;
coinex

وان پلاس 10RT در گیک بنچ رویت شد؛ آیا یک پرچمدار دیگر در راه است؟

وان پلاس به‌زودی از گوشی پرچمدار وان پلاس 10T رونمایی می‌کند و همزمان، اخباری درباره پرچمدار دیگر این کمپانی به گوش می‌رسند. اخیرا جزئیاتی از مشخصات وان پلاس 10RT در گیک‌بنچ رویت شده که در ادامه،‌ آنها را با شما به اشتراک می‌‌گذاریم.

پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ به‌تازگی امتیازهای یک گوشی پرچمدار وان پلاس را به همراه برخی از مشخصات آن فاش کرد. گفته می‌شود که این گوشی،‌ با اسم رسمی وان پلاس 10RT کار خود را آغاز می‌کند. برخی گزارش‌ها مدعی هستند که این گوشی اخیرا تاییدیه BIS هند را نیز دریافت کرده است.

مشخصات وان پلاس 10RT

به گزارش MySmartPrice، گوشی جدید وان پلاس با شماره مدل CPH2413 در پلتفرم گیک‌بنچ رویت شده که احتمالا، با اسم رسمی OnePlus 10RT معرفی می‌شود. این گوشی به اندروید 12 و رم 8 گیگابایتی مجهز است.

وان پلاس 10RT در گیک بنچ رویت شد؛ آیا یک پرچمدار دیگر در راه است؟

در فهرست گیک‌‌بنچ مشخص شده که این گوشی از یک تراشه با چهار هسته‌ 2.02 گیگاهرتزی، سه هسته 2.75 هرتزی و یک هسته 3.19 گیگاهرتزی همراه است. این مشخصات مربوط به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 هستند. این پردازنده از واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 730 بهره می‌برد.

وان پلاس 10 آر تی توانسته در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، به‌ترتیب امتیازهای 828 و 3414 را دریافت کند. این تمام اطلاعاتی است که گیک‌بنچ در اختیار کاربرانش قرار داده است.

در نظر داشته باشید که گیک‌بنچ هیچ اشاره‌ای به اسم رسمی OnePlus 10RT نکرده و این احتمال وجود دارد که گوشی مذکور، درواقع همان وان پلاس 10 تی باشد که سوم ماه اوت (12 مرداد) رسما رونمایی می‌شود.

این احتمال وجود دارد که وان پلاس 10 آر تی به نمایشگر AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز شود. در پنل این گوشی احتمالا سه لنز با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ثانویه 8 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که پرچمدار جدید وان پلاس از شارژ 150 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

وان پلاس اخیرا تایید کرده که گوشی OnePlus 10T به سیستم شارژ 150 وات مجهز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات وان پلاس 10 آر تی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر