;
coinex

فروش فوری نیسان زامیاد مرداد 1401 ؛ قیمت و شرایط

لحظاتی پیش شرایط فروش فوری نیسان زامیاد مرداد 1401 اعلام شد. در این طرح وانت نیسان تک‌سوز، دوگانه سوز و پادرا پلاس برای مرداد ماه جاری عرضه می‌شوند.

در ادامه طرح‌های چندگانه فروش محصولات سایپا و زیرمجموعه‌های آن، لحظاتی پیش شرکت زامیاد به عنوان زیرمجموعه این گروه خودروسازی، شرایط فروش ویژه نیسان زامیاد مرداد 1401 را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: وعده وزیر صمت برای کاهش قیمت خودرو ؛ آیا ثبات به بازار خودرو بازمی‌گردد؟

فروش فوری نیسان زامیاد مرداد 1401

بر اساس اطلاعیه جدید زامیاد، این گروه خودروساز قصد دارد خودروهای وانت نیسان تک سوز آپشنال، وانت تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال و پادرا پلاس بنزینی را در قالب طرح فروش فوری زامیاد مرداد 1401 به فروش برساند.

این طرح از ساعت 11 صبح روز سه‌شنبه 11 مرداد 1401 از طریق سایت فروش اینترنتی آغاز می‌شود تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در ادامه شرایط فروش فوق العاده زامیاد مرداد 1401 را مشاهده می‌کنید:

فروش فوری نیسان زامیاد مرداد 1401 ؛ قیمت و شرایط

در این طرح فروش شرکت زامیاد، نیسان تک سوز آپشنال را با قیمت 318 میلیون تومان، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال را با قیمت 323 میلیون و 800 هزار تومان،‌ن نیسان دوگانه سوز آپشنال را با قیمت 359 میلیون تومان، نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال را با قیمت 364 میلیون تومان و پادرا پلاس بنزینی را با قیمت 365 میلیون تومان به متقاضیان عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره طرح فروش فوری نیسان زامیاد مرداد 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو و کاربران دیگر در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا که کیفیت قطعات رو اینقدر پایین اوردن وقیمتها رو بردن بالا درحدی که پادرا رو اشغال میزنن

    پاسخ