unchained بسیار شبیه به سایر بازی‌های استراتژی آنلاین بوده که با نسخه ارزی خاص خود عمل می‌کند. ارز درون بازی Gods Unchained به نوعی پول واقعی خودش است، بازیکنان می‌توانند کارت‌های خود را از طریق بازار بازی بخرند و بفروشند تا بتوانند بازی‌های بیشتری را برنده شوند، با برنده شدن بازیکنان، کارت‌های بیشتری به دست می‌آورند.

محبوبیت این بازی به سرعت در حال افزایش است، با تعداد بیشتر بازیکنان و فروش بیشتر بازی، بنیان گذاران آن به دنبال انتشار نسخه موبایلی این بازی هستند که امکان دسترسی به بازیکنان بیشتری را در سراسر جهان بدهد.

در واقع، می‌توان گفت اگر Splinterlands یا هر بازی ورق دار دیگری را بازی کرده باشید، عاشق بازی ورق تاکتیکی God’s Unchained خواهید شد. God’s Unchained یک بازی کارتی مبتنی بر بلاک چین بوده که برای بازی و همچنین کسب درآمد ساخته شده است.

بازی گادز آنچیند به طور کلی به شما امکان مالکیت آیتم‌های درون بازی مانند کارت‌های توکن غیرقابل تعویض را می‍‌‌دهد و این بازی بر روی بازی رقابتی‌ای تمرکز دارد که در آن بازیکنان باید با ساختن یا مونتاژ عرشه‌ها، با انواع تاکتیک‌های دشمن مقابله کنند و آن‌ها را شکست دهند. در ادامه با جزئیات آموزش بازی Gods Unchained با ما باشید.

اگر به مقالات آموزشی بازی های ارز دیحیتال علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم مقالات بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades)، بازی دسنترالند (Decentraland)، بازی های جایزه دار ارز دیجیتال و آموزش بازی سندباکس (Sandbox) را مطالعه کنید.

آموزش بازی Gods Unchained

بازی گادز آنچیند
بازی گادز آنچیند

برای آنکه بخواهید این بازی را شروع کنید در ابتدا باید اقداماتی را انجام دهید بنابراین، برای شروع بازی این مراحل را به ترتیب طی کنید. ابتدا یک حساب کاربری در وب سایت Gods Unchained ثبت کنید پس از آن، برنامه را دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید. توجه داشته باشید که نسخه موبایلی این بازی هنوز عرضه نشده است.

پس از آنکه در سامانه ثبت نام شدید، با کلیک بر روی لینکی که به ایمیل شما ارسال شده است، حساب خود را تایید کنید، سپس برنامه را در قسمت Immutable اجرا کرده و برای شروع بازی وارد شوید. پس از انجام این مراحل شما می‌توانید برای بازی کردن اقدام کنید.

هنگامی که بازی را برای اولین بار راه اندازی می‌کنید، از آنجایی که تازه وارد محسوب می‌شوید بازی به صورت خودکار از شما می‌خواهد تا یک آموزش ساده را تکمیل کنید. پس از اتمام مراحل، می‌توانید حالت‌های دیگر بازی را امتحان کنید.

در مجموع سه حالت برای این بازی وجود دارد که بدین شکل هستند: 1. انفرادی، شما در برابر کامپیوترتان بازی می‌کنید. در این حالت می‌توانید به مهارت‌های خود پی ببرید. 2. رتبه، در این حالت می‌توانید برنده شوید و رنکینگ خود را بالا برده تا جایزه کسب کنید. 3. چالش مستقیم، بدین شکل است که شما حریف خود را برای یک دوئل دعوت می‌کنید.

اگر در بازی‌های کارتی دیجیتالی مانند Hearthstone و Legends of Runeterra مهارت داشته باشید، این بازی را نیز خیلی سریع یاد خواهید گرفت اما اگر هم تا به حال هیچ یک از بازی‌های ارزهای دیجیتال را امتحان نکرده‌اید اصلا نگران نباشید زیرا ما در این مقاله به خوبی برای شما نحوه بازی بلاک چین گادز انچیند را توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی و ارز دیجیتال متاورس

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

نحوه بازی بلاک چین گادز انچیند

بازی گادز آنچیند
بازی گادز آنچیند

در این قسمت ما قصد داریم به آموزش بازی Gods Unchained بپردازیم. به طور کلی این بازی در چند مرحله انجام می‌شود که ما به طور کامل در ارتباط با این مراحل بحث خواهیم کرد. برای شروع، در مرحله اول نیاز هست که شما عرشه خود را انتخاب کنید.

همانطور که ممکن است بدانید گادز انچیند یک بازی رایگان است، بنابراین بازیکنان جدید به عنوان خوشامد گویی 70 کارت بعلاوه یک نسخه کپی از آن را دارا خواهند بود به طوری که هر بازیکن در مجموع برای شروع 140 کارت خواهد داشت.

از این کارت‌ها برای ساخت عرشه استفاده می‌شود، به طور کلی برای ساخت یک عرشه منفرد به 30 کارت نیاز است. این کارت‌ها باید با یکی از شش خدای متمایز، خدای نور، مرگ، جنگ، طبیعت، جادو و فریب هم‌تراز شود.

بازی گادز آنچیند
آموزش بازی Gods Unchained

شما می‌توانید تا 2 نسخه از همان کارت را به عرشه خود اضافه کنید. اگر کارت شما افسانه‌ای باشد، تنها باید یک نسخه به آن اضافه کنید. در این بازی برای ویرایش عرشه‌های خود، به سادگی فقط لازم است Choose Deck را انتخاب کنید.

اگر نمی‌دانید چگونه یک عرشه قوی بسازید، نگران نباشید. به شما 6 عرشه مختلف از پیش تعیین شده اختصاص داده می‌شود که هر کدام با کارت‌های رایگان ساخته شده و با خدای متفاوتی هماهنگ شده‌اند. برای انتخاب عرشه، روی گزینه SELECT کلیک کنید. پس از اتمام، یک بارگیری را انتخاب کرده و برای شروع یک بازی، گزینه Play را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی شما باید یک گاد پاور انتخاب کنید. هر خدا چهار گاد پاور دارد. شما می‌توانید در شروع مسابقه یکی را برای استفاده در طول بازی انتخاب کنید، اما باید حتما آن را با دقت انتخاب کنید زیرا گاد پاور شما در طول مسابقه قابل تغییر نیست. بعلاوه، شما می‌توانید خدای خود را با همتراز کردن آن با عرشه کارت، قبل از مسابقه انتخاب کنید.

قدم بعدی آن است که شما باید کارت‌هایی که نمی‌خواهید را جایگزین کنید. شما چهار شانس برای جایگزینی کارت‌هایتان دارید و پس از آن می‌توانید دست خود را شروع کنید. کارت‌های انتخاب شده به صورت تصادفی جایگزین می‌شوند.

به شما توصیه می‌شود کارت‌هایی را که به هزینه‌های مانای بالاتری نیاز دارند (معمولاً 4 مانا یا بیشتر) جایگزین کنید، زیرا برای استفاده اولیه شما مانای زیادی نخواهید داشت. پس از اتمام این مراحل شما باید دوئل خود را شروع کنید.

برای احضار موجودات، کارت‌های خود را کشیده و روی تخته رها کنید. برای استفاده از قدرت‌ها یا طلسم، روی کارت‌ها کلیک کرده و آن‌ها را به سمت هدف مورد نظر خود بکشید. گاد پاورها را می‌توانید یک بار در هر راند استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

بازی دسنترالند (Decentraland)

بازی گادز آنچیند
آموزش بازی Gods Unchained

قوانین بازی بدین صورت است که دست شما می‌تواند حداکثر 9 کارت را نگه دارد، در حالی که حداکثر 6 موجود را می‌توان در صفحه بازی احضار کرد.

بازی بدین شکل عمل می‌کند که هزینه مانا با هر کارت مرتبط است. شما می‌توانید آن را در گوشه سمت چپ بالای هر کارت مشاهده کنید. بعلاوه، می‌توانید نقطه قوت و سلامت هر موجود را در پایین کارتش پیدا کنید.

Strength میزان آسیبی است که یک موجود هنگام حمله یا دفاع به موجود مقابل خود وارد می‌کند و امتیاز Health، میزان آسیبی است که موجودی قبل از مرگش می‌تواند تحمل کند. قدم بعدی این است که شما سطح خود را ارتقا دهید، برای ارتقا باید در نبردهای زیادی پیروز شوید تا بتوانید جایزه دریافت کنید.

بازی گادز آنچیند
آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی گادز آنچیند (GodsUnchained)

شما می‌توانید با ارتقاء سطح و برنده شدن در نبردهای رتبه بندی شده در قسمت‌های Stars، Flux و Packs پاداش دریافت کنید. علاوه بر آن، هنگام ورود به بازی شما می‌توانید قسمتی را با عنوان منوی اصلی مشاهده کنید، در این قسمت پیشرفت شما برایتان نمایان شده است.

در این بازی با یک شیشه کوچک حاوی Stars و Flux به شما پاداش داده می‍‌شود. از Stars برای خرید کارت‌های بازی در فروشگاه استار استفاده می‌شود.

با رفتن به Market > Star Store می‌توانید فروشگاه استار را پیدا کنید. همانند کارت‌های رایگانی که از مجموعه خوش آمدگویی به دست می‌آیند و به شما داده می‌شوند، کارت‌های خریداری‌شده از فروشگاه استار به بلاک چین اضافه نمی‌شوند و در نتیجه قابل انتقال نیستند و فقط در درون بازی کاربرد دارند. به این کارت‌ها کارت‍‌های ساده می‌گویند.

اگر این کارت‌ها قابل انتقال و مبادله نباشند چگونه می‌توان از این بازی سود کرد؟ بدین منظورFlux طراحی شده است. شما می‌توانید Flux را برای ترکیب دو کارت ساده یکسان در یک کارت شهاب سنگ در Forge خرج کنید. یک کارت شهاب سنگ به عنوان NFT در بلاک چین Immutable X ساخته می‌شود و از این رو در بازار Immutable X قابل معامله است.

بیشتر بخوانید:

بازی استار اطلس (Star Atlas)

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

ویژگی‌های بازی گادز آنچیند

در این قسمت می‌خواهیم برای آشنایی بیشتر با این بازی به معرفی برخی از ویژگی‌های آن بپردازیم. شما با دانستن و اطلاع داشتن از این قابلیت‌ها قادر خواهید بود درک بهتری از این بازی داشته باشید.

Mana (مانا) : هر بازیکن در مجموع 9 سنگ مانا دارد. سنگ‌های مانا هم خود دارای چندین قفل مانا هستند. در شروع هر دور، یک قفل مانا باز می‌شود، در هنگام باز شدن قفل مانا، همه جواهرات مانا تازه‌سازی می‌شوند و به ازای هر جواهر مانا که به طور کامل باز شده است، یک مانا داده می‌شود.

بازی گادز آنچیند
آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی گادز آنچیند (GodsUnchained)

5 جواهر اول مانا هر کدام فقط یک قفل مانا دارند، در حالی که جواهرات بعدی دارای 2 قفل یا بیشتر هستند. توصیه می‌شود در هر دور از مانای خود به طور کامل استفاده کنید زیرا مانای ذخیره شده به دور بعدی اضافه نمی‌شود.

Bag of Tricks : Bag of Tricks برای متعادل کردن اختلاف مزیت بین دو بازیکن استفاده می‌شود که ناشی از ترتیب بازی است. بازیکنی که اول می‌شود یک Bag of Tricks دریافت می‌کند، این در حالی است که بازیکنی که دوم می‌شود سه Bag of Tricks دریافت می‌کند.

با استفاده از یک Bag of Tricks، می‌توانید یک قفل مانا را باز کنید، با اینکار قادر هستید یک مانا را برای این دور تازه کنید. توجه داشته باشید که Bag of Tricks یک کارت حساب نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازی سندباکس (Sandbox)

فارسایت (Farsite)

بازی گادز آنچیند
بازی گادز آنچیند

با این حال، این نکته را در نظر بگیرید که اگر تمام سنگ‌های مانای قفل‌شده شما پر باشند، مانا اضافی برای شما اضافه نمی‌شود. این یک اشتباه رایج برای بازیکنان جدید است که از Bag of Tricks استفاده می‌کنند به این امید اینکه سنگ مانای بعدی را که دارای دو یا چند قفل مانا است را پر کنند.

Turn Indicator : در سمت راست صفحه خود، می‌توانید نشانگر چرخش را مشاهده کنید. جهت فلش نشان می‌دهد که کدام بازیکن در حال بازی است. هنگامی که تمام حرکات خود را تمام کردید، می‌توانید نشانگر چرخش را فشار دهید تا نوبت خود را رد کنید.

بازی گادز آنچیند
بازی گادز آنچیند

The Void : فضای خالی جایی است که کارت‌های شما زمانی که موجوداتتان می‌میرند و یا زمانی که طلسم می‌کنید، می‌روند. در واقع به اصلاح با نام قبرستان کارت شناخته می‌شود.

بازی گادز آنچیند
بازی گادز آنچیند

این یک جنبه مهم از بازی است زیرا خدایان خاصی می‌توانند کارت‌های مرده را از فضای خالی بازگردانند. در برخی موارد، موجودات مرده را می‌توان مستقیماً از فضای خالی به برد احضار کرد. توجه داشته باشید کارتی که در فضای خالی قرار می‌گیرد با محو کارت کاملاً متفاوت است. زمانی که کارت محو شود به طور کامل از بازی حذف می‌شود.

God Health : خدای هر بازیکن حداکثر 30 اسب بخار قدرت دارد. شما می‌توانید به سادگی با نگه داشتن روی موجود خود و کشیدن زنجیر به سمت هدف، به خدای حریف خود حمله کنید. زمانی که سلامت خدای حریف به 0 برسد، بازیکن برنده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آپلند (Upland)

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بازی گادز آنچیند
بازی گادز آنچیند

Ranks : وقتی یک بازی رنکینگ را برنده می‌شوید، نوار رتبه شما در منوی اصلی لانچر بازی پر می‌شود. در صورت شکست در یک بازی، سپر شما آسیب می‌بیند. اگر سپر شما آسیب زیادی ببیند، بخشی از پیشرفت رتبه خود را از دست خواهید داد. اگر نوار شما پر باشد، رتبه شما ارتقا پیدا می‌کند اما اگر این نوار خالی شود شما یک رتبه از دست خواهید داد.

بازی گادز آنچیند
بازی گادز آنچیند

در رویداد رتبه بندی هفتگی 12 رتبه وجود دارد که عبارتند از: Rusted Bronze > Purified Bronze > Rusted Iron > Purified Iron > Impact Meteorite > Astral Meteorite > Twilight Shadow > Midnight Shadow > Auric Gold > Solar Gold > Ethereal Diamond > Mythic. اگر رتبه شما افزایش پیدا کند به ترتیب این رنکینگ را دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

اثر کارت‌ها

بازی گادز آنچیند
بازی گادز آنچیند

کارت‌های بازی Gods Unchained هر کدام افکت‌های مختلف خود را دارند و میتوانند اثرات منحصر به فرد خود را وارد کنند. شما می‌توانید آن‌ها را در کنار کارت‌های دیگر استفاده کنید تا ترکیب‌های هم افزایی ایجاد شود.

یکی از اثراتی که این کارت‌ها می‌توانند بگذارند آن است که حریف شما را آنقدر متوقف کند تا برد برای شما شود. در قسمت زیر تنها برخی از اثرات متعددی که یک کارت ممکن است روی میز بیاورد، آورده شده است.

  • Blitz: موجودات با خاصیت بلیتز می‌توانند در نوبتی که احضار می‌شوند به موجودات مخالف خود حمله کنند.
  • Burn: در پایان دست مقداری خسارت به موجودات سوخته وارد می‌شود.
  • Confused: پنجاه درصد احتمال از دست دادن هدف انتخابی با این اثر وجود دارد، در عوض، به یک موجود تصادفی مخالف دیگر می‌توان حمله خواهد کرد.
  • Deadly: موجودات مرگبار اگر به یک هدفی آسیب وارد کنند، بلافاصله آن را می‌کشند.
  • Hidden: موجودات پنهان نمی‌توانند مورد هدف رقیبان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی گادز آنچیند (GodsUnchained)

بازی گادز آنچیند
بازی گادز آنچیند

به طور کلی 2 نوع پاداش وجود دارد که یک بازیکن می‌تواند از طریق بازی Gods Unchained کسب کند. اولین مورد از طریق به دست آوردن بسته‌های کارت جدید از طریق مسابقه رتبه بندی شده است که می‌تواند در نهایت با باز شدن Forge در بازار فروخته شود.

مورد دوم از طریق یک کمپین جدید به نام Blessing of the $GODS است که در آن بازیکنان حق دارند هر هفته جایزه‌هایی را در قالب توکن GODS دریافت کنند. جوایزی که از طریق مسابقات به دست می‌آیند با سه عامل تعیین می‌شوند.

اولین عامل: تعداد ویکتوری هایی که در 25 بازی اول هر رویداد دارید. دومین عامل: رتبه شما قبل از شروع هر رویداد. عامل سوم: اینکه آیا حساب شما به یک والت مرتبط هست یا خیر. مورد دومی که یک بازیکن میتواند از این بازی کسب درآمد کند شرکت در یک کمپین به نام Blessing of the $GODS است.

این کمپین از 2 نوامبر 2021 به مدت 8 هفته ادامه خواهد داشت و بازیکنان با داشتن چند معیار می‌توانند شرکت کنند و جوایز را دریافت کنند. یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از این بازی این است که شما می‌توانید کارت‌های افسانه‌ای و کمیاب خود را بفروشید.

سخن نهایی

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم به بهترین شکل رویه بازی را برای شما توضیح دهیم اما ممکن است شما با خواندن این مقاله کمی گیج شوید و متوجه عملکرد این بازی نشوید.

بهتر است برای درک بهتر این بازی، یک بار به صورت آزمایشی آن را بازی کنید، زیرا همانطور که گفتیم با ورود به بازی به صورت خودکار به شما آموزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: coingecko

نظر شما در خصوص بازی گادز آنچیند (Gods Unchained) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (16 نظر)

    من stats بازیمو نه تو gudcksمیاره بالا نه تو match rulsاز کجا بیارمش بالا

    پاسخ

    سلام من ویندوز سون ۶۴bit نصب کردم داخل لپ تاپ وقتی وارد بازی میشم Player میزنم بازی هنگ میکنه و اصلا نمیاره
    میشه با کامپیوتر بازی کرد با اینکه سرعتش پایینه ولی نمیشه با افراد مختلف بازی کرد
    نمی دونم از لپ تاپ هستش یا از سرور
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

    توضیحات عالی و کامل

    پاسخ

    سلام روی اولین مرحله که بعد از وارد کردن ایمیل میاد قفل هست پلی نمیشه

    پاسخ

    سلام و ارادت..موقع جمع آوری گاد ها و اتصال والت به بازی یک خطایی به من میده و برای جمع کردن گادز ها نمیتونم به متامسک متصل بشم.چرا؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام . ببخشید من رو صفحه اول بازی قسمت ranked و direct challenge رو نمیاره چیکار کنم ؟

    پاسخ

    سلام توی قسمت sign in نرم افزار بازی هر کاری میکنم وارد بازی نمیشه چرا

    پاسخ

    مشکلت حل شد؟

    پاسخ

    شما میدونید که چه جوری باید این مشکل رفع بشه؟؟؟؟؟

    پاسخ

    من هم همین مشکل رو دارم 🙁

    پاسخ

    فیلتر شکن باید فعال کنید

    پاسخ

    سلام
    برا من قسمتsign in هر کاری میکنم وارد بازی نمیشه اکانتم رو بالا نمیاره مشکل از چیه؟

    پاسخ

    باید با فیتر شکن بری

    پاسخ

    سلام من خاستم نصب کنم نشد سیستم مورد نیاز باید 64 بیت باشه لطفا اینجور اطلاعات رو هم قبل از توضیحات بنویسید .. کلی وقت گذاشتم دانلود کردم نحوه بازی رو خوندم آخر هم نصب نشد

    پاسخ

    سلام ..دقیقا منم رفتم برای نصب گفت که سیستم 64 بیت میخواد

    پاسخ

    دوست عزیز لطفا بگو چطور میشه قسمت رنکینگ رو شروع کرد؟ برای من این بخش باز نمیشه

    پاسخ