;
coinex

رویداد رونمایی پرچمداران وان پلاس به تعویق افتاد

شرکت وان پلاس ساعاتی پیش، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo)، به تعویق افتادن رویداد رونمایی پرچمداران وان پلاس را اعلام کرد.

همان طور که می‌دانید کمپانی وان پلاس برای امروز یعنی 3 آگوست یک رویداد رونمایی را برنامه ریزی کرده بود، و قصد داشت در این رویداد گوشی هوشمند جدید خود َشامل وان پلاس Ace Pro و وان پلاس 10T را معرفی کند.

اما متاسفانه ساعاتی پیش این شرکت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) اعلام کرد که برگزاری این رویداد رونمایی به تعویق افتاده و متعاقبا تمام فعالیت‌های مربوط به این رویداد نیز لغو شده است. شرکت وان پلاس هنوز دلیل اصلی این اتفاق را به طور دقیق مشخص نکرده است.

بیشتر بخوانید: لغو رویداد رونمایی Razr 2022 و X30 Pro در لحظات آخر!

رویداد رونمایی پرچمداران وان پلاس

احتمالا وان پلاس به زودی با انتشار اعلامیه‌ای، اطلاعات بیشتری را در این زمینه ارائه خواهد کرد. با این حال هنوز مشخص نیست که فقط رویداد رونمایی وان پلاس Ace پرو برای چینی‌ها به تعویق افتاده یا اینکه عرضه وان پلاس 10T برای بازارهای جهانی نیز به زمان دیگری موکول شده است.

جالب است بدانید که کمپانی موتورولا نیز روز گذشته رویداد رونمایی خود را بدون اعلام دلیل مشخصی لغو کرد. در این رویداد ما قرار بود شاهد رونمایی و معرفی دو گوشی هوشمند جدید موتورولا یعنی Moto X30 Pro و گوشی تاشو Moto Razr 2022 باشیم، ولی متاسفانه همچنان باید منتظر تعیین تاریخ بعدی برای عرضه این دو محصول بمانیم.

رویداد رونمایی پرچمداران وان پلاس

خوشبختانه پیش از این شرکت وان پلاس جزئیات و اطلاعاتی را از گوشی OnePlus 10T فاش کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن و وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتزی خواهد بود. همچنین این گوشی از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند و قادر به تولید 1.07 میلیارد رنگ است.

در بخش دوربین، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، سیستم دوربین پشتی این گوشی را تشکیل می‌دهند. همچنین برای تصاویر سلفی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلوی این گوشی وجود خواهد داشت.

طبق اخبار گزارش شده، گوشی وان پلاس 10T به چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و باتری 4800 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می‌کند، مجهز شده است. این دستگاه دارای یک محفظه بخار هشت کاناله، برای خروج دمای اضافی و خنک کردن گوشی نیز هست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رویداد رونمایی پرچمداران وان پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر