;
coinex

واکنش بازیگران آهوی من مارال ؛ توقیف جیران تقصیر ما نیست!

بازیگران سریال آهوی من مارال بیانیه‌ای در خصوص سریال جیران منتشر کرده‌اند. در ادامه جزئیات واکنش بازیگران آهوی من مارال را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چند هفته پیش بود که اعلام کردند سریال جیران به دلیل برخی مشکلات متوقف شده است. علت توقف سریال جیران به دلیل شکایات و مشکلاتی است که کارگردان و تهییه کننده سریال آهوی من مارال به جیران وارد دانسته بودند. حال گویا بازیگران سریال آهوی من مارال بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند که در این بیانیه اعلام شده، توقف سریال جیران هیچ ربطی به آن‌ها نداشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

واکنش بازیگران آهوی من مارال

سریال آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی مشترک سعید خندق آبادی و بهروز خوش رزم یکی از سریال‌های نمایش خوانگی بود که به دلیل مشکلات مالی در مرحله تصویربرداری متوقف شده‌ است.

قرار بود این سریال روایتگر داستانی از دوره قاجار و ناصرالدین شاه باشد. عوامل این سریال معتقد بودند فیلمنامه سریال جیران شباهت بسیاری با فیلمنامه آهوی من مارال دارد، همین موضوع باعث شکایت و مشکلاتی بین کارگردانان و عوامل این دو سریال شد.

کارگردان آهوی من مارال، برای اثبات این ادعا پیگیری‌های بسیاری انجام داد و برای مدتی هم انتشار قسمت اول «جیران» را به تأخیر انداخت، اما در نهایت کارشناسان داستان‌های سریال‌ها را مجزا از هم دیدن، در نتیجه «جیران» پس از مدتی کشمکش به پخش رسید و 23 قسمت از این سریال از شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

واکنش بازیگران آهوی من مارال
واکنش بازیگران آهوی من مارال

حالا بار دیگر این شکایت به جریان افتاده و ادامه پخش سریال «جیران»، با ابلاغ حکم قضایی و مشخص شدن نتیجه نهایی فعلا متوقف است. با این وجود تمام بازیگران سریال «آهوی من مارال» با انتشار بیانیه‌ای، خود را جدا از جریان شکایت از سریال «جیران» دانسته‌اند. در بیانیه بازیگران سریال آهوی من مارال آمده است :

«در پی انتشار بیانیه‌هایی منتسب به عوامل سریال آهوی من مارال درباره اختلاف حقوقی با سریال «جیران» ذکر یک نکته ضروری است. ما جمعی از بازیگران سریال نیمه تمام «آهوی من مارال»بنا به دلایلی مدت‌هاست ارتباطی با پروژه مذکور نداشته و در جریان هیچ‌کدام از بیانیه‌های منتشر شده به نام عوامل این سریال نیستیم.»

تمام بازیگران این سریال از جمله حسن معجونی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا آرا، احسان امانی، امیر رضا دلاوری، لیلا بلوکات، ارسطو خوش رزم ، روزبه حصاری، متین ستوده، میثاق زارع و نازنین کیوانی این بیانیه را امضا کرده‌اند و آن را در صفحات شخصی‌شان منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص نزاع بین عوامل این دو سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر