;
coinex

تاسیس فرودگاه اختصاصی ایلان ماسک در تگزاس کلید خورد!

خبرهایی حاکی از ساخت فرودگاه اختصاصی ایلان ماسک در تگزاس منتشر شده است. اما محل دقیق فرودگاه اختصاصی این میلیاردر آمریکایی مشخص نیست.

به نظر می‌رسد که خبرهای پیرامون ایلان ماسک تمامی ندارد. او که دادگاه‌های مختلفی در رابطه با روابط شخصی و اقتصادی‌اش نظیر خرید توییتر در جریان دارد، این‌بار با ساخت فرودگاه اختصاصی‌اش خبرساز شد.

محل دقیق و زمان اجرای این پروژه مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد فرودگاه اختصاصی ایلان ماسک در تگزاس خواهد بود.

ساخت فرودگاه اختصاصی ایلان ماسک در تگزاس

برخی منابع نزدیک به ایلان ماسک محل احداث این فرودگاه را شرق آستین و نزدیک به باستروپ اعلام کرده‌اند و گفته‌اند به زودی به مرحله ساخت و بهره‌برداری خواهد رسید.

از آنجایی که برخی کمپانی‌های این چهره خبرساز از جمله بورینگ و اسپیس ایکس در این منطقه قرار دارند، منطقی است که فرودگاه اختصاصی ایلان ماسک در تگزاس بنا شود. این میلیاردر آمریکایی در سال 2021 محل اصلی شرکت‌هایش را از سیلیکون ولی به تگزاس تغییر داده بود و حالا به فکر گسترش آن است.

2100 هکتار از اراضی تگزاس بخشی از دارایی‌های ایلان ماسک است. این به بدین معناست که فرودگاه اختصاصی ایلان ماسک در تگزاس علاوه بر سفرهای شخصی او می‌تواند به شرکت‌های دیگر نیز خدمات‌رسانی کند.

مشخص نیست فرودگاه اختصاصی ایلان ماسک در تگزاس در چه مساحتی ساخته می‌شود؛ اما احتمال می‌رود این فرودگاه، مجهز به باند 629 متری (6025 فوت) با فضای آشیانه‌ای برابر با 39.6 کیلومتر باشد.

ایلان ماسک در سال جاری، سفرهای متعددی به تگزاس انجام داد و قصد خرید یک جت شخصی جدید را دارد. در حال حاضر ماسک از یک جت گلف استریم G650 محصول سال 2015 استفاده می‌کند. جت جدید ماسک قرار است سال 2023 به او تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت فرودگاه اختصاصی ایلان ماسک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر