;
coinex

تاریخ اکران گارفیلد (Garfield) اعلام شد

همانطور که می‌دانید گارفیلد یکی از بهترین انیمیشن های تاریخ سینما محسوب می‌شود که قسمت جدیدی از آن در حال ساخت است. حال تاریخ اکران گارفیلد (Garfield) مشخص شده است.

گارفیلد یک کمیک‌ استریپ آمریکایی به شمار می‌رود که برای اولین بار توسط جیم دیویس ساخته شده است. این اثر در ابتدا به صورت محلی در سال ۱۹۷۶ به عنوان جان منتشر شد و سپس در اتحادیه سراسری از 1978 به عنوان گارفیلد. این کمیک‌ها شرح زندگی یک گربه به نام گارفیلد، صاحبش، جان آرباکل و سگ جان، اودی (Odie) است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

تاریخ اکران گارفیلد (Garfield)

گارفیلد یک گربه دوست داشتنی است که زندگی به شدت خوبی با صاحب خود دارد. اما به یک باره زندگی او با آمدن یک سگ تغییر می‌کند. جان (صاحب‌اش) توجه کافی به گارفیلد نمی‌کند و او شروع به حسادت می‌کند و داستان‌های جالبی را به وجود می‌آورد.

اولین انیمیشن گارفیلد در فیلم سرگرمی‌های خارق‌العاده (The Fantastic Funnies) بود که در تاریخ 15 مه 1980 با ابراز بازیگر اسکات بیچ در سی بی اس پخش شد.

از سال 1982 تا 1991 ، دوازده فیلم تلویزیونی ویژه کارتونی گارفیلد برتر و یک ساعت مستند برتر شبانه روز با تجلیل از 10 سالگی این شخصیت پخش شده است. لورنزو موزیک در همه آن‌ها از گارفیلد ابراز کرد. یک برنامه کارتونی صبح شنبه ، گارفیلد و دوستان (Garfield and Friends) ، در هفت فصل از سال 1988 تا 1994 پخش شدند.

تاریخ اکران گارفیلد (Garfield)

حال گویا قرار است قسمت جدید انیمیشن گارفیلد در تاریخ 16 فوریه 2024 یعنی 27 بهمن ماه 1402 اکران شود. طبق اخبار به دست رسیده کریس پرت و سموئل ال. جکسون از جمله هنرمندانی هستند که در این عنوان صدای خود را به شخصیت‌ها قرض می‌دهند.

دیوید رینولدز، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Finding Nemo، وظیفه نوشتن فیلمنامه و مارک دیندال، کارگردان انیمیشن The Emperor’s New Groove و انیمیشن Chicken Little وظیفه کارگردانی انیمیشن Garfield را بر عهده دارند.

اندرو کوزوو و برادریک جانسون از شرکت Alcon Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن جدید گارفیلد حضور خواهند داشت. همچنین سونی پیکچرز وظیفه اکران انیمیشن Garfield را در سراسر جهان بدون احتساب کشور چین بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ اکران گارفیلد (Garfield) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر