coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ پخش فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga اعلام شد

سریال سرنوشت حماسه وینکس یکی از بهترین سریال های اکشن بوده که گویا قرار است فصل دوم این مجموعه هم ساخته شود. در این نوشتار قصد داریم تاریخ پخش فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga را در اختیار شما قرار دهیم.

سریال سرنوشت حماسه وینکس یکی از بهترین سریال های نتفلیکس به شمار می‌رود. در این مجموعه پرطرفدار، ستارگانی همچون ابیگیل کاون، دنی گریفین، هانا ون در وستهایزن، الیشا اپلبام، فردی تورپ، پرشس مصطفی، سدی سورال‌، تئو گراهام، الیوت سالت، جیکوب دادمن و ایو بست به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga

مجموعه Fate: The Winx Saga یک سریال اکشن، درام، ماجراجویی بوده که به کارگردانی لیسا جیمز لارسون، حنا کوئین و استیون وولفندن ساخته شده است.

این سریال داستان زندگی دختر نوجوانی به نام بلوم را روایت می‌کند که به دنبال کشف قدرت‌ ماورا‌طبیعی است، بلوم در یک مدرسه شبانه‌روزی جادویی با پنج پری دیگر ملاقات می‌کند که هر یک دارای قدرت‌های جادویی هستند و تمرکز سریال Fate: The Winx Saga نیز روی اتفاقاتی است که آنها رقم می‌زنند.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga
فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga / تاریخ پخش فصل دوم سریال سرنوشت حماسه وینکس / فصل دوم سریال سرنوشت حماسه وینکس (Fate: The Winx Saga)

اسفند 99 بود که شبکه نتفیلکس مژده فصل دوم این سریال را به طرفداران‌اش داد، اما زمان پخش فصل دوم این سریال فانتزی ماجراجویی اعلام نشد. حالا طبق جدیدترین اخبار به دست رسیده، تاریخ پخش فصل دوم سریال سرنوشت: حماسه وینکس تایید و اعلام شده است.

نتفلیکس رسما اعلام کرد که فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga در تاریخ 16 سپتامبر یعنی ۲۵ شهریور ماه از این شبکه پخش خواهد شد. انتظار می‌رود که فصل دوم نیز مثل فصل اول، در 6 قسمت تولید شده باشد.

گویا قرار است بازیگران جدید همچون برندون گریس در نقش گری، انا هاردویک در نقش سباستین و پائولینا چاوز در نقش فلورا که از شخصیت‌های اصلی انیمیشن Winx Club هستند، در این سریال به ایفای نقش بپردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فصل دوم سریال Fate: The Winx Saga چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر