;
coinex

پذیرش بیت کوین توسط باشگاه فوتبال آکسفورد سیتی

با پذیرش بیت کوین توسط باشگاه فوتبال آکسفورد سیتی (OCFC)، طرفداران باشگاه از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین قادر به خرید بلیط مسابقات خواهند بود.

باشگاه فوتبال آکسفورد سیتی، یکی از تیم‌های فعال در لیگ دسته شش فوتبال انگلستان، اقدام به پذیرش بیت کوین نمود. لوگوی بیت کوین بر روی پیراهن بازیکنان این تیم نقش خواهد بست و هواداران می‌توانند بلیط مسابقات را از طریق شبکه لایتینگ بیت کوین خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

جزئیات پذیرش بیت کوین توسط باشگاه فوتبال آکسفورد سیتی

بحث پذیرش پرداخت به وسیله بیت کوین در کشورد انگلستان مجدداً به موضوعی داغ تبدیل شده است. حالا باشگاه فوتبال آکسفورد سیتی به اولین تیم باشگاهی انگلستان تبدیل شد که گزینه خرید بلیط‌ مسابقات به وسیله بیت کوین را راه‌اندازی می‌کند.

طرفداران تیم آکسفورد سیتی از این پس می توانند با استفاده از شبکه لایتنینگ بیت کوین بلیط مسابقات، غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را در استادیوم Oxford City’s RAW Charging خریداری نمایند. روش‌های پرداخت سنتی مانند پول نقد و کارت اعتباری نیز همچنان پذیرفته می‌شود.

پذیرش بیت کوین توسط باشگاه فوتبال آکسفورد سیتی

تیم فوتبال آکسفورد سیتی (OCFC) در حال حاضر در لیگ دسته ششم فوتبال انگلستان حضور دارد. این تیم با شرکت کوین کرنر (CoinCorner) قراردادی چند ساله امضا کرده است. کوین کرنر در حال حاضر اسپانسر پیراهن باشگاه آکسفورد سیتی به شمار می‌رود.

به عنوان بخشی از مشارکت CoinCorner با باشگاه آکسفورد سیتی، لوگوی BTC پشت پیراهن این تیم درج خواهد شد. کوین کرنر همچنین اسپانسر رسمی بازی افتتاحیه تیم فوتبال آکسفورد سیتی در تاریخ 6 آگوست نیز خواهد بود.

باشگاه فوتبال طرفدار بیت کوین رئال بدفورد (Real Bedford) نیز برای بلیط مسابقه روز 6 آگوست گزینه پرداخت با بیت کوین را می‌پذیرد. تیم رئال بدفورد در لیگ محلی دسته‌ پایین‌تر، یعنی لیگ میدلندز جنوبی (South Midlands) بازی می‌کند.

دنی اسکات (Danny Scott)، مدیرعامل CoinCorner توضیح داد که OCFC اولین پذیرنده پرداخت بیت کوین در لیگ ملی به شمار می‌رود. او در ادامه افزود:

ما باور داریم که این حرکت روندی جدید در بخش‌های مختلف فوتبال ایجاد خواهد کرد. ارز دیجیتال به عنوان یک امر عادی میان طرفداران ورزش و رویدادهای سراسر بریتانیا تثبیت می‌شود.

بنیانگذار Oxbit در مصاحبه خود با کوین تلگراف، جزئیات پذیرش بیت کوین توسط باشگاه فوتبال آکسفورد سیتی را توضیح داد. باشگاه فوتبال آکسفورد سیتی در دسامبر 2022، میزبان جام زمستانی Bitcoin Ballers بود. Bitcoin Ballers یک رویداد فوتبالی با محوریت بیت کوین به شمار می‌رود.

OxBit از آن زمان میزبان جلسات مختلفی در استادیوم باشگاه بوده است. Carbon همچنان از پذیرش بیت کوین در سراسر شهر آکسفورد سیتی حمایت می‌کند. بنیانگذار Oxbit ارتباط خود با مدیر تجاری جدید باشگاه را گسترش داده و برنامه‌هایی جهت آموزش بیشتر ارزهای دیجیتال به طرفداران باشگاه در سر می‌پروراند. جاستین مریت (Justin Merritt)، مدیر باشگاه آکسفورد سیتی نیز توضیح داد:

بیش از 3.3 میلیون نفر از ساکنان بریتانیا بیت کوین را هولد کرده‌اند. در یک سال گذشته شاهد رشد 1 میلیونی هولدرهای بیت کوین در انگلستان بوده‌ایم.

کوین تلگراف در ژوئن 2021 گزارش داد که 2.3 میلیون بریتانیانی دارای بیت کوین هستند. گزارش کوین تعداد هولدرهای بیت کوین ساکن بریتانیا را 30 درصد بیشتر عنوان کرده است. مریت در ادامه افزود: «اجباری وجود ندارد که مردم با تکنولوژی بلاک چین درگیر شوند، اما ما معتقدیم به مرور زمان، پرداخت از طریق بیت کوین به یک امر عادی در فوتبال انگلیس تبدیل خواهد شد». پذیرش بیت کوین در سراسر بریتانیا در حال رشد است.

در خارج از بریتانیا هم این روند رو به رشد ادامه دارد به نحوی که چندی پیش از این هم باشگاه فوتبال لاتزیو در سری آ، از امکان خرید بلیت بازی‌های خانگی با NFT خبر داده بود. هفته گذشته نیز انتقال یک بازیکن از آرژانتین به برزیل با پرداخت رمزارزی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پذیرش بیت کوین توسط باشگاه فوتبال آکسفورد سیتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر