;
coinex

توهین امیر تتلو به سریال یاغی ؛ علی شادمان را مسخره کرد [+فیلم]

نظر توهین آمیز امیر تتلو درباره سریال یاغی در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

سحر قریشی که چندی است به ترکیه سفر کرده و به دنبال خبر ازدواجش با امیر تتلو خواننده معروف و منشوری و جنجال های زیادی به همراه داشت! با وجود حواشی 30 تیر 1401 تتلو در کامیونیتی یوتیوب، همچنان سحر قریشی را همسرش دانست و خواست صفحه اش فالو شود.

ویدیویی با عنوان نظر  تتلو درباره سریال یاغی اخیرا منتشر شده است که در آن تتلو از ابراز احساسات جاوید پس از مهاجرت ابرا انتقاد می کند.

توهین امیر تتلو به سریال یاغی [+فیلم تمسخر علی شادمان توسط تتلو]

تتلو هرچند بارها از سحر قریشی ناراحت شده است اما همچنان رابطه آنها دوام دارد و در استوری های سحر قریشی کارهای تتلو تبلیغ می شود. به تازگی فیلمی از امیر تتلو در فضای مجازی منتشر شده است که در این فیلم توهین به سریال یاغی خبرساز شده است.

تتلو در این ویدیو که در کنار خوانندگان رپی همچون حسین تهی است گفته است: یه سریال میسازی اسمشو میذاری یاغی تتو میزنی وقتی یاغی دعواش میشه نباید بگه تو قلب مرا شکستی تو دیگه عشق من نیستی باید بگی ..

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

اما در حرف‌های عجیب دیگری تتلو به بررسی سریال یاغی پرداخت. به گزارش وقت صبح او گفت  در سریال پیکی بلایندر طرف با اسلحه به صورت دشمنش شلیک می‌کند و این واقعی است. به گفته او مثلا در سریالی که اسمش یاغی است و قهرمان پشتش تتو دارد نباید موقع دعوا گفته شود “تو قلب من را شکستی” و باید از حرف‌هایی که در این قشر کاربرد دارد استفاده کرد.

اخیرا امیر تتلو با دیدن دوست های قدیمی‌اش اعتماد به نفس بیشتری گرفته و راجع به موضوعات مختلفی نظر می‌دهد. اخیرا حرف او در مورد بهروز وثوقی جنجالی شده بود.

یاغی داستان جوانی به نام جاوید است که تلاش می‌کند از محله‌ای که در آن زندگی می‌کند، برود و زندگی دیگری را شروع کند. او در گام نخست نیاز دارد، هویتش را ثابت کند (در قسمت اول تلاش می‌کند شناسنامه بگیرد). در این سریال داستان عشقی جاوید و ابرا که یکی دیگر از پیرنگ‌های سریال یاغی‌ست، روایت می‌شود. تنها راه جاوید برای خلاصی از زندگی در میان دزدان و قاچاقچیان نیز کشتی‌ست؛ چیزی که زندگی جاوید را به بهمن (پارسا پیروزفر) گریه می‌زند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (68 نظر)

    یعنی تو بگو اون ترک ریزی که رو دیواره.تتلو درمورد اووووونم نظر داده😐من نمیخوام فحش بدم چون اصلا خوشم نمیاد ولی دیگه قرار نیست آدم درمورد همهههه چیز نظر بده که…

    پاسخ

    امیر تتلو = قورباغه استوایی

    پاسخ

    بهتره تو بری خودتو مسخره کنی . زشته بد ترکیب آبرنگی مثله آفتاب پرست میمونی با اون ریختو قیافت .وقتی آدم نگات میکنه حالت تهوع میگیره بی ریخت🤢🤢🤮🤮 .اتفاقا این یاغی خیلی هم طرفدار داره و ما خیلی این سریال دوست داریم .. دسته کارگردان و سازندش درد نکنه . انشاءالله همیشه موفق باشید ؟ خسته نباشید ❤🙏🙏

    پاسخ

    اخه حیوان ناراحتی نگا نکنننننننننننننننننننننننن هالیته

    پاسخ

    با اینکه از تتلو خیلی خوشم نمیاد و اصلا مهم نی ولی حق میگه خب😂

    پاسخ

    سلام اتفاقا درست میگه علی شادمان قشنگ بازی کرده .اما کسی که واقعا یاغی باشه کف خیابونی باشه گرگ میشه دیگه این سوسول بازیا توکتش نمیره .که اینم اشتب کارگردانه اگه کارگردان درک این مطلب می‌کرد علی شادمان میتونست خوب درش بیاره چون بازیگره خوبیه این پسر

    پاسخ

    خاک تو سر هر کی که تتلو رو دوست داره

    پاسخ

    خفه شو تو اصلا چیزی حالیته که میای نظر میدی آبرنگ بی خاصیت روانی برو همون آهنگ های چرت و پرت تو بساز اسم خودت رو گذاشتی سلطان تو هیچی نیستی جز یه آدم روانی

    پاسخ

    واقعا متاسفم برای مردم ایران که به امیر تتلو بی احترامی کردن وقتی کامنتارو خواندم واقعا از مردم ایران و کشور زده شدم ای کاش یکم فرهنگ و شعور داشتن این مردم که بخاطر یه نظر امیر تتلو اینطوری رفتار میکنن

    پاسخ

    فقط بخاطر این نیست که از بس چرت و پرت گفته دیگه هرچی بگه همه قبل و حالش باهم فحش می خوره این فحشا واسه همین حرفش نیست فقط خخخخخ همرو خسته کرده همه جام پیداش میشه تو هر کاریم دخالت می کنه و نظر میده هرکسی حق نظر داره مثلا زیر سریال زیر پستای مربوط ولی نه این شکلی انگار هممون بریم پشت تریبون نظر بدیم راجب هرچیزی که می بینیم و می خونیم نمیشه که.

    پاسخ

    حله حاجی چرا دارین ب تتل توهین میکنین خودتون این کلیپ باز کردین ناراحتین باز نکنین

    پاسخ

    اول اینکه تو عددی نیستی که بخوای عیب و ایراد این سریال رو بگیری تو اصلا سرتاپا عیب و ایرادی
    بی معنی ترین و بی شرف ترین ادم روی کره زمین کسی نیست جز تو بیهوده و بی ارزش من تو این موندم چطور خانم قریشی یه حیوونی مثل تو رو قبول کرده البته اون هم لنگه تو

    پاسخ