;
coinex

اولین تریلر فیلم Samaritan منتشر شد

اولین تریلر فیلم Samaritan منتشر شده است. اگر به فیلم‌های ابرقهرمانی علاقمند هستید در ادامه می‌توانید نمای کلی از فیلم را تماشا کنید و از جزئیات بسیاری مطلع شوید.

فیلم سامری (Samaritan) یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی بوده که به کارگردانی جولیوس ایوری ساخته شده است. طبق اخبار به دست رسیده، قرار است این فیلم در تاریخ ۲۶ اوت یعنی ۴ شهریور ماه از کانال یوتیوب اکران شود.

اولین تریلر فیلم Samaritan

در این فیلم بازیگران محبوبی همچون مارتین استار (سریال Silicon Valley)، پیلو آزبیک (سریال Game of Thrones) و داسکا پولانکو (سریال Orange is the New Black) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اولین تریلر فیلم Samaritan منتشر شد

فیلم سامری (Samaritan) براساس رمان گرافیکی Mythos Comics به نویسندگی Bragi F. Schut ،Marc Olivent و Renzo Podesta ساخته شده است.

داستان فیلم درباره زندگی پسر جوانی است که به‌دنبال ابرقهرمانی اسطوره‌ای می‌گردد که بیست سال پیش در حادثه‌ای تراژیک، ناپدید شد. این پسر می‌خواهد بداند که آیا این شخصیت زنده است یا خیر.

این ابرقهرمان پا به سن گذاشته، مدت‌هاست که از این کار دست کشیده و تصور می‌‌کند که بعد از نبرد حماسی ۲۵ سال پیش خود مفقود شده باشد. دراین‌میان پسر داستان متوجه زنده بودن Samaritan می‌شود.

جولیوس آوری کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. نگارش فیلمنامه فیلم Samaritan توسط برگی اف. شات، نویسنده فیلمنامه فیلم Escape Room (اتاق فرار) انجام شد. سیلوستر استالونه و شرکت بالبوا پروداکشنز با همکاری باردن افترگوود، تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم سامری (Samaritan) را مشاهده کنید و از جزئیات بیشتر مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر فیلم Samaritan چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر