;
coinex

قیمت گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds 2 Pro) فاش شد

به زودی و در رویداد گلکسی آنپکد شاهد رونمایی از محصولات جذاب و جدیدی از جمله گوشی‌های تاشو خواهیم بود. حال اما قیمت گلکسی بادز 2 پرو فاش شده است.

رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ نزدیک است و انتظار می‌رود که این شرکت محصولات جدیدی از جمله گلکسی واچ 5، گلکسی بادز 2 پرو و البته گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را رونمایی کند. اما در این مطلب به بادز 2 پرو به عنوان جدیدترین ایرباد سامسونگ می‌پردازیم که اخیرا اطلاعاتی از قیمت آن فاش شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار 

قیمت گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds 2 Pro)

امروز، گزارش جدیدی از قیمت­‌های احتمالی Galaxy Buds 2 Pro در بازار ایالات متحده منتشر شد. ­9to5Google با استناد کردن بر منابع خرده فروشی ادعا می­کند که قیمت گلکسی بادز 300 دلار خواهد بود.

این افزایش قابل توجهی نسبت به نسل قبلی ایردبادهای سامسونگ است و در حال حاضر، مشخص نیست که آیا سامسونگ سخت افزار قدیمی را بهبود بخشیده یا خیر. این نشریه به نقل از منابع اعلام کرد که شرکت کره‌ای صدای 24 بیتی را به این ایرباد اضافه کرده است که این ویژگی منحصر به فردی برای این دستگاه محسوب می‌شود.

گلکسی بادز 2 پرو

هدفون های سامسونگ در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند، اما امسال ممکن است با رقابت سختی با Pixel Buds Pro جدید روبرو شوند که اخیراً با قیمت 200 دلار عرضه شده است. جدیدترین Pixel Buds ممتازترین هدفون‌های Google تاکنون هستند و از ANC، اتصال چند دستگاهی و حالت شفافیت بهره‌ می‌برند.

اخیراً رندرهایی نیز از گلکسی بادز آینده به صورت آنلاین منتشر شده است، که طراحی این هدفون­‌ها را به نمایش می‌گذارد. همانطور که در رندرها مشاهده می­‌شود، طراحی هدفون­‌های جدید تقریباً مشابه نسل قبلی Buds Pro است. شایعه شده است که محصول جدید در رنگ جدیدی با نام Bora Purple در دسترس خواهد بود.

همانطور که گفته شد، Galaxy Buds 2 Pro ممکن است، در تاریخ 10 آگوست در رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ عرضه شود. امیدواریم در روزهای آینده با جزئیات بیشتری در مورد آنها آشنا شویم و بتوانیم ویژگی­‌های کامل‌تری از آنها را به دیگران برای خرید ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت گلکسی بادز 2 پرو (Galaxy Buds 2 Pro) چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر