;
coinex

بتمن بن افلک در فیلم آکوامن 2 باز می‌گردد

حضور بتمن بن افلک در فیلم آکوامن 2 با انتشار تصاویری از پشت صحنه این فیلم در صفحه رسمی اینستاگرام جیسون موموآ، تایید شده است.

تصاویری که توسط جیسون موموآ، بازیگر نقش اصلی فیلم Aquaman and the Lost kingdom منتشر شده است نشان می‌دهند که قرار است بن افلک در نقش بتمن در این فیلم حضور پیدا کند.

بتمن بن افلک در فیلم آکوامن 2

بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده، قرار است شاهد حضور بن افلک در فیلم دیگری از دنیای سینمایی دی سی باشیم. جیسون موموآ که نقش آکوامن را در فیلم Aquaman and the Lost kingdom ایفا می‌کند، تصاویری را از حضور بن افلک در پشت صحنه این فیلم در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. این تصاویر نشان می‌دهند که بن افلک قرار است با حضور کوتاه و افتخاری خود در این فیلم به دنیای دی سی بازگردد.

Dc comics نیز در پاسخ به این تصاویر، جیسون موموآ و بن افلک را لجندز (Legends) خطاب کرد و این موضوع باعث امیدواری طرفداران بن افلک برای ساخت فیلمی مستقل از او در نقش بتمن شده است. البته قبلا اخباری مبنی بر آخرین حضور بن افلک در نقش بتمن، در فیلم the falsh، منتشر شده بود. اما با توجه اینکه اکران فیلم فلش تا تابستان سال ۲۰۲۳ عقب افتاده است، احتمالا بردران وارنر تصمیم گرفته‌اند که از بن افلک در فیلم دیگری مانند آکوامن استفاده کنند.

از بازیگرانی که در فیلم Aquaman and the Lost kingdom به کارگردانی جیمز وان، ایفای نقش خواهند کرد می‌توان به جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن، پیلو اسبک و بن افلک اشاره کرد. فیلمنامه این فیلم نیز مانند قسمت اول، اثری از دیوید لزلی جانسون است.

دو فیلمی که از کمپانی دی سی در راه هستند یعنی Aquaman and the Lost kingdom و The Flash به ترتیب در تاریخ‌های ۱۷ مارس (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) و ۲۳ ژوئن (۲ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازگشت بتمن بن افلک در فیلم آکوامن 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر