;
coinex

مایکل مان از ساخت فیلم مخمصه 2 (Heat 2) خبر داد

مایکل مان (Michael Mann) اعلام کرد که ساخت فیلم مخمصه 2 با اقتباس از رمان Heat 2، که قرار است به زودی منتشر شود، آغاز خواهد شد.

مایکل مان کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه کننده 79 ساله، در مصاحبه خود با WTF Podcast، بیان کرد که قصد دارد، دنباله فیلم محبوب Heat را بسازد؛‌ فیلیمی موفقیت بسیار بزرگی را به دنبال داشت.

ساخت فیلم مخمصه 2

مایکل مان در مصاحبه با Deadline، به ساخت داستان کامل درباره زندگی شخصیت‌های فیلم اشاره کرد و گفت: «همیشه یک تاریخچه یا داستان غنی در مورد وقایع زندگی این افراد قبل از سال 1995 در Heat وجود داشته و این سوال مطرح بوده که زندگی آن‌ها به کجا خواهد رفت.»

ساخت فیلم مخمصه 2

رمان Heat 2، با همکاری مایکل مان و مگ گاردینر (Meg Gardiner) نوشته شده و قرار است به‌زودی در تاریخ 9 اوت 2022 (18 مرداد 1401) منتشر شود. این رمان از جریانات گذشته و آینده Heat روایت می‌کند و به بررسی 6 سال قبل از رویدادهای فیلم می‌پردازد. شروع ماجرای این فیلم، یک روز پس از پخش تیتراژ پایانی فیلم قبلی خواهد بود.

شخصیت‌های اصلی آن «هانا» و «مک‌کالی» هستند و این بار، ماجراها فقط به شهر لس آنجلس محدود نمی‌شود و به دنیای زیرین گسترده جنایات بین‌المللی نیز اشاره دارد. مان طی پستی در توییتر، ساخت دنباله Heat را به طور رسمی تایید کرد:

«زمانی که فیلم را می‌نوشتم، برای من ضروری بود که داستان‌های زندگی کاملی را درباره همه شخصیت‌ها بسازم و همه چیز را درباره آن‌ها بدانم، از جمله سال‌های اولیه نهادینه شدن نیل مک‌کالی که رد برادرش را گم کرد، قبل از اینکه جوان، عصبانی و خطرناک به جان خیابان‌ها بیفتد. این رمان یک مک‌کالی بسیار وابسته و درگیر اتفاقات دراماتیک را نشان می‌دهد که منجر به این جمله معروف او شد که «اگه می‌خوای در خیابان اقدامی بکنی، نباید هیچ وابستگی‌ای داشته باشی. نباید اجازه بدی چیزی در زندگیت وجود داشته باشه که اگه مخمصه‌ای در گوشه و کنار دیدی، نتونی در عرض ۳۰ ثانیه از اون خارج بشی»

در فیلم Heat ستارگانی نظیر آل پاچینو (Al Pacino)، رابرت دنیرو (Robert De Niro) و وال کیلمر (Val Kilmer) هنرنمایی کردند و پس از اکران، این فیلم به موفقیت زیادی دست یافت. از این رو انتظار می‌رود، دنباله این فیلم نیز موفقیت چشم‌گیری را به همراه داشته باشد.

مایکل مان هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم بیوگرافی انزو فراری (Enzo Ferrari)، موسس برند فراری و پایه‌گذار مسابقات اتومبیل‌رانی اسکودریا فراری، با هنرنمای آدام درایور (Adam Driver) است. ستارگان فیلم آل پاچینو و دنیرو نیز در چندین سال اخیر در پروژه‌های دیگری نیز هنرنمایی کرده‌اند.

آل پاچینو در سریال Hunters آمازون پرایم در نقش مایر آفرمن (Meyer Offerman) و در سینمایی House of Gucci نیز بازی کرده است. دنیرو در سینمایی جوکر در نقش موری فرانکلین، مجری برنامه، نیز نقش آفرینی داشت. همچنین این دو بازیگر درخشان، در فیلم The Irishman، در کنار یکدیگر بازی کردند و آل پاچینو نامزد دریافت جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساخت فیلم مخمصه 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر